• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

TDA7294 w subie -prosto i tanio dla kazdego.

  • Autor wątku Autor wątku irek
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
A jeszcze ja cos spytam....o odizolowanie radiatora od tda7294.
Posiadam arkusz podkładki mikowej...ale nie jestem pewien czy taka podkładka dobrze sprawdza się w przewodnictwie ciepła?
W tej chwili radiator nie jest odizolowany od tej kosci tylko przesmarowany pasta termo...

Taka podkładkę posiadam


Czy moze lepsze sa inne podkladki ?
 
Umcik155 napisał:
1.Czy napięcia elementów,przy których nie ma podanego napiecia w spisie elementow mogą byc dowolne?
jak nie wiesz gdzie moga byc nizsze to kup wszystkie na nie nizsze niz napiecie zasilania (czyli cos ok 30-40v)
Umcik155 napisał:
2.Czy moce elementów tez maja być dowolne(tych przy,których nie jest podana moc)?
moce to masz tylko przy rezystorach (chyba)
jak nie jest zaznaczone jaki ma byc to kupuje sie chyba 1/4W (0,25W)
Umcik155 napisał:
3.Które kondensatory w filtrze wymienić na jaką pojemność,żeby mieć pasmo tak od 25Hz?Chyba C4 i C2,nie?:)
o to pytaj irka - ale nie radze zmieniac
Umcik155 napisał:
A i ja nie będe montował wysokopoziomowego, tzn. że poprostu nie lutować tych 8 rezystorów i połączyc ścieżki In- In+ ze sobą w miejscu gdzie na schemacie sa 4 kropki obok siebie zworką?
tak
nie
nie montujesz i nic nie laczysz
 
Pawel S. napisał:
jak nie wiesz gdzie moga byc nizsze to kup wszystkie na nie nizsze niz napiecie zasilania (czyli cos ok 30-40v)

Gdzie są niższe to ja wiem tylko nie chce mi sie pisać,które może być niższe,które wyższe:p.Ale to tak dla pewności było.

A co do tego wysokopoziomowego to faktycznie nie przyjrzałem się dobrze ;p.Dzięki Pawel za pomoc znowu ^^
 
Znów ja :p

Nie wiem jak sobie z tym poradzic...przy zalaczaniu wzmacniacza jest spore puk w gloniku. Od czego zacząć poszukiwania ? cos dodac ?
 
Tak moze byc, bo nie rowno zalaczaja sie TDA raz jest to bardziej a raz mniej slyszalne zaleznie od tego jakie sie trafia TDA. W nowszym opracowaniu troche z tym powalczylem i jest znacznie ciszej.
 
i co należałoby zrobić? Szukać odpowiednich Tadków ? Możesz przybliżyć to nowsze opracowanie w tej kwestii?
 
ja bym sie raczej zajal elementami w sekcji MUTE ST-BY

moznaby skrocic czas zalaczania ST-BY lub wydluzyc czas MUTE
a jak to wina tego ze kazdy scalak zalacza sie osobno to moznaby dac inne czasy na kazdego scalaka. tylko teraz jak sprawdzic ktory kiedy sie zalacza? :roll:
 
Problem w tym ze aplikacja mostkowa nie wylacza scalaka ''drugiego'' bo dziala on w ukladzie odwracajacym i nie dziala u niego funkcja mute ktora jest podlaczona tylko do wejscia nieodwracajacego.
 
Chciałbym zmierzyć żeby dowiedzieć czy kostka jest uszkodzona czy po prostu układ cichego załączania jest zwalony. Bo podłączenie głośników i wejściowego sygnału nic nie daje. Ale druga strona dział poprawnie (chwilowe stereo potem mostek ). Układ nie Irka.
 
NA sprawnym 5,4 V a na niesprawnym 0 V :( Ale odrębne jest układ załączania cichego na każdy kanał.
 
A jak między nóżka 9 i 10 pojawia się napięcie 10V i nie gra to znaczy że końcówka padła ?
 
Powrót
Góra