Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problem z kurierem i kolumnami.

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Od jakiego ups?
    Ty nic nie wysłałes ups'em
    Ty wysłałes wysylajtaniej.pl

    To jest faktura dla nich nie dla ciebie
    Juz mi sie nie chce...

    Skomentuj


      i dlatego ja nic nie zaplacilem...

      Skomentuj


        Wniosek jest z tego jeden że należy uńikać tego typu pośredników. Coraz więcej się takich tworów pojawia w każdej branży co chcą zarabiać po parę proćent na pośrednictwie nie robiąc nic.

        Skomentuj


          Zamieszczone przez Marios Zobacz posta
          Wniosek jest z tego jeden że należy uńikać tego typu pośredników. Coraz więcej się takich tworów pojawia w każdej branży co chcą zarabiać po parę proćent na pośrednictwie nie robiąc nic.
          To wyceń sobie przesyłkę u bezpośrednio w UPS i taką samą w takiej właśnie firmie. Oni mają umowy i dzięki temu paczka jest tańsza. Bez umowy zapłacisz jak za zboże.
          Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

          Skomentuj


            No to albo wysyłasz taniej i liczysz sie z "dopłata" po pol roku
            Albo korzystasz ze sprawdzonych firm i palacisz normalna cenę
            Juz mi sie nie chce...

            Skomentuj


              Wysłałby tę paczkę bezpośrednio przez UPS i byłoby tak samo.
              Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

              Skomentuj


                Nie rozumiem na jakiej podstawie naliczaja te opłaty
                Przecież wiedzieli odrazu (maszyna im zeskalowala) ze cos jest nie tak
                Mogli sie z nim odrazu skontakowac
                Juz mi sie nie chce...

                Skomentuj


                  Trzeba by przeczytać regulamin wysyłek firmy kurierskiej i zobaczyć jak wygląda tryb postępowania w przypadku przekroczenia limitu wagowego. Pewnie jest to gdzieś napisane a wysyłając paczkę potwierdzasz zapoznanie się z regulaminem oraz samą jego znajomość.
                  Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

                  Skomentuj


                    Ale nawet tak wielka firma jak UPS nie stoi ponad polskim prawem, więc jeśli od wykonania usługi do wystawienia faktury minęło 7 dni to chyba żadne ich regulaminy nie mogą tego zmienić...

                    Skomentuj


                      wyglada na to ze znalezli sobie sposob na zarabianie

                      Skomentuj


                        I szukają jeleni...

                        Najsmieszniejsze jest to, ze jak wystawili F-VAT to muszą zapłacić za to podatki
                        A mało kto zapłaci im ta kwotę
                        Juz mi sie nie chce...

                        Skomentuj


                          Dpd chyba wychodzi teraz najkorzystniej dla detałisty bez umowy. Ups jest mało atrakcyjne.

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez dj_zibi Zobacz posta
                            Kontynujac sprawę:
                            Kurier odrzucił reklamacje ze względu na czas spisania protokołu, 5 dni po dostarczeniu paczki argumentując ze w tym czasie mogło się stać duzo, w chwili odbioru nie było obiekcji co do paczki. Trzymam się tej samej wersji co kurier bo kurier ma zawsze racje Kupujący wysłał od tamtej pory mi 2 maile z zapytaniem o moje stanowisko w tej sprawie(czy oddam mu tą kase), zawsze mówiąc ze "idzie" do prawnika.
                            Na zgłoszenie szkody jest 7dni po otrzymaniu paczki , sprawdź regulamin.

                            Skomentuj


                              Z której strony?
                              I o jakiej szkodzie mówisz w tym wypadku?
                              Juz mi sie nie chce...

                              Skomentuj


                                Zamieszczone przez wrotekpoz Zobacz posta
                                Na zgłoszenie szkody jest 7dni po otrzymaniu paczki , sprawdź regulamin.
                                zwroc uwage kiedy te posty byly zamieszczane :p

                                ---------- Post dodany o 23:31 ---------- Poprzedni post o 23:30 ----------

                                zamowilem kuriera z innej strony
                                ale na "wysylajtaniej" mialem mozliwosc wybrania godziny odbioru. jak mi jutro nie przyjedzie przed praca to sie wkurze :???:

                                Skomentuj


                                  A na ktora idziesz do pracy?
                                  Przed 12 to nie masz co liczyć, ze bedzie
                                  Juz mi sie nie chce...

                                  Skomentuj


                                    wlasnie ok 12 u mnie sie zjawial
                                    jak wybieralem pozniejsza godzine to byl inny ok 16
                                    musze od niego numer tel wziac bo to sasiad z osiedla
                                    z DPD numer mam, w DHL robi kolega, w GLS ciagle ten sam facet co zostawia paczki u sasiadow...

                                    Skomentuj


                                      Zamieszczone przez Arturos Zobacz posta
                                      Ale nawet tak wielka firma jak UPS nie stoi ponad polskim prawem, więc jeśli od wykonania usługi do wystawienia faktury minęło 7 dni to chyba żadne ich regulaminy nie mogą tego zmienić...
                                      Zawsze mogą wystawić fakturę korygującą (w tym przypadku w górę)

                                      Skomentuj


                                        Ale korektę to chyba trzeba już podpisać, czyli zaakceptować, dobrze pamiętam?

                                        Skomentuj


                                          10. Poprzez akceptację regulaminu Zleceniodawca wyraża zgodę na wystawienie faktury bez podpisu i zobowiązuje się do uregulowania tych należności do zleceniobiorcy nie później niż w przeciągu 7 dni od dnia wystawienia w/w faktury.
                                          15. Zleceniobiorca ma prawo naliczyć opłatę karno-manipulacyjną w przypadku nadania przesyłki za pomocą innego listu przewozowego niż ten który został wygenerowany przez system wysylajtaniej.pl w (wysokości 25zł netto) , za zmiany na wygenerowanym liście przewozowym, za nadanie przesyłki o innych parametrach niż zdeklarowane lub za inne usługi doliczone przez firmę kurierską a nie oznaczone w formularzu nadania przesyłki. Opłata karno - manipulacyjna wynosi odpowiednio 10zł netto za róznicę powodującą dopłatę do 100zł i 25zł netto powyżej 100 zł.
                                          Panowie najpierw czytajcie regulaminy :)

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X