Witam,
Kupiłem CAL we wrześniu ubiegłego roku. Wszystko jest ok ale nie, oficjalny serwis creative. Prawa ze słuchawek przestała grać wysłałem je na gwarancje. Dostałem je po ok 2 tyg do domu z powodem awarii "Wymieniono kabel" myślę fajnie. Jednak firma ma gdzieś użytkownika. Dostałem zwykły kabel cięższy 3 krotnie od samych słuchawek (2-3 metry) nawet bez złoconego wtyku! Co najmniej jakbym kupił EP630 za 50 zł! Napisałem maile zarówno do creative polska jak i serwisu, niestety bez odzewu. Nie polecam firmy, ale słuchawki są fajne- szkoda, że tak słabo trwałe.
Kupiłem CAL we wrześniu ubiegłego roku. Wszystko jest ok ale nie, oficjalny serwis creative. Prawa ze słuchawek przestała grać wysłałem je na gwarancje. Dostałem je po ok 2 tyg do domu z powodem awarii "Wymieniono kabel" myślę fajnie. Jednak firma ma gdzieś użytkownika. Dostałem zwykły kabel cięższy 3 krotnie od samych słuchawek (2-3 metry) nawet bez złoconego wtyku! Co najmniej jakbym kupił EP630 za 50 zł! Napisałem maile zarówno do creative polska jak i serwisu, niestety bez odzewu. Nie polecam firmy, ale słuchawki są fajne- szkoda, że tak słabo trwałe.
Skomentuj