Zamieszczone przez ifonik
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
wątek motoryzacyjny
Collapse
X
-
Zamieszczone przez szastal Zobacz postaMożna to zrobić tylko z głową, mi po zrobieniu pełnego wydechu czyli kolektor aż po końcowy przybyło, ale na takim jak je zdjęcia miałem mniej jak seria miała po wyjechaniu z fabryki, różnica na hamowni jakieś 10 mniej do serii a po dobrym zrobieniu +15 do serii
- - - - - aktualizacja - - - - -
Zamieszczone przez lklukasz Zobacz postaNie... ty cos pierwszy raz zrozumiałes lol
- - - - - aktualizacja - - - - -
To powtórzę.
W MIEŚCIE JEDZIEMY TYM PASEM, KTÓRY ODPOWIADA NAJLEPIEJ CELOWI i WARUNKOM JAZDY.
- - - - - aktualizacja - - - - -
Dla mających trudności ze zrozumieniem przepisów, wyjaśniam że nie łamie to kodeksowej zasady ruchu prawostronnego.
- 1 lubię
Skomentuj
-
Panowie.. ja to wszystko wiemMam już kupiony kolektor 4-2-1 z wyjściem 2 cale w miejsce seryjnego 4-1 i przelot na jednym, środkowym tłumiku 2,25 cala odkupiony z rajdówki :P Tyle, że właśnie ten jeden tłumik będzie darł za bardzo japę (wydech to dokładnie to z tego auta - https://www.youtube.com/watch?v=D-cV...ature=youtu.be ). O osiągi się nie martwcie - były projekty liczone na hamowniach z takimi srednicami wydechu (nie tlumików!) razem CAI ze zderzaka i wkładką k&n można utargać 15km :P jestem skłonny dać jeszcze jeden tłumik zaraz za kolektorem żeby ciszej było, w ostateczności zrobie poprzeczny przelotowy, jednak ochotę mam na coś w stylu Invidia tj:
Także Panowie - o stronę mechaniczną sie nie martwcie - ja się martwię tylko o stronę akustyczną - i mam świadomość że taki tłumik jak na końcu z dużą średnicą wyjścia działa bardziej jak głośnik, ale chce go wyciszyć ile się da
Skomentuj
-
Honda CRX - model na Amerykę ?
Parę lat temu taka Hondą przy mojej ulicy rozbili się chwaccy młodzieńcy wracający z dyskoteki. Na prostym odcinku drogi. Najpierw przywalili w topole potem w słup po drugiej stronie ulicy. Dwóch gości skończyło na drzewie, a dziewczyna przeleciała przez bramę do ogródka. Przeżył tylko sprawca.
Ciekawe czy miał tłumik przelotowy.Last edited by ifonik; 25.12.2014, 13:01.
Skomentuj
-
Coś musi w tym być bo nieco później i niespełna dwa kilometry od miejsca tego pierwszego wypadku widziałem taka samą CRX siedzącą na przydrożnej topoli. Na szybie przedniej, na wysokości głowy pasażera był piękny rozprysk szkła i krwi.
To chyba lepiej zainwestować w poprawę zawieszenia niż w wydech.
Skomentuj
-
Zamieszczone przez ifonik Zobacz postaHonda CRX - model na Amerykę ?
Parę lat temu taka Hondą przy mojej ulicy rozbili się chwaccy młodzieńcy wracający z dyskoteki. Na prostym odcinku drogi. Najpierw przywalili w topole potem w słup po drugiej stronie ulicy. Dwóch gości skończyło na drzewie, a dziewczyna przeleciała przez bramę do ogródka. Przeżył tylko sprawca.
Ciekawe czy miał tłumik przelotowy.
Co do Twoich wywodów o tłumikach etc. Silnik Hondy K20z4 201KM po zrobieniu dolotu CAI, kolektora ssącego, kolektora wydechowego i tłumika + Hondata(strojenie) 240KM. Spoiler tez sobie założę ale raczej bym miał pełen pakiet Mugena niż dla mocy:)
Skomentuj
-
Te kilka koni więcej może uzyskasz zmieniając wydech i dolot ale jeszcze trzeba brać pod uwagę zakres obrotów. Bo co po większej mocy maksymalnej przy 7-8tys.rpm jeśli zakres mocy użytecznej podczas jazdy na drodze to 2,5-3,5 tys. obrotów ? Na rajdzie to się przydaje, ale rajdówki czasem jednego sezony nie przetrzymują na tym samym silniku. W samochodzie drogowym wartoby uzyskać przyrost mocy w zakresie niskich i średnich obrotów.
- - - - - aktualizacja - - - - -
Ale dolot plus wydech to już jest pełny pakiet tuningowy a nie tylko jakiś tłumik z wiaderka w kosztujący tyle co mandat za przekroczenie normy hałasu. Wiec zupełnie inny rodzaj tuningu.
