• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Biały? hmm nie wiem ja w dieselkach. W benzynce w najgorszym wypadku to pęknieta głowica lub blok (płyn w komorze spalania). Objaw taki sam jak przy walniętej uszczelce pod głowicą. Płynu chłodzącego nie ubywa? Nie ma w zbiorniczku śladów oleju albo takich oczek jak w rosole? Proponowałbym sprawdzić kompresje. Jeśli dym jest taki bardziej niebieski/siwy to najprawdopodobniej coś z turbosprężarką (uszczelniacze) wtedy trzeba by ją dać do regeneracji. Dymi tylko pod obciążeniem, czy na jałowym też? Jak się przyśpiesza czy jak odpuszcza gaz? Jak jest po rozruchu (chodzi o to co z wydechu się wydobywa)?
 
Kudłaty można jeździć rok i nic, ale przy prawie każdym przekroczeniu dłuuugotrwałeym 3,3-3,5k obrotów dym na maxa oraz obroty rosną do końca, równolegle w 50% sytuacjach mimo "zgaszenia" silnika on nie gaśnie, kreci sie pare/paręnaście sekund i gaśnie.
Dym biały/szary taki przepalony biały.
 
Camel-, ropy nie leci tyle samo. Zależy to od położenia przepustnicy, tego co zmierzy przepływomierz i jak przeliczy to komputer i co w rezultacie poda pompa i jak to przyjmą wtryski.
dj_zibi
dziwna historia. Znam się troche na volviakach. Ale o takim przypadku pierwszy raz słysze. Ja bym sprawdził stan motoru zaczynając od kompresji.
 
dj_zibi napisał:
Kudłaty u mnie to chyba jednak co innego bo dym jest biały:)

Wiadomo dlaczego wlasciciel spzredal szrota... Bialy to sto razy gorzej jak czarny - nieszczelnosc i spalanie płynu chlodniczego. No a najgozrej to jak niebieski leci...
 
pegelmesser eee tam, ogólnie to auto jest chu..., i ma jeden olbrzymi plus jest wysokie i na kazde ryby i grzyby nim sie wjedzie :mrgreen: , tylko po to jest trzymane. A w ostateczności wiecej się za nie na części weźmie niż w całości, takie prawa rynku.
 
Pytanko do właściciela W124 coupe:
jadę jutro z ojcem oglądać (dla niego) dwie W124 sedan: 2.5TD automat, 94r. Na co zwracać uwagę? Ojciec co prawda 10 lat jeździł beczką i twierdzi, że się zna, ale jednak nie zaszkodzi zaczerpnąć opinii :)
 
ŁukaszN napisał:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Ten to dopiero kopci i pewnie wcale sie tym faktem nie martwi
:shock: :shock: :shock:
co oni tam zrobili? przeciez te silniki fabrycznie takiego kopa nie maja a tymbardziej tak turbo nie pracuje!
ile to ma mocy?

Black one: 3,0Diesel 24v -> 425.99Bhp / 764.95Nm
:shock: :lol: :mrgreen: :twisted:
 
ŁukaszN napisał:
To prawie jak z jednej cytryny, wycisnąć litr soku
dokladnie
jakby ktos nie wiedzial to w tym silniku nie ma ŻADNEJ elektroniki!
tylko rzedowa, tlokowa pompa wtryskowa...
fabrycznie ma 143km i robi przebiegi rzedu 2mln km
pytanie ile ten przejedzie? :mrgreen:
 
Co do mojego audi, pęknięta(uszkodzona) uszczelka pod głowicą.... .

Proponuję sprawdzać naszych poje... mechaników bo widać ze kasują za części oryginalne a wkładają szrot za 60-80zł. :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Teraz zostało wymienić końcówki wtrysków i będzie jak nowy, tylko ta cena 250zł za jedna koncówkę:/
 
dj_zibi, dlatego trzeba miec zaufanego kolege ktory ci zrobi pozadnie :P
moj (mojego brata i kolegow) mechanik (kolega ze szkoly + jego ojciec) mowi wprost - nie chce im sie tego robic 2 razy wiec robia dluzej, drozej ale pozadnie :P
 
Jak myślicie, ile Wasz mechanik zawoła za wymiane paska rozrządu ( pasek + robota ), 2 świece i łożysko w jednym kole w corsie B?
 
Oo, widzę, że wreszcie ktoś ma motocykl z porządnym napędem :wink:

Nawet fajny, jak nie lubię motocykli, ten jest fajny ;)
 
cudny90 napisał:
ile Wasz mechanik zawoła za wymiane paska rozrządu ( pasek + robota ), 2 świece i łożysko w jednym kole w corsie B?
to zalezy od warsztatu
jedni maja taniej swoje czesci. jedni kasuja inaczej za jakas robote. jeszcze inni nie robia czegos sami i zlecaja to na zewnatrz...
cudny90 napisał:
2 świece i łożysko w jednym kole
lozysko to od 50zl a swiece gratis
cudny90 napisał:
wymiane paska rozrządu ( pasek + robota ),
tutaj najwiecej zalezy od stopnia skomplikowania ulozenia silnika w komorze. w jednych trzeba rozebrac pol przodu a w innych tylko wsadzasz reke. corsy nie znam wiec...
 
Pawel S., a możliwe, że zawoła 400zł? Za 2 świece, łożysko i pasek ( robota + części ) ?? Bo tak coś "wspominał" :/
 
pasek to koszt ok 200zl (nie wiem ile do corsy ale do tej generacji samochodow tyle kosztuja) wiec jezeli to jest malo skomplikowana robota to bardzo mozliwe
tylko ze jak wystapia jakies komplikacje podczas roboty to cena zawsze moze skoczyc
 
Powrót
Góra