• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Tutaj się zgodzę z kolegami wyżej. Kolega buja się z Laguną I(z gazem!) z '97 od roku i nie może sprzedać. Za ~4k PLN chce je sprzedać, handlarze dają mu max 3k. To problemowe auta. Naprawił czujnik temp. to zepsuł się impulsator czy coś takiego : >
 
mazda 323 lub 323F z gazem
Tanie w zakupie, eksploatacji, ciężko zajechać no i japończyk
wierz lub nie, lepszą opcje ciężko będzie znaleźć do tej pojemności i kwoty ;-)
 
a moze ktos z was mi pomoze...
posiadam lagune 2.2dci z 2003r, i sprawa wyglada tak ze jade sobie spokojnie na trasie na 5-6 biegu i jak dodam nagle gazu i osiagnie ok 2,5k obrotow to zaczynaja mi skakac do 3,5k i spadaja tak jak bym na chwile wciskal sprzeglo i puszczal a jednoczesnie mial wcisniety gaz.
moze ktos z was wie co to moze byc?

z gory dzieki za info
 
DeKeR, sprzęgło dwu masowe wg mnie

a co do wyższości Japończyków nad Francuzami to popieram.
Chociaż tak naprawdę zależy jak się trafi. Ja jeżdżę japończykami sąsiad francuzami i żaden z nas nie zmieni na tego drugiego. On z meganą 00' tą po face 1.4 nie ma żdnych problemów.

W tej cenie polecam sunny albo starszą almerę lub primerę.
 
a ja jezdze Alfa Gtv i jestem alfaholikiem i nie ma lepszej marki a psucie sie alf to zasrany mit ;) czesci eksploatacyjne owszem jak w kazdym aucie ale jak zadbane auto to sie nie ma prawa psuc. Czesci tanie bo od fiatow i duzo anglikow, no ale do Gtv tylne zawieszenie 3,5k ;)
 
konradzik88, tyle ze znalezienie alfy w dobrym stanie z mocnym silnikiem jest bardzo trudne, to tak jak nie bite BMW z malym przebiegiem:)
Btw ja wole niepozorne autka a nie takie ktore wygladaja szybciej niz jezdza.
Ps. Japan Power :twisted:
 
C2 i ekonomia hmm można by dyskutować, tak samo z rzucaniem się w oczy - duze koła i "agresywna" sylwetka przyciągają oczy tym bardziej że C2 vts to nieczęsty widok.
Poza tym autko OK
 
Właśnie nie wiem w jakie auto celować w cenie ok. 25-30tys. zł (+- kilka tys.). Zastanawiałem się nad vectrą C, ale to dość duży samochód. Ja raczej wolałbym coś małego, dobrze wyposażonego i z dobrym silnikiem no i ważne, żeby samochód był krajowy a nie sprowadzany. Może coś z Peugeota?
 
Nie chce astry bo produkowana jest w Gliwicach. Pracowałem tam trochę i wiem jaka jest jakość tych aut.
 
bart210, jeśli nadal po głowie będzie chodzić C2, to mogę porozwiewać niektóre wątpliwości.
Najlepiej abyś wypisał swoje typy i przemyślenia, a ktos na pewno się znajdzie i udzieli rzeczowych odpowiedzi.
 
A więc tak:
- Citroen C2,
- Citroen C4,
- Seat Leon,
- Seat Ibiza,
- Opel Corsa,
- Toyota Corolla,
- Skoda Fabia 1.9 tdi,
- Peugeot 307.

A teraz wymagania:
- Rocznik od 2003,2004,
- przebieg nie większy jak 100tys.km.
- Bogate wyposażenie (m.in. klima).
- Może być 3d.
- Benzyna (poj. do 1.8) lub diesel.
- Moc od 100KM.

Fajnie jakby coś z tego udało się trafić :wink:
Może jakieś inne propozycje?
 
Aha i zapomniałem dodać. Nie chce sprowadzonego!

[ Dodano: 2010-02-28, 17:00 ]
Z tego co oglądałem to ceny astry GTC z mocnym silnikiem grubo przekraczają 30tys.zł.
 
Blitzer napisał:
konradzik88, tyle ze znalezienie alfy w dobrym stanie z mocnym silnikiem jest bardzo trudne, to tak jak nie bite BMW z malym przebiegiem:)
Btw ja wole niepozorne autka a nie takie ktore wygladaja szybciej niz jezdza.
Ps. Japan Power :twisted:
fakt znalezc zadbana Gtv to cud swojej szukalem ponad rok. No i ceny niestety trzeba liczyc tyle co na allegro x2 za dobry stan ;) a co do stwierdzenia szybciej wygladaja niz jezdza, daj mi jakiekolwiek 2L auto bez turbiny na swiatla ;) Podwojny zaplon w Twin Sparkach to jest to, brak spalania skokowego i moc jest odczuwalna. Tak wiec ten parametr komentuj jak bedziesz mial w tym jakies doswiadczenie bo jest zupelnie inaczej ;)
 
a ja wolę sprowadzony!
samochód 10letni np z niemiec jest w lepszym stanie niż krajowy po 5.

[ Dodano: 2010-02-28, 17:41 ]
konradzik88 napisał:
brak spalania skokowego
STUKOWEGO
mam nadzieję, że to tylko literówka bo inaczej nie wiesz o czy piszesz
a poza tym dobrej jakości paliwo (o odpowiedniej liczbie oktan) , świece, dobrze ustawiony zapłon i nie ma problemu. I w zupełności wystarczy jedna świeca.
 
lklukasz, tylko wytłumacz mi opisy takich samochodów: zadbany, bezwypadkowy, niski przebieg. W Niemczech nikt takich samochodów nie sprzedaje. Tam ludzie pozbywają się aut jak były bite albo mają przejechane ponad 300-400tys.km. Polak sprowadza taki samochód, kręci licznik i sprzedaje prawie jak nowy.
 
Powrót
Góra