• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
wcześniej ktoś coś mówił o swifcie, powiecie mi czemu 70% tych autek wystawionych na allegro jest bitych? :lol:
 
ŁukaszN napisał:
W202 przyciagneło moją uwage
rowniez polecam. jezdzilem nim przez jakis czas z dieslem 2,2.
wygodne, male z zewnatrz, wystarczajaco duze w srodku (4 osoby mojego wzrostu na 200-300km podroz spokojnie sie zabiora) i jak pokazal to mojego kolegi ojciec mozna dosc dlugo nie wymieniac zadnej czesci :mrgreen:
no ale mimo ze mial go od nowosci skonczyl tak


damiani napisał:
powiecie mi czemu 70% tych autek wystawionych na allegro jest bitych?
a zapytaj mojego kolegi czemu sie rozbil? :twisted:
te samochody kupuja mlodzi kierowcy ktorzy kozystaja z jego walorow i niestety koncza albo w rowach albo co gorsza na drzewie
 
Wrocilem - fajnie bylo, teraz znow moge gadac o samochodach;)

Zibi - 124Coupe wychodzily do 96roku;) ogolnie autko jest z dusza, nie zawodne i naprawde ladne;) jutro podlinkuje troche zdjec;)

co do w202 - kupic w dobrym stanie to naprawde wyczyn, desle maja ogromne przebiegi, polecam jak brac benzynke:) (najlpieje 2.4 v6) auto mi sie bardzo podoba ale tylko w kombi. bolaczka sa slabe blachy, zdecydowanie na nie korzysc byl ten romans mercedesa z Chryslerem;/ na szczescie to mamy za soba;)
Auto bardzo fajnie zrobione, w srodku duzo miejsca i wygodnie.

Zibi nie kupuj Alfy za nic w swiecie, naprawde to samochod dla ludzi ktorym nie przeszkadza perspektywa awarii w polowie trasy;) ale ponoc kazdy prawdziwy fan motoryzacji musi miec przygode z alfa;p
 
mIKI napisał:
Zibi nie kupuj Alfy za nic w swiecie, naprawde to samochod dla ludzi ktorym nie przeszkadza perspektywa awarii w polowie trasy;) ale ponoc kazdy prawdziwy fan motoryzacji musi miec przygode z alfa;p
no bez przesady. fiat sie nie popsuje w polowie trasy a alfa ma sie rozsypac? ;]
 
polecam obejrzec top gear;) byl kiedys caly odcinek o alfach, zarowno nowych jak i uzywanych;) komedie sie dzialy;)
ale to szczegol ze sie psuja, najgorsze w tym sa ceny czesci, szczegolnie blacharki... az strach myslec;)
 
amdr napisał:
cursor napisał:
Powiedzmy sobie szczerze, że lanos to odmłodzona nexia(mechanicznie niczym się nie róznią, tylko nadwozie zmienione), a nexia to kadett po liftingu, tylko zrobiony "po taniości" i to wyłazi. Sworznie wytrzymują mniej niż w kadecie, to samo końcówki drążków.
i kolejny raz walisz smuty aż przykro. lanos to płyta podłogowa astry/astry2, pasuje zawieszenie (amorki, sprężyny) od astry2 i dopiero wtedy ten samochód sięprowadzi. na standardowym zawiasie kładzie się na każdym zakręcie, jak to koreańskie wozidełka.
Niestety, ale mylisz się. Opel od astry 1 zaczął stosować sanki. W astrze 2 zastosował rozwiązanie jak w passacie b4 czy corsie, czyli osobna zwrotnica i amor.
W przypadku lanosa masz wahacze praktycznie takie same jak w kadecie(i nie wmówisz mi, że nie, bo nówki do siebie kupowałem właśnie do lanosa) czyli tak samo jak w nexii.
Mcphersony w kadecie i astrze są identyczne, w obu przypadkach amortyzator to wkład.
Więc nie pisz, że piszę brednie, bo wiem jak wygląda zawieszenie w tym koreańskim dziadostwie.

lanos to astra... Tyle że z ocynkiem i nie pruchnieje.

