• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Spam Post :)

Ciekaw jestem, czy zjedza illuminatora ;)
Wersja 6,5 byla gorsza na basie ze wzgledu na xmax oraz SD, jezeli poziom srednicy bedzie utrzymany, bedziemy mieli nowego lidera wsrod 7" glosnikow ;)
 
Mi średnica z dużego Satori nie podeszła. Małego 4R.będę nie długo miał, porównam sobie z moim Accutonem. Ciekawe jak będzie ze średnicą w największym Satori...
 
pharoh chyba specjalnie dałeś ogłoszenie na AS żebym nie wziął od ciebie drugiej parki satori ;)
 
Co jest z tym małym satori ? nie zdążyłem go posłuchać nad morzem :D (nie mówiąc o zakupie) a już go nie ma w AT
 
Ma plusy i minusy. Podstawowy minus to głośność. Jest po prostu cichy (84dB), dlatego u mnie będą dwa.
Za to potrafi zejść nisko, trudno skończyć go mechanicznie (bardzo duży xmax) no i potrafi grać w obudowie zamkniętej. Przy tym daje się go zastosować w 3-way :)
 
Dużo zależy od aplikacji jednego i drugiego. Więc trudno coś porównywać. Na pewno schodzi niżej, jest bardziej zróżnicowany, nie jest tak twardy jak L22 i mechanicznie można wycisnąć z niego sporo więcej, czyli nie kończy się tak szybko.
 
Moją aplikację znasz:cool:, ewentualną przyszłą poznasz. Pytam tylko co mógłbym zyskać i czy jest sens wchodzić w te przetworniki, nie zależy mi na niższym zejściu (w obecnych kolumnach port BR mam zatkany gąbką) ale na precyzji i szybkości basu. Specjalnie głośno też nie słucham więc wytrzymałości mechanicznej chyba większej nie potrzebuję.
 
Powrót
Góra