• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Megane Coupe 1 ph I :)
A co do tabelek to już nawet nie chodzi o podawane przez producenta osiągi, ale jak 150 konne autko ważące niewiele ponad tonę może być mułowate :D
Maluchem nigdy nie jezdziłem, ale mam porównanie do pumy 125KM - 9,2s i jak dla mnie było bardzo zrywne, passata 150km - 9,3s, w sumie tak samo i ML 250KM - 8,7s, mimo wagi 2,5t robi swoje, megane w katalogu ma 8,4s a użytkownicy to potwierdzają :) nie chce żeby było że wychwalam model na który się napaliłem, bo wiem, że ma wady, jednak nigdy bym nie powiedział ze to mułowate auto i dlatego chciałbym podjąć dyskusję :D
 
Tanner napisał:
Maluchem nigdy nie jezdziłem
proponuje to nadrobic. w maluchu znakomicie czuc gdzie "przestaje ciagnac" (koniec momentu) oraz masz przyklad hamulcow bez wspomagania (cos fantastycznego na torze wyscigowym )
 
A tego akurat miałem przyjemność skosztować jak kilka razy byłem holowany w moim byłym escorciku :D
Faktycznie niezapomniane wrażenia, tym bardziej na może 2m lince :D
Hehe koniec momentu ostatnio poczułem jak zapomniałem, że pożyczone auto to diesel :)
 
Tanner tak ale akurat ja mówiłem o silniku 1,6 w końcu to najpopularniejsza jednostka, a ty o 2,0 w 16V także akurat tą najmocniejsza wersją nie miałem okazji jeździć. A także nie widać na drodze aby ten model jakoś sensownie się rozpedzał, a jeżdżę dużo ;).


P.S Jeżdżę dużo ale nie osobówką żeby nie było skojarzeń :P
 
A faktycznie, silnik 1.6e 8V ma 90KM :)
W sumie wydaje mi się, że jak ma się zapas mocy to nie ma sprintu od świateł do świateł, tylko dostojna jazda, a but tylko wtedy kiedy trzeba :D Chociaż nie wiem, zobaczymy jak to będzie w praktyce :)
 
Widzę jednak się napaliłeś na ten samochód, a uwierz mi nie ma na co :). Zrozumiesz jak już kupisz i zaczną się pierwsze usterki. Pozdrawiam
 
Pawel S. napisał:
Tanner napisał:
Maluchem nigdy nie jezdziłem
proponuje to nadrobic. w maluchu znakomicie czuc gdzie "przestaje ciagnac" (koniec momentu) oraz masz przyklad hamulcow bez wspomagania (cos fantastycznego na torze wyscigowym )

Jako że jezdżę maluszkiem to dodam od siebie ze:
maluszek + zima + jakiś plac/droga = dobra zabawa :D Wczoraj aż zakwasów dostałem od kręcenia kierownicą :lol: Fajnie sobie tak pseudo podriftować ;)

Co do momentu to idzie to doskonale wyczuć :grin:

Megane Coupe 1.6 16v 0 - 100 km/h
 
1.6 16v to już silniczek po liftingu - 99/00r ;)
http://pl.youtube.com/watch?v=k8H1XKwgwxI 2.0 16v przed liftem
Darek51085, trochę prawdy w tym jest, jednak upatrzyłem sobie egzemplarz od klubowicza, kupiony wcześniej od innego klubowicza, dopieszczony i zadbany, nieźle doinwestowany - ogólnie prawie 2 razy droższy niż inne sztuki, ale w przypadku auta na dłużej raczej warto :)

vicher, no to jest duży plus, straszną mam chęć jakimś rwd na placu spróbować, ale jeszcze nie nadarzyła się okazja... :)
 
No wiec tak skoro dopieszczany i 2 razy droższy jak inne sztuki tzn jaka cena?? ok 20 parę tysięcy?? jak tak to na twoim miejscu dozbierałbym do 30 tys i kupiłbym E46 2,5D nie pamiętam ile ma koni ale coś okolo 160 i wydaje mi się lepsze ma osiągi (nie porównywałem, nie chce mi się, także możliwe ze piszę herezje ;)) a auto pali w okolicy 6-9 litra ropy. Pozdrawiam
 
Sory w E46 chyba nie ma 2,5 litra w dieslu :P zgadza sie mialem na myśli 330D

vicher napisał:
Kumpel na swoim car ma taki fajny obrazek naklejony, chłopek szczający na TDI :lol:

Przypuszczam że mowa o naklejce na jakimś golfie albo escorcie??


Aha w VW nie spotkalem oznaczenia TDi jest TDi zwykly 90KM TDi 110KM oraz TDi 130KM czy jakoś tak. Przynajmniej tak jest w Passatach B5.
 
sportowy japończyk.

Aha ;)

Mi osobiście nie pasuje ch-ka silników D.

Mi diesel pasuje ponieważ w dzisiejszych czasach osiągi ma podobne co benzyna, może też przyzwyczajony jestem do diesli ponieważ głównie to nimi jeżdżę, jak wsiadam do benzyniaka to zawsze na początku się czuję jakbym wsiadł do suszarki, ale to tylko takie uczucie, pozatym w dieslu jest czuć moc, a w benzynie takie jakby puste konie mechaniczne, ale to także kwestia gustów. Pozdrawiam
 
Darek51085, niee, zwykle kolo 8k chodzą, takie niby lepsze po 10k a ten wystawiony jest za 16 :) Też ogladalem e46 330d ale raczej w kontekscie "kiedyś" albo "następnym razem" bo na dzień dzisiejszy te 15 to max ;)

Te nowe dieselki są fajne, ale automat już by się przydał, bo jak przy 50-60 max trzeba już 3ke zapinać to trzeba się namachac :D chyba ze z 2ki ruszac :)
 
Tak i to w zakresie niskich obrotów. Co to za przyjemność z jazdy na wolnych obrotach :lol: Znowu bez przesady ;) ale D, TD nie poćiśniesz na obrotach bo to nie są silniki do takiej jazdy i dlatego mi nie pasują :)

Moc jest najważniejsza. :razz:

[ Dodano: 2009-01-18, 20:33 ]
Tanner napisał:
Te nowe dieselki są fajne, ale automat już by się przydał, bo jak przy 50-60 max trzeba już 3ke
ja w maluszku tak robię :mrgreen:
 
Powrót
Góra