• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Panicze, zapomnieliście o trzech ważnych słowach: automatyczna skrzynia biegów. Znaczy skutery o pojemności do 125cm.
 
Dla mnie, jako zapalonego motocyklisty, to totalny bezsens... Będzie tylko więcej incydentów związanych z jednośladami... A nagonka na nas będzie tylko większa...
zgadzam sie z tym!
mam prawo jazdy od 10 lat a przeciez nigdy nie jezdzilem motocyklem!
ja bym sie bal tak jezdzic :/

Całe wasze spekulacje poszły...
125cc z automatyczną skrzynią biegów, czyli lepsze skutry wchodzą w gre jedynie.
a to juz co innego ;)
to dlaczego wszyscy pisza o motocyklach?

czyli wspolczesny junak juz nie jest skuterem? 50cm3 ma, ale ma manualna skrzynie biegow
 
Panowie jak DIY to DIY, pasek szlag jasny trafil w transicie i trzeba bylo jakos dojechac :P

Jak sie chce to sie i da.
yh20u2epmw4a6l3bx76g_1399759949.jpg
 
Czytam te komentarze i zastanawiam się, co ludzie się tak podniecają tym GT-R? Jak na auto za 120k$ jest po prostu marne.

Osobiście preferuję 7 litrową, wolnossącą jednostkę v8 Chevroleta, niż jakiś pierdek za 120k$ doładowany do granic możliwości.
 
Ostatnia edycja:
GTR bez watpienia byl pewnym krokiem do przodu w swiecie motoryzacji. Nie przepadam za tym autem, ale nie mozna mu odmowic zaawansowania i pogodzenia osiagow z przestronnym srodkiem. Wyglad kwestia gustu, dla mnie jest taki sobie, zdecydowanie bardziej podobaja mi sie auta typu Lambo, Ferrari, Corvette, Aston. GTR jest nijaki, wielka, klocowata bryla. Nie mialem okazji jezdzic, ale to pewnie fajne auto do codziennej jazdy, dla amatora, ktory poradzi sobie z tym samochodem jako tako. W swojej cenie to ciekawy samochod, no i ten dziki start, ktory trudno przebic ( no chyba ze wezmiemy Turbo S ).
 
Powrót
Góra