Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
    jakbym mial 6-ty bieg to bym mial ekonomiczne auto
    a tak to na 5-tym biegu 100km/h i 3krpm
    120 i 4k
    ile przy 5k obrotow to nie sprawdzalem
    Ten 5 bieg w Twojej Ibi to i tak już była dokładka do 4 biegowej skrzyni. Wystarczyło mieć trochę mniej oleju niż max i zacierało łożyska. Stary problem z tymi skrzyniami.

    Skomentuj


      Zamieszczone przez Oskar29 Zobacz posta
      Nie jest długa a po prostu ma tyle biegów :) .
      To nie do konca jest tak... biegi tez sa zageszczone... ale fakt majac dodatkowy bieg mozna na pewno dolozyc dodatkowo.. celem wygody (jest ciszej na nizszych obrotach) i ekonomi..
      Bieżące automaty MB maja 9 biegów.


      Wysłane z mojego telefonu

      Skomentuj


        Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
        jakbym mial 6-ty bieg to bym mial ekonomiczne auto
        a tak to na 5-tym biegu 100km/h i 3krpm
        120 i 4k
        ile przy 5k obrotow to nie sprawdzalem
        Paweł, jakbyś miał 6 biegów to albo by były one bardzo krótkie albo ta ibiza to by ci zwalniała na 6tce pod byle górkę a po wciśnięciu gazu rozpędzałbyś się jak maluch.

        Skomentuj


          Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
          po wciśnięciu gazu rozpędzałbyś się jak maluch.
          ale tak sie dokladnie dzieje i u mnie... nanajwyższym biegu zapomnij o jakimś przyśpieszaniu... chcesz przyśpieszac.. redukcja...

          Zreszta drugi samochod nadal mam wolnossacy... dodatkowo teraz ostre walki pozakładałem , to juz calkiem bez redukcji o nawet 2 biegi nie ma czym jechać...



          Wysłane z mojego telefonu

          Skomentuj


            Zależy też jak jest moment w tym silniku rozłożony. Może trochę dłuższe biegi nie zaszkodziły by jakoś specjalnie a sporo pomogły w wygodzie jazdy albo np. dłuższa sama 5-tka (hondziarze tak robią i zdaje to w miarę egzamin chyba)? Z tego co wiem to tych silników 8V od VW i tak się nie opłaca kręcić więc może nie było by to złym wyjściem .

            Skomentuj


              Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
              Paweł, jakbyś miał 6 biegów to albo by były one bardzo krótkie albo ta ibiza to by ci zwalniała na 6tce pod byle górkę a po wciśnięciu gazu rozpędzałbyś się jak maluch.
              przeciez tak jest teraz!
              a jedzie tylko dlatego ze ma obroty na max mocy

              Skomentuj


                Gumy letnie i zimowe już zjechane, wiec w pora na nowe, jednak w tym roku postanowiłem kupic całoroczne. Rozmiar typowy r15 185-195, ktoś coś może polecić sprawdzonego?

                Skomentuj


                  https://www.oponeo.pl/model-opony/go...ector-4seasons
                  a z niższej półki https://www.oponeo.pl/model-opony/fa...l-season-as200 ta cena jakaś ich tutaj jest śmieszna. Ja kupowałem po niecałe 200zł. fakt mniejszy rozmiar ale jednak one były dużo tańsze jak do siebie kupowałem.

                  Skomentuj


                    Może ktoś się interesuje to zapraszam:
                    https://www.facebook.com/events/1321071624726296/

                    https://charytatywni.allegro.p...zko...anie-i10463722

                    Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
                    Last edited by Krystian Markow; 11.09.2019, 18:04.

                    Skomentuj


                      mam te goodyear 2,5 roku i jestem zadowolony

                      widze 2 wady
                      -w zimie na mrozie twardnieja na postoju. potrzeba paru km zeby odzyskaly wlasnosci
                      -w upalach robia sie miekkie i auto sie buja :/

                      ale nie piszcza latem, sa ciche i nie narzekam na nie zima ani w deszcz

                      Skomentuj


                        No to są opony całoroczne więc jest to jakiś kompromis. To jest taka mieszanka pośrednia.

