Czym dokładnie wyróżnia się ten egzemplarz? Jakość wykonania bezkompromisowa, aczkolwiek sam pomysł na wykonanie wg mnie przeciętny, bo faktycznie bardziej kojarzy mi się to z jakimś sprzętem technicznym, niż z najwyższej klasy wzmacniaczem audio
Pokarze wam fotkę wzmaka od mojego znajomego , jest to prawdopodobnie jeden z najbardziej odpicowanych wzmaków typu 7100 , na razie . Pod względem konstrukcyjnym i zastosowanych elementów przewyższa oryginał, bezkompromisowa sztuka :) .
Właściwie nie jest to jedyny taki egzemplarz, tylko sporo audiofili olewa takie fora i wątpliwe że ktoś z nich wstawi tu jakieś zdjęcia . Japonce się jeszcze zdziwią - kiedyś , Osobiście bym widział bym ten wzmak z panelem ze złota ze złotymi gałkami , do końca sierpnia chciałbym już mieć takie panele w domu :) .
po cholerę są te uchwyty, jakby się miało co chwile łapać za to i przestawiać jak w studiu.
audiofil nie lubi plików i DSP nie chcąc wiedzieć że w studiu cały czas używa się DSP i nagrywa się najpierw do plików 24 bit ...
http://www.rane.com/note160.html
Amethyst Trinnov Audio
Ten egzemplarz to jest taki wy-pasik na razie nie mam zdjęć środka, ale w środku kondensatorki mundorf, egzotyczne kabelki i takie tam . Panel jest robiony w modu według ich projektu .
Co do gotowych obudów , porobiłem wyceny przeanalizowałem to , jedyne co się nie opłaca to produkcja radiatorów, można , ale radiatory lepiej robić odlewem a nie obróbka cnc . Panele przednie z pełna obróbka bardzo się opłaca zamawiać w Hongkongu . Zaraz będę zamawiał prototypy jak skośni zrealizują mi bieżące zamówienia . Wtedy pokarzę realnie wykonane moje projekty . Także na razie lipa z gotowych obudów , najlepiej kupić gotową obud w modu a panel przedni zrobić u skośnych . Można by produkować radiatory ale musiał bym zamówić znaczną ilość , na razie nie chce w to kasy lądować na taka skale .
Ja ogólnie widzę swój własny projekt końcówki, tak że na panelu przednim będzie spory wyświetlacz dotykowy i cały wzmak będzie obsługiwany za pomocą tego wyświetlacza na reszcie obudowy żadnych przycisków itp , panel ze złota
Jeszcze zobaczycie ze się da , to jest kwestia jeszcze tego roku . Jedyne co mi stoi na przeszkodzie to czas .
Co do tych sterowników V3 to jakieś zamówienie na pcb itp najprędzej zrobię pod koniec sierpnia , na razie nie mam czasu się tym zająć , do układu jeszcze wprowadzę kilka poprawek, tak żeby ten moduł jako układ wykonawczy i układ zabezpieczeń współpracował z drugim modułem który będzie obsługiwał wyświetlacz dotykowy , stwierdziłem ze takie rozwiązanie będzie znacznie lepsze . co to będzie potrafiło ??? - odp brzmi wszystko i duuuzo więcej .
Będzie to zrealizowane na takich już gotowych modułach http://propix.com.pl/pl/p/Modul-STM32-HY-mini-LCD3.2/88
Ten ster który już pokazałem (prototyp ) będzie mógł pracować jako samoistny moduł lub z tego typu modułem jak w linku , tworząc całość .
Ponieważ powoli końcówki są na ukończeniu, pora pomyśleć o obudowie na 450'tkę.
Koncepcja jaką mam to buda podobna do oryginału, ze wskaźnikami i dwoma gałkami selektor+volume. Front chcę zrobić aluminium (anoda-brąz/złoty) i boki drewno na wysoki połysk, podobnie jak w modelu E-305.
Zdjęcie obudowy z symulacji zapożyczone z sąsiedniego forum, ale o taki efekt mi właśnie chodzi.
Do tego panel ze wskaźnikami Nissei P-134 z ebay'a i jakaś grawerka delikatna w pleksji. Np coś takiego:
Pytanie czy ktoś z kolegów dysponuje sprzętem żeby wykonać sam panel w alu? + do tego boczki w drewnie?
Bo jeśli nie to biorę obudowę Pesante 05PB - panel 10mm - srebrna z modushop którą mogę mieć poniżej 400 zł, i też uda się to może zrobić.
Narazie szukam alternatywy, wiec jesli ktoś coś..to można podyskutować.
Wysłałem projekt panelu kolegi Holgin do wyceny, coś podobnego jak tutaj micha7n pokazał .
Taka moja sugestia może tak sobie zróbcie jakiś forumowy panel . Skośni jak odpala maszynę to zaraz najchętniej by zrobili kilka lub kilkanaście szt , jedna też zrobią ale to się im nie opłaca i przy jednej szt mocno zawyżają cenę przy kilku szt cena mocno spada . Wygląda to tak ze dwie szt kosztują wręcz identycznie co sześć szt .
Macie cenę :
1PCS: 105USD/UNIT
5PCS: 88USD/UNIT
Anoda robiona w kolorze szampańskim . panel 1 cm gruby itp .
Projekt nie musi być robiony w kadzie czy inwentorze , wystarczą gołe rysunki techniczne oczywiście prawidłowo wykonane oni to przerysują tak żeby mieć pliki do maszyny - to nic nie kosztuje .
Koszty wysyłek to kwota ok 28 dolców , więcej opłat nie ma :) .
Macie cenę :
1PCS: 105USD/UNIT
5PCS: 88USD/UNIT
Anoda robiona w kolorze szampańskim . panel 1 cm gruby itp .
Projekt nie musi być robiony w kadzie czy inwentorze , wystarczą gołe rysunki techniczne oczywiście prawidłowo wykonane oni to przerysują tak żeby mieć pliki do maszyny - to nic nie kosztuje .
Koszty wysyłek to kwota ok 28 dolców , więcej opłat nie ma :) .
Zdjęcia projekciku kolegi Holgin - czyli coś takiego ,
Jeżeli ta cena która podałem wydaje się komuś za wysoka to ja tym osobom już nie pomogę . Jakość to jest ta ostatnia kwestia o którą powinniście się martwić .
Rysunki zasadniczo nie dokończone, ale skoro chińczyk wycenił, to spoko :P
Sam nie wiem, czy cena jest dla mnie odpowiednia, muszę to przemyśleć, może trochę uproszczę projekt?
Tak czy inaczej, dzięki za załatwienie wyceny, teraz muszę powalczyć ze swoimi finansami :(
Ten projekt do Accu raczej się nie nadaje, ale mogę pomóc w przygotowaniu rysunków technicznych do własnego projektu (na tyle na ile czas pozwoli), gdyby ktoś potrzebował.
Blacha alu 10mm jest po 13zl netto kilogram. Kupić cały arkusz I można zrobić tyