Panowie, każde uniedogodnienie zniechęca nowego usera do zarejestrowania się na forum.
Jeśli ktoś ma jakiś problem i chce uzyskać szybkiej odpowiedzi, nie będzie czekał aż minie jakaś karencja... pamiętajcie, niektórzy rejestrują się na forum aby uzyskać odpowiedź na jedno pytanie, później znikają.
Jeśli będziemy utrudniać już na samym początku zarejestrowanie się, to będzie tak jak LS pisze:
Nie zawsze zgadzam się z jego wypowiedziami, ale tutaj muszę przyznać rację.
Kiedyś potrzebowałem pomocy, szukałem forum na którym mógłbym ten problem rozwiązać (komputerowe lub rowerowe... nie pamiętam)... i co? chyba 3 fora ominąłem, ponieważ albo trzeba było czekać na maila od admina, albo karencja... olałem je i w końcu znalazłem takie, na które się dostałem bez problemu, i w ciągu paru godzin uzyskałem odpowiedź.
Pytania nie mają sensu, ponieważ zielony na nie nie odpowie poprawnie, a jak będą debilnie proste to po co w ogóle takie pytania?
Też nie rozumiem, jak zielony miał by uzyskać odpowiedź na swoje pytanie wypełniając jakąś ankietę, przecież nikt nie wie jakie On ma pytanie.
Moim zdaniem, trzeba po prostu zrobić tak, aby nowy użytkownik przeczytał regulamin a nie zwyczajnie kliknął "dalej". Mam na myśli coś w stylu pytań Huberta Urbańskiego z milionerów, "czy jesteś pewien że przeczytałeś regulamin i się z nim zgadzasz" itp.
A co do wyszukiwania odpowiedzi na pytanie świeżaka, przed jego zapytaniem o to na forum, to najpierw wyszukiwarka powinna się usprawnić, ponieważ wyszukiwarka nie działa tak jak powinna.
Przed chwilą sam próbowałem, wpisałem najbardziej znany głośnik na forum GDN-18-140-8-AWX... i co? i nic.
Jeśli ktoś ma jakiś problem i chce uzyskać szybkiej odpowiedzi, nie będzie czekał aż minie jakaś karencja... pamiętajcie, niektórzy rejestrują się na forum aby uzyskać odpowiedź na jedno pytanie, później znikają.
Jeśli będziemy utrudniać już na samym początku zarejestrowanie się, to będzie tak jak LS pisze:
Zamieszczone przez LightSound
Zobacz posta
Kiedyś potrzebowałem pomocy, szukałem forum na którym mógłbym ten problem rozwiązać (komputerowe lub rowerowe... nie pamiętam)... i co? chyba 3 fora ominąłem, ponieważ albo trzeba było czekać na maila od admina, albo karencja... olałem je i w końcu znalazłem takie, na które się dostałem bez problemu, i w ciągu paru godzin uzyskałem odpowiedź.
Pytania nie mają sensu, ponieważ zielony na nie nie odpowie poprawnie, a jak będą debilnie proste to po co w ogóle takie pytania?
Zamieszczone przez Żółwik
Zobacz posta
Moim zdaniem, trzeba po prostu zrobić tak, aby nowy użytkownik przeczytał regulamin a nie zwyczajnie kliknął "dalej". Mam na myśli coś w stylu pytań Huberta Urbańskiego z milionerów, "czy jesteś pewien że przeczytałeś regulamin i się z nim zgadzasz" itp.
A co do wyszukiwania odpowiedzi na pytanie świeżaka, przed jego zapytaniem o to na forum, to najpierw wyszukiwarka powinna się usprawnić, ponieważ wyszukiwarka nie działa tak jak powinna.
Przed chwilą sam próbowałem, wpisałem najbardziej znany głośnik na forum GDN-18-140-8-AWX... i co? i nic.
Skomentuj