Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Budujemy dipola

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    #41
    O to już lepiej ☺.
    Ciekaw jestem jak to gra.
    Czy taki dipol w desce np.jak pureaudio zagra lepiej od magnepanów.

    Skomentuj


      #42
      Na basie najwięcej wspólnego ma to z br... A ten tekst o 'ekwiwalencie szerokości odgrody' to jakiś żart

      Skomentuj


        #43
        Zamieszczone przez Matador Zobacz posta
        Na basie najwięcej wspólnego ma to z br...
        nie ma nic wspólnego z BR , taka szpara nie zadziała jak BR , nie działa też jak otwór stratny.

        - - - - - aktualizacja - - - - -

        Zamieszczone przez Matador Zobacz posta
        A ten tekst o 'ekwiwalencie szerokości odgrody' to jakiś żart
        tak naprawdę trzeba by było porównać , ale dla większości pasma to możliwe.
        Last edited by bolonietoperz; 25.11.2016, 07:33.
        audiofil nie lubi plików i DSP nie chcąc wiedzieć że w studiu cały czas używa się DSP i nagrywa się najpierw do plików 24 bit ...
        http://www.rane.com/note160.html
        Amethyst Trinnov Audio

        Skomentuj


          #44
          Coś się ruszyło w temacie!

          Wie ktoś gdzie dostane w PL: Tang Band W8-2145 ?
          marcinsywala.pl
          Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

          Skomentuj


            #45
            Napisz do polink

            Skomentuj


              #46
              Moga ściagnąć? W ofercie nie maja tego modelu
              marcinsywala.pl
              Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

              Skomentuj


                #47
                jeśli chodzi o ten patent odgrody to dalej nie widzę aby zrealizował cyfrową korekcje dsp
                http://j-a-f.pl/innowacje.html
                Last edited by luigi; 07.11.2018, 13:59.

                Skomentuj


                  #48
                  Zamieszczone przez luigi Zobacz posta
                  jeśli chodzi o ten patent odgrody to dalej nie widzę aby zrealizował cyfrową korekcje dsp
                  http://j-a-f.pl/innowacje.html
                  Bo audiofile nie chca DSP. Dla nich to komplikacja systemu.

                  Skomentuj


                    #49
                    Komplikacja bo nie maja zielonego pojęcia co i jak :)

                    Skomentuj


                      #50
                      Właśnie z TB jest problem z dostępnością. Ze dwa lata temu próbowałem swoich sił z modelem W8-1772. Potem chciałem dokupić kolejne dwie sztuki, szukałem w kraju i po za. W większości sklepach wisiał na stronie ale na stanie nie było. Dowiedziałem się że przerwali produkcje na rzecz W8-1808. Potem zaciekawił mnie woofer eliptyczny, też nie mogłem dostać, po kilku innych próbach pozyskania różnych modeli w końcu odpuściłem sobie produkty TB. Może obecnie sytuacja się poprawiła... ja w każdym razie z szerokopasmówki przeskoczyłem na Daytona PS220. Był równiejszy i lepiej trzymał górę pod kątem.
                      Pionner SC-LX-58/Yamaha CDC555/DIY Single-Ended na VT52/Dayton PS220/3-way Audax Satori

                      Skomentuj


                        #51
                        Raczej nie w tym rzecz. Nieodlaczna norma audiofilska jest zmiana klockow i okablowania. W rozbudowanych systemach aktywnych jest wiecej zmiennych niz sie moze wydawac, a do tego pociaga to za soba wieksze koszty. Dlatego aktywne systemy jeszcze dlugo nie beda popularne w sprzecie Hiend. Co innego sprzet studyjny.

                        Skomentuj


                          #52
                          Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                          Nieodlaczna norma audiofilska jest zmiana klockow i okablowania.
                          niektórzy wola ciągle kombinować zamiast raz zapłacić i mieć odpowiednia jakość , cieszą się liczni producenci wzmacniaczy , magicznych kabli , i drewnianych podstawek pod kable .
                          Last edited by luigi; 08.11.2018, 08:00.

                          Skomentuj


                            #53
                            Taka natura czlowieka, ciagle chce cos zmienic, poprawic :)

                            Skomentuj


                              #54
                              Nie na temat...
                              racja , ja jednak wolę zmieniać w oprogramowaniu niż w klockach.

                              Skomentuj


                                #55
                                Jak bedziesz chcial zmienic wzmak na lepszy, to trzeba liczyc x3

                                Skomentuj


                                  #56
                                  tak , tylko ze obudowa kosztuje więcej niż te 3 płytki , więc nie problem.

                                  Skomentuj


                                    #57
                                    Bo patrzysz na to z perspektywy dłubacza. Dla osoby która sprzęt kupuje, to już nie jest takie oczywiste. Trzy końcówki mocy, to trzy razy więcej kasy - po prostu.

                                    Skomentuj


                                      #58
                                      Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                      Dla osoby która sprzęt kupuje, to już nie jest takie oczywiste
                                      jeśli się jej powie ze musi kupić 3 końcówki mocy to rzeczywiście , jeśli powie się ze 1 końcówkę 3 kanały stereo to już inaczej to wygląda , zresztą nie zmienia taki kupujący końcówek w kolumnie aktywnej , tylko jak ma to gra i na pewno nie będzie problemu niedopasowania wzmacniacza .

                                      Skomentuj


                                        #59
                                        Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                        Raczej nie w tym rzecz. Nieodlaczna norma audiofilska jest zmiana klockow i okablowania. W rozbudowanych systemach aktywnych jest wiecej zmiennych niz sie moze wydawac, a do tego pociaga to za soba wieksze koszty. Dlatego aktywne systemy jeszcze dlugo nie beda popularne w sprzecie Hiend. Co innego sprzet studyjny.
                                        Generalnie zgadzam się z tym ale pojawia się powoli trend że coraz wiecej firm wstawia w oferte aktywne zestawy. Za to nie zgodzę się kompletnie z tym że pociąga to za sobą większe koszty. Umiejętne wykorzystanie dzisiaj dostępnych nowych rozwiązań technologicznych daje duże możliwości w śmiesznej cenie.

                                        Przyjdzie czas że pasywne zwrotnice będą passe.

                                        Skomentuj


                                          #60
                                          Zamieszczone przez dragon Zobacz posta
                                          Przyjdzie czas że pasywne zwrotnice będą passe.
                                          niewątpliwie 1 rząd pasywny to dobre rozwiązanie , ale wyżej ja wole cyfrowo i aktywnie.

                                          - - - - - aktualizacja - - - - -

                                          jakiś czas temu policzyłem sobie konieczny 3 rząd pasywny na topowych elementach i w efekcie zrobiłem aktywne na lapku , karcie dźwiękowej esi i foobarze , teraz idę dalej w kierunku aktywnym cyfrowym.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X