Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez ifonik Zobacz posta
    To pierwszy raz zrozumiałeś przepis z kodeksu drogowego? Lol
    Nie... ty cos pierwszy raz zrozumiałes lol
    Juz mi sie nie chce...

    Skomentuj


      Zamieszczone przez szastal Zobacz posta
      Można to zrobić tylko z głową, mi po zrobieniu pełnego wydechu czyli kolektor aż po końcowy przybyło, ale na takim jak je zdjęcia miałem mniej jak seria miała po wyjechaniu z fabryki, różnica na hamowni jakieś 10 mniej do serii a po dobrym zrobieniu +15 do serii
      Chodzi o zjawiska falowe powstające w wydechu. Przy niedopasowaniu wydechu może w pewnym zakresie obrotów cofać spaliny do silnika. Wiec nie chodzi o to żeby była prosta rura tylko o utrzymanie odpowiedniego podciśnienia w wydechy pomagającego opróżnić cylindry. Ale to jest trochę bardziej skomplikowane niż montaż kawałka rury z wylotem o średnicy wiadra. Takie pomysły to tylko wiejski tuning.

      - - - - - aktualizacja - - - - -

      Zamieszczone przez lklukasz Zobacz posta
      Nie... ty cos pierwszy raz zrozumiałes lol
      Pytania retorycznego też nie rozpoznałeś ?

      - - - - - aktualizacja - - - - -

      To powtórzę.
      W MIEŚCIE JEDZIEMY TYM PASEM, KTÓRY ODPOWIADA NAJLEPIEJ CELOWI i WARUNKOM JAZDY.

      - - - - - aktualizacja - - - - -

      Dla mających trudności ze zrozumieniem przepisów, wyjaśniam że nie łamie to kodeksowej zasady ruchu prawostronnego.

      Skomentuj


        Panowie.. ja to wszystko wiem Mam już kupiony kolektor 4-2-1 z wyjściem 2 cale w miejsce seryjnego 4-1 i przelot na jednym, środkowym tłumiku 2,25 cala odkupiony z rajdówki :P Tyle, że właśnie ten jeden tłumik będzie darł za bardzo japę (wydech to dokładnie to z tego auta - https://www.youtube.com/watch?v=D-cV...ature=youtu.be ). O osiągi się nie martwcie - były projekty liczone na hamowniach z takimi srednicami wydechu (nie tlumików!) razem CAI ze zderzaka i wkładką k&n można utargać 15km :P jestem skłonny dać jeszcze jeden tłumik zaraz za kolektorem żeby ciszej było, w ostateczności zrobie poprzeczny przelotowy, jednak ochotę mam na coś w stylu Invidia tj:
        Także Panowie - o stronę mechaniczną sie nie martwcie - ja się martwię tylko o stronę akustyczną - i mam świadomość że taki tłumik jak na końcu z dużą średnicą wyjścia działa bardziej jak głośnik, ale chce go wyciszyć ile się da

        Skomentuj


          Honda CRX - model na Amerykę ?

          Parę lat temu taka Hondą przy mojej ulicy rozbili się chwaccy młodzieńcy wracający z dyskoteki. Na prostym odcinku drogi. Najpierw przywalili w topole potem w słup po drugiej stronie ulicy. Dwóch gości skończyło na drzewie, a dziewczyna przeleciała przez bramę do ogródka. Przeżył tylko sprawca.

          Ciekawe czy miał tłumik przelotowy.
          Last edited by ifonik; 25.12.2014, 13:01.

          Skomentuj


            Na Europę. To auto nie należy do łatwo prowadzących się - jest strasznie nadsterowne, nerwowe A przy 130km i 900kg nie dużo trzeba żeby fantazja poniosła

            Skomentuj


              Coś musi w tym być bo nieco później i niespełna dwa kilometry od miejsca tego pierwszego wypadku widziałem taka samą CRX siedzącą na przydrożnej topoli. Na szybie przedniej, na wysokości głowy pasażera był piękny rozprysk szkła i krwi.