                        Skomentuj


                          wszyscy powtarzaja "jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego!"
                          a skoro po takim czasie widze tylko 2 przewidywalne wady, to znaczy ze to chyba dobre opony?

                          w okresach przejsciowych sa genialne!
                          ciche, dobrze sie sprawdzaja na mokrym (i lekko mokre i ulewa) i jeszcze mnie nie zawiodly

                          zawiodlem sie dopiero niedawno - dopiero co spadl deszcz i polecialem na swiatlach :(

                          Skomentuj


                            Właśnie w okresach przejściowych takie opony całoroczne są genialne bo to jest taka mieszanka pośrednia.

                            Skomentuj


                              Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                              Gumy letnie i zimowe już zjechane, wiec w pora na nowe, jednak w tym roku postanowiłem kupic całoroczne. Rozmiar typowy r15 185-195, ktoś coś może polecić sprawdzonego?
                              Michelin Crossclimate. Przejechane 30 tys. km i jest super.
                              Ważne to zamieniać tył z przodem co około 10tys. km bo bieżnik opony ze względu na poprzeczne lamelki jest dość wrażliwy na wyząbkowanie na tylnej osi.

                              Skomentuj


                                Na bazie tego testu :

                                https://www.auto-swiat.pl/porady/tes...nalsze/013gltr

                                wybrałem w tym roku Goodyear Vector 4Seasons, czyli podobnie jak Paweł. Teraz jest wersja Gen 2, ta była testowana i tą zamówiłem.

                                Według pomiarów z testu dość dobrze wypada również Kleber Quadraxer 2, ma bardzo dobrą cenę niestety dość słabo hamuje na mokrej nawierzchni i dlatego wybrałem Goodyear.

                                Skomentuj


                                  Dzieki panowie. Co prawda mam jeszcze chwile na zakup, ale juz sie rozgladam co warto kupic.

                                  Skomentuj


                                    W ogóle na deszcz to genialne są opony uniroyala. 2 lata (chyba?) temu jak wracałem z AS to na autostradzie była taka ulewa że głowa mała. Dosłownie potop :p . Opony były uniroyala i sobie absolutnie nic nie robiły z deszczu. O uniroyalach i ich świetnym odprowadzania wody to jest rzeczywiście prawda.

                                    - - - - - aktualizacja - - - - -

                                    Złe opinie czytałem o ostatnich modelach toyo i yokohamy.

                                    Skomentuj


                                      Ze swojej strony rowniez polece michelin crossclimate+
                                      Co prawda przejechane na nich dopiero ok 20tys z dolaczanym tylnym napedem ale wg mnie rewelacja.
                                      Snieg, deszcz - auto jak przyklejone.

                                      Skomentuj


                                        Zamieszczone przez Oskar29 Zobacz posta
                                        W ogóle na deszcz to genialne są opony uniroyala. 2 lata (chyba?) temu jak wracałem z AS to na autostradzie była taka ulewa że głowa mała. Dosłownie potop :p . Opony były uniroyala i sobie absolutnie nic nie robiły z deszczu. O uniroyalach i ich świetnym odprowadzania wody to jest rzeczywiście prawda.

                                        - - - - - aktualizacja - - - - -

                                        Złe opinie czytałem o ostatnich modelach toyo i yokohamy.
                                        Użytkuje drugi sezon Uniroyal RainSport 3.
                                        Potwierdzam, na mokrym bardzo dobrze sobie radzą.
                                        Co do zimówek użytkuje Nokian WR D4 również bardzo fajne oponki.
                                        Kupiłem wczesniej auto na wielosezonówkach.
                                        Nie testowałem ich zimą ale latem bujały autem, zbyt moekkie, a na mokrym na zakretech czuć było jak auto ucieka. Auto MB w203 4matic

                                        Skomentuj


                                          Bo RainSport 3 to czołowa opona do jazdy na mokrym. Nawet na torze nieraz się sprawdza...

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X