Podążaj za instrukcjami wyświetlonymi na poniższym wideo, aby zainstalować aplikację internetową na Twoim urządzeniu.
Uwaga: Ta opcja może nie być dostępna w niektórych przeglądarkach internetowych.
A wiesz kto najwięcej pieprzy o awaryjności chociażby alf?hermes napisał:Jest taki "kawał":
- Dlaczego wszyscy kierowcy alf zawsze mówią sobie cześć?
- Bo poznali się w serwisie.
taa albo z silnikiem odrzutowym... przecież to 1,4vicher napisał:no jak tyle pali to pewnie 2.0 16V bądź turbo.
yxzabc napisał:a nie czujesz ża silnik jest zamulony czy coś?
Przy wypalonych stykach, iskra już nie przeskoczy tak mocna jak normalnie, a słabsza iskra to niedopalona mieszanka, a więc część ląduje w wydechu.Tasior napisał:cursor, dlaczego kopulka i palcem? z tego co wiem to podaje iskre w odpowiednim momencie na przewod>swiece, jaka moze byc usterka i jaki wplyw? (jesli chodzi o przerywanie to rozumiem, jesli o spalanie to pytam)
Po pierwsze, to jak kupować stożek, to markowy(np. K&N, a nie badziewie, nawet w wynalazki typu Jacky bym się nie pchał) inaczej to nie ma sensu.Zastanawialem sie zeby zamontowac stozek i dobry doplyw powietrza zapewnic (rurka br 10cm w dolnej czesci zderzaka- duzo miejsca i wlot) ale czy jest sens? tzn zamiast filtru kupowac (12-15zl) to dolozyc drugie tyle i kupic najtanszy stozek? nie oczekuje cudów ale ?
Zczytaj błędy to będziesz wiedział co to oznacza, niekoniecznie sondę lambda:Tasior napisał:da sie bez oscyloskopu sprawdzic poprawnosc dzialania sondy lambda? jak ja odepne to po kilku km wyskakuje check engine, lecz niewiem czy tak ma byc czy odrazu powinno blad pokazac.
cursor napisał:Do tego załóż przepustnicę z c16nz(1.6 75KM), sterownik silnika z corsy c12nz i różnicę na pewno odczujesz. Nie będzie ona duża, ale zauważalna.
cursor napisał:Na allegro jest wkładka K&N do astry.