              To chyba lepiej zainwestować w poprawę zawieszenia niż w wydech.

              Skomentuj


                Zamieszczone przez ifonik Zobacz posta
                Honda CRX - model na Amerykę ?

                Parę lat temu taka Hondą przy mojej ulicy rozbili się chwaccy młodzieńcy wracający z dyskoteki. Na prostym odcinku drogi. Najpierw przywalili w topole potem w słup po drugiej stronie ulicy. Dwóch gości skończyło na drzewie, a dziewczyna przeleciała przez bramę do ogródka. Przeżył tylko sprawca.

                Ciekawe czy miał tłumik przelotowy.
                Jesli auto jest tanie i "szybkie" to jest większe prawdopodobieństwo ze Gimbaza się tym rozbijała/rozbija.

                Co do Twoich wywodów o tłumikach etc. Silnik Hondy K20z4 201KM po zrobieniu dolotu CAI, kolektora ssącego, kolektora wydechowego i tłumika + Hondata(strojenie) 240KM. Spoiler tez sobie założę ale raczej bym miał pełen pakiet Mugena niż dla mocy:)

                Skomentuj


                  Te kilka koni więcej może uzyskasz zmieniając wydech i dolot ale jeszcze trzeba brać pod uwagę zakres obrotów. Bo co po większej mocy maksymalnej przy 7-8tys.rpm jeśli zakres mocy użytecznej podczas jazdy na drodze to 2,5-3,5 tys. obrotów ? Na rajdzie to się przydaje, ale rajdówki czasem jednego sezony nie przetrzymują na tym samym silniku. W samochodzie drogowym wartoby uzyskać przyrost mocy w zakresie niskich i średnich obrotów.

                  - - - - - aktualizacja - - - - -

                  Ale dolot plus wydech to już jest pełny pakiet tuningowy a nie tylko jakiś tłumik z wiaderka w kosztujący tyle co mandat za przekroczenie normy hałasu. Wiec zupełnie inny rodzaj tuningu.

                  A zamiast spojlera wstaw klatkę bezpieczeństwa

                  I jednak nadal warto zainwestować w zawieszenie w pierwszej kolejności.
                  Last edited by ifonik; 25.12.2014, 13:23.

                  Skomentuj


                    U mnie też jest pełen wydech - czytasz wybiórczo? to może z tym kodeksem masz tak samo?
                    Co do zawieszenia - całość od a do z w poliuretanie, zawieszenie gwintowane nowe też jest. Opony też nie są 10 letnie. Blacharka też jest zrobiona w wakacje od a do z z malowaniem całej budy. Do czegoś jeszcze chcesz się przyczepić "zanim wydech"? :)
                    EDIT, a właśnie kolekor 4-2-1 zamiast 4-1 poprawi moment obrotowy w dolnych obrotach.

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez Michal93 Zobacz posta
                      U mnie też jest pełen wydech - czytasz wybiórczo? to może z tym kodeksem masz tak samo?
                      Co do zawieszenia - całość od a do z w poliuretanie, zawieszenie gwintowane nowe też jest. Opony też nie są 10 letnie. Blacharka też jest zrobiona w wakacje od a do z z malowaniem całej budy. Do czegoś jeszcze chcesz się przyczepić "zanim wydech"? :)
                      EDIT, a właśnie kolekor 4-2-1 zamiast 4-1 poprawi moment obrotowy w dolnych obrotach.

                      Ja mam właśnie u siebie tłumik Invidia tylko ze do FN2 i powiem Ci ze cichy nie jest ale czego chcieć po 2,75":P
                      Last edited by dj_zibi; 25.12.2014, 13:35.

                      Skomentuj


                        Widzę, że się przygotowałeś Do kosztów przeróbek dolicz badania techniczne po każdym zatrzymaniu dowodu rejestracyjnego za przekroczenie głośności. W Krakowie potrafią być zawzięci

                        Jeżeli masz już wszystko dlaczego chcesz improwizować z tłumikiem, nie ma gotowych rozwiązań tuningowych ?