Niestety, ale mylisz się, lanos to odmłodzona nexia. Obejrzyj sobie jak wyglądają zawieszenia w tych samochodach to się przekonasz.
 
przykro takiego merca rozbić :???: no cóż najczęściej człowiek przez to uczy sie jeździć spokojnie
 
Witam co sądzicie o Audi A4 b6 1.9tdi 130 koni kombi czy auto jest drogie w eksploatacji częsci, jak jest z awaryjnością zawieszenie itp ?
 
kozik666, jak kazde audi, porzadny samochod silnik to legenda,wciaz modyfikowana konstrukcja silnika przez wiele lat. autem mozna poruszac sie w miere dynamicznie i oszczednie. Czesci nie sa najtansze, ale nie ma tragedii, zawieszenie aluminiowe, znajomy w zeszla jesien padl w spora dziure - kosztowalo go to 2tys;/
trzeba tez brac pod uwage ze zazwyczaj diesel bedzie bardziej wyeksplatowany od benzyny;)
 
no i najważniejsze w jakim stanie jest turbo, bo jak nie za ciekawym to nojka to ładne kilka tys
 
ee tam, ogolnie w dzisiajszych czasach wymiana turbo juz nie przeraza, zostawiasz swoja bierzesz regenerowana z gwarancja, nie ma biedy!
 
mIKI napisał:
ee tam, ogolnie w dzisiajszych czasach wymiana turbo juz nie przeraza, zostawiasz swoja bierzesz regenerowana z gwarancja, nie ma biedy!
Niewszystkie firmy robią to dobrze. Niektóre się do tego przykładają, inne przejadą tylko łojem z czarnego kota złapanego 5 min. po północy :P
 
zboj87 napisał:
Niewszystkie firmy robią to dobrze. Niektóre się do tego przykładają, inne przejadą tylko łojem z czarnego kota złapanego 5 min. po północy :P

No właśnie niektórzy kupując doładowanego diesla po paru miesiącach eksploatacji i jeździe na kiepawym paliwie zaraz wymieniają turbine bo nie domaga nie wiedząc o tym że w koncernie VW w nowszych silnikach(od1998 prawdopodobnie) zastosowano zmienną geometrię łopat tyrbiny która przy słabym lub zanieczyszczonym paliwie szybko się zacierała co powodowało przed wczesne odcinanie jej i brak mocy przy wysokich obrotach. Taką usterkę można z powodzeniem naprawić wiedząc jak rozebrać turbinę ,niektórym kolesią co jeździli na opale robiłem to nawet co 2 miesiące.
 
Przemysl napisał:
przykro takiego merca rozbić no cóż najczęściej człowiek przez to uczy sie jeździć spokojnie
to bylo w wigilie 2007 - jak ktos nie pamieta to wtedy byla gololedz (czy jak to sie tam nazywa - czyli oblodzone drogi). samochody rozbilo 3 moich kolegow. jak sie okazalo ten najgorzej :???:
no ale teraz zamiast c-klasy kolegi ojciec ma E-klase i to nowsza ;)


co do turbin to bardzo ciekawa sprawa...
wiecie ile kosztuje nowa turbina w ASO? najczesciej jest to koszt 4-6kPLN
co ciekawsze jak ktos pozadnie juz siedzi w tuningu i ma dostep do katalogu turbin markowych producentow to sie lekko zdziwi ile tam turbinki kosztuja... conajmniej polowe mniej a przy tym jest lepiej wykonana ;]
 
Pawel S. napisał:
co do turbin to bardzo ciekawa sprawa...
wiecie ile kosztuje nowa turbina w ASO? najczesciej jest to koszt 4-6kPLN
co ciekawsze jak ktos pozadnie juz siedzi w tuningu i ma dostep do katalogu turbin markowych producentow to sie lekko zdziwi ile tam turbinki kosztuja... conajmniej polowe mniej a przy tym jest lepiej wykonana ;]

jak to mój brat mawia ASO to ZUO :razz:
 
Pawel S. napisał:
conajmniej polowe mniej a przy tym jest lepiej wykonana ;]
to że jest tansza to się zgodzę ale co do wykonania to wątpie gdyż dwoma największymi producentami turbin do Tuingu są Garrett i Greedy i to oni również produkują i zaopatrują 80%rynku samochodowego w orginalne turbiny.
 
Powrót
Góra