• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Spam Post :)

Myślałem, ze mówisz o nowym
Jeśli stary to ujdzie

Ale jak bym nie założył
To sportowe auto

Woj999 ty to byś pewnie i do F1 włożył ;)
 
Jeśli chodzi o zakładanie gazu do "lepszych" aut, to ja nie mam nic przeciwko.
Dlaczego miał bym płacić za paliwo więcej jak mogę mniej?
Jeśli bym miał auto "sportowe" (choć takiego słowa nie uznaję, bo sportowe auto to ma Hołowczyc lub Kubica), to rozumiem, po to mam szybkie auto żeby nim "zapierdzielać".
Ale jeśli nie jeżdżę szybko a lubię jeździć luksusowo, to dlaczego mam płacić więcej skoro mogę mniej? Tylko dlatego że "nie wypada"? głupie myślenie...
 
To tym bardziej, takim autem nie jeździ się delikatnie więc roczny koszt na paliwo stanowi jeszcze większy % łącznych kosztów utrzymania auta.
Też bym wrzucił, tym bardziej że cena sekwencji nie jest już tak duża jak kiedyś. Swoją drogą ciekawe jak silniki typu boxer reagują na zagazowanie.

a wiesz ze to nie glupi pomysl. jakby sie ta technologia rozwinela!

Lepiej tak nie mówicie, w następnym sezonie 1.6 turbo z mocnym kersem, pozniej wymyslą że na gaz, a skończy się na tym że na spoilerach będą baterie słoneczne.
 
Woj999 ty to byś pewnie i do F1 włożył ;)
W F1 kierowcy mają paliwo za darmo, więc tu bym odpuścił;) Ja muszę płacić z własnej kieszeni niestety....
A tak na poważnie... ma ktoś doświadczenia z instalacją 6 generacji ICOM JTG HP, wtrysk gazu w fazie ciekłej bezpośrednio do cylindra. Auto na gazie jest tutaj kilka % mocniejsze niż na benzynie. W skrócie LPG idzie w fazie ciekłej przez benzynową pompę wysokiego ciśnienia do wtryskiwaczy benzynowych, całość kontroluje fabryczny sterownik silnika. Jednym słowem prostota. Mowa oczywiście o silniku z bezpośrednim wtryskiem.
Przymierzam się do takiej instalacji, choć teraz cena jest zaporowa, ale są szanse, że jeszcze w tym roku stanieje, jak BRC wypuści swoją a i może Vialle ogarnie w końcu mój silnik.
 
Witam wszystkich .
Mam pytanie do was bo mam już głośniki zakupione AWX + Seas 27TBFC/G do obudowy br
i tu ma chyba teraz problem zleciłem już wykonanie pewnej osobie zwrotnice 3SM i teraz dopiero przeczytałem możecie napisać wyjaśnić co jest skopane w tej zwrotnicy co należy zmienić bo może uda mi się jeszcze coś zmienić czy bez odsłuchu nie mam szans na jakiekolwiek podpowiedzi proszę o odp jak dla laika...
 
Pany skąd posiąść formatki Alu ?
Wstępnie potrzebuje 6szt. 20x20cm gr. 2mm (2-4mm)
Proszę o linki skąd oraz fajnie jak ktoś zorientowany już w cenie takiej ;)
 
a słuchałes tego?
bo mi osobiście nie pasuje brzmienie tej zwornicy
seas nie gra tak jak mógłby zagrac
 
wg mnie zwrotnica jest po to aby zgrac odpowiednio glosniki aby brzmialy poprawnie
pod wzgedem technologicznycm jest ok
ale brzmnieniowym wg mnie nie

wg mnie podzial jest za nisko co powoduje ciezkie granie wysokotonowki
 
Tak na marginesie wie ktoś czy można dostać takie oto:
fot_ls1_caramel_black_box.jpg

disassembled.png



półwałki, półcylindry czy jak to się tam zwie ? (nogi :) )
gdzie i za ile ?
min 10cm średnicy. metal lub jakiś plastik.
 
Ta zwrota jest poprawna, ale to czy komuś pasuje czy nie to inny temat. Mi osobiście też nie, a jakbym miał na siłę tego seasa uporządkować, to zastanowiłbym się najpierw po co go w ogóle miałbym kupić i osłabiać go z jego charakteru..?:)
 
Powrót
Góra