• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Można przyjąć, że przebieg i brudny silnik (przewrotnie - ale jednak) świadczą o Volviaku pozytywnie. Designersko to kawał fajnego auta. Jednak nie ma jak sedan.
 
lklukasz, ależ ja to bardzo dobrze rozumiem, chodziło mi tylko o design a nie o praktyczność. W tej chwili jeżdżę kombikiem, ale sentyment jednak pozostał ;) (swego czasu "bujałem się" Omegą w sedanie... eeehhhhh, to były czasy... później wypadły mi włosy, zapuściłem brodę... i miało miejsce jeszcze kilka innych wydarzeń ;) )
 
Witam ponownie Panowie, dopiero od wczoraj bawię się z ubytkiem, a mianowicie to z dwoma, bo oprócz tego znalazłem na progu rysę ( ktoś przy wsiadaniu musiał zrobić czymś ostrym ) która naszła troszkę rdzą.

Zdarłem lakier do gołej blachy, nie ma żadnych głębokich wżer, nałożyłem już 3 razy ten brunox no i dzisiaj przyszedł czas na malowanie.

I tu jest problem :) Mianowicie mam lakier tylko w sprayu ... Nie mieli w formie "do paznokci". Jak to pomalować?
Nie mogę z odległości sprayem bo zamaluje pół klapy :D gdybym obkleił gazetami wszystko oprócz danego ubytku to pozostaną ślady malowania, mam rację? ( chodzi mi o np. widoczny prostokącik ... )

Myślałem, żeby napsikać po prostu na kartkę papieru wziąć patyczek do uszu i tym pomalować :) Ale wtedy lakier nie będzie nałożony równo i będzie widać :D

Jak to zrobić? :D

Najlepszą opcją będzie chyba obklejenie gazetami i pomalowanie, a potem ewentualne spolerowanie pastą typu automax widocznych "przejść"? Dobry pomysł?

Wiem, że robię z igły widły :)
 
Maluj "na zakrętkę" czyli popsikaj na zakrętkę od słoika i małym pędzelkiem :] ewentualnie zaklej gazetami i zostaw tylko tyle co masz do zaklejenia :) potem przypolerujesz woskiem to ani śladu nie będzie ;]
 
Dzięki, zrobiłem tak jak napisałeś, tzn, obkleiłem gazetami, pomalowałem, potem kanty było troszeczkę znać to je spolerowałem automaxem i nie ma prawie śladu :)
 
Nie mogę z odległości sprayem bo zamaluje pół klapy gdybym obkleił gazetami wszystko oprócz danego ubytku to pozostaną ślady malowania, mam rację? ( chodzi mi o np. widoczny prostokącik ... )
Niekoniecznie. Odklej taśmę papierową i gazety zaraz po pomalowaniu(na mokro) wtedy nie będzie takich odcięć
 
ten temat nie tyczy sie tylko VW ale 99% rynku
i niestety takie sa teraz realia
trzeba sprzedac samochod jak najtaniej wiec odrabia sie straty na czyms innym
 
Panowie mam takie pytanie:
Jak sprawdzić jakich rozmiarów/wymiarów mogę zaaplikować oponę do danej felgi ? (oczywiście chodzi o szer. opony) Felga jest 8calowa - J8 (średnica 17")
 
Polecam udanie się do kompetentnego wulkanizatora.
Obstawiam szerokość około 225, może szersza. Jest tak, że węższą oponę da się założyć na szeroką felgę, ale na odwrót już nie, jak do tego dochodzi niski profil opony, albo opony typu runflat (tak to się pisze?), to już trzeba precyzyjnie wiedzieć co można wsadzić.
Można wiedzieć do jakiego auta i jaki profil tej gumy?

Jak chcesz to mogę się spytać kolegi, u którego dorabiam w sezonie w wulkanizacji. On jest świetnym fachowcem w tej dziedzinie. Ma 26 lat, a styczność z wulkanizacją ponad 10 (od 9 lat ma własną).
 
Można wiedzieć do jakiego auta i jaki profil tej gumy? Jak chcesz to mogę się spytać kolegi, u którego dorabiam w sezonie w wulkanizacji. On jest świetnym fachowcem w tej dziedzinie.

Był bym bardzo Ci wdzięczny ;)
Samochód to AUDI 100C4 (93r.) Quattro. Aktualnie siedzą opony 235/40 na 17" J8. Pytanie czy da się na nie obsadzić opony 205/50 lub 205/55
 
Zapytam, ale dopiero jutro rano, bo teraz to pewnie już zasypia przygotowując się fizycznie na kolejny tydzień walki z ogumieniem :P
 
Powrót
Góra