A zamiast spojlera wstaw klatkę bezpieczeństwa
I jednak nadal warto zainwestować w zawieszenie w pierwszej kolejności.Last edited by ifonik; 25.12.2014, 13:23.
Skomentuj
-
U mnie też jest pełen wydech - czytasz wybiórczo? to może z tym kodeksem masz tak samo?
Co do zawieszenia - całość od a do z w poliuretanie, zawieszenie gwintowane nowe też jest. Opony też nie są 10 letnie. Blacharka też jest zrobiona w wakacje od a do z z malowaniem całej budy. Do czegoś jeszcze chcesz się przyczepić "zanim wydech"? :)
EDIT, a właśnie kolekor 4-2-1 zamiast 4-1 poprawi moment obrotowy w dolnych obrotach.
Skomentuj
-
Zamieszczone przez Michal93 Zobacz postaU mnie też jest pełen wydech - czytasz wybiórczo? to może z tym kodeksem masz tak samo?
Co do zawieszenia - całość od a do z w poliuretanie, zawieszenie gwintowane nowe też jest. Opony też nie są 10 letnie. Blacharka też jest zrobiona w wakacje od a do z z malowaniem całej budy. Do czegoś jeszcze chcesz się przyczepić "zanim wydech"? :)
EDIT, a właśnie kolekor 4-2-1 zamiast 4-1 poprawi moment obrotowy w dolnych obrotach.
Ja mam właśnie u siebie tłumik Invidia tylko ze do FN2 i powiem Ci ze cichy nie jest ale czego chcieć po 2,75":PLast edited by dj_zibi; 25.12.2014, 13:35.
Skomentuj
-
Widzę, że się przygotowałeśDo kosztów przeróbek dolicz badania techniczne po każdym zatrzymaniu dowodu rejestracyjnego za przekroczenie głośności. W Krakowie potrafią być zawzięci
Jeżeli masz już wszystko dlaczego chcesz improwizować z tłumikiem, nie ma gotowych rozwiązań tuningowych ?
Ps. ciekawe ile kosztowała ta przebudowa CRX-a
http://polskajazda.pl/Samochody/Honda/CRX/2354Last edited by ifonik; 25.12.2014, 13:38.
Skomentuj
-
No ja poki co chce sam coś uspawać, bo materiały mam i warunki też
Ale wrócę do podstawowego pytania - wytłumienie ubijać czy wrzucić "żeby było", co da lepszy efekt?
EDIT: Masz, możesz czytać całe święta
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=20738Last edited by Michal93; 25.12.2014, 13:39.
Skomentuj
-
Chyba z ciekawości podjadę pooglądać w sobotę (o ile gościu nie ma przerwy świątecznej :) ) http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-1-8...C35185099.html
Skomentuj
-
Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz postaAhh.. I co z tych koni jak cala moc idzie tylko na przednie kola. Nie da sie driftowac, kręcić bączków, palic gumy, jednym słowem nuda :p
Skomentuj
-
@PM
Co sądzisz o nowym Mustangu, który pojawi się w Europie? Ja wiem, że jesteś fanem GM, czyli Camaro, ale ciekawi mnie Twoje zdanie z mała nadzieją, że nie będzie to opinia mocno fanboyowska :P Mi się osobiście podoba jedynie silnik w Camaro (6.2 OHV) i gdybym miał możliwość to chętnie widziałbym takiego w Mustangu. Camaro wygląda bardzo ładnie, ale nigdy nie przemawiało do mnie i nie mam zamiaru się zmuszać.
Wcześniej pytałem o ten wałek korbowy ponieważ GT350 będzie miał płaski, gdzie standardowy silnik Coyote w GT ma krzyżaka.
5.2 w GT350 z płaskim wałkiem brzmi całkiem OK:
GT z wydechem Ford Racing i krzyżakowym wałkiem korbowym:
No i gaźnikowy faworyt, szkoda, że tak rzadki i drogi, muzyka dla uszu:
Last edited by .3lite; 25.12.2014, 19:08.
Skomentuj
-
159 z holdenowskim 3.2 zazwyczaj są 4x4, ale auto ciężkie więc i tak szaleństwa nie będzie.
- - - - - aktualizacja - - - - -
Zamieszczone przez gzesejkb Zobacz postaalfe 159 to za 10-max 12kpln się kupuję.
Skomentuj
-
Zamieszczone przez Bebok Zobacz posta159 z holdenowskim 3.2 zazwyczaj są 4x4, ale auto ciężkie więc i tak szaleństwa nie będzie.
- - - - - aktualizacja - - - - -
Chyba ci się numerki pomyliły. Ceny w sumie też.
.3lite jakiego ty masz mustanga?? Bo jeśli fajna zabawkę mozna mieć juz za 30-50tyś to może są warte grzechu :)
Skomentuj
Skomentuj