                        Ps. ciekawe ile kosztowała ta przebudowa CRX-a
                        http://polskajazda.pl/Samochody/Honda/CRX/2354
                        Last edited by ifonik; 25.12.2014, 13:38.

                        Skomentuj


                          No ja poki co chce sam coś uspawać, bo materiały mam i warunki też
                          Ale wrócę do podstawowego pytania - wytłumienie ubijać czy wrzucić "żeby było", co da lepszy efekt?

                          EDIT: Masz, możesz czytać całe święta
                          http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=20738
                          Last edited by Michal93; 25.12.2014, 13:39.

                          Skomentuj


                            Chyba z ciekawości podjadę pooglądać w sobotę (o ile gościu nie ma przerwy świątecznej :) ) http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-1-8...C35185099.html

                            Skomentuj


                              Uwielbiam wnętrze tej alfy, super auto też się na taki czaiłem ale 3.2 V6 jednak wysokość ubezpieczenia w UK mnie trochę zastopowało.

                              Skomentuj


                                No... środek jest fajny
                                Juz mi sie nie chce...

                                Skomentuj


                                  Ahh.. I co z tych koni jak cala moc idzie tylko na przednie kola. Nie da sie driftowac, kręcić bączków, palic gumy, jednym słowem nuda :p

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                    Ahh.. I co z tych koni jak cala moc idzie tylko na przednie kola. Nie da sie driftowac, kręcić bączków, palic gumy, jednym słowem nuda :p
                                    Dokładnie , a alfe 159 to za 10-max 12kpln się kupuję.

                                    Skomentuj


                                      @PM

                                      Co sądzisz o nowym Mustangu, który pojawi się w Europie? Ja wiem, że jesteś fanem GM, czyli Camaro, ale ciekawi mnie Twoje zdanie z mała nadzieją, że nie będzie to opinia mocno fanboyowska :P Mi się osobiście podoba jedynie silnik w Camaro (6.2 OHV) i gdybym miał możliwość to chętnie widziałbym takiego w Mustangu. Camaro wygląda bardzo ładnie, ale nigdy nie przemawiało do mnie i nie mam zamiaru się zmuszać.

                                      Wcześniej pytałem o ten wałek korbowy ponieważ GT350 będzie miał płaski, gdzie standardowy silnik Coyote w GT ma krzyżaka.

                                      5.2 w GT350 z płaskim wałkiem brzmi całkiem OK:



                                      GT z wydechem Ford Racing i krzyżakowym wałkiem korbowym:



                                      No i gaźnikowy faworyt, szkoda, że tak rzadki i drogi, muzyka dla uszu:

                                      Last edited by .3lite; 25.12.2014, 19:08.

                                      Skomentuj


                                        159 z holdenowskim 3.2 zazwyczaj są 4x4, ale auto ciężkie więc i tak szaleństwa nie będzie.

                                        - - - - - aktualizacja - - - - -

                                        Zamieszczone przez gzesejkb Zobacz posta
                                        alfe 159 to za 10-max 12kpln się kupuję.
                                        Chyba ci się numerki pomyliły. Ceny w sumie też.

                                        Skomentuj


                                          Zamieszczone przez Bebok Zobacz posta
                                          159 z holdenowskim 3.2 zazwyczaj są 4x4, ale auto ciężkie więc i tak szaleństwa nie będzie.

                                          - - - - - aktualizacja - - - - -


                                          Chyba ci się numerki pomyliły. Ceny w sumie też.
                                          Kupuje się 159 za tą cyfre i później powstają mity ze alfy są do kitu...
                                          .3lite jakiego ty masz mustanga?? Bo jeśli fajna zabawkę mozna mieć juz za 30-50tyś to może są warte grzechu :)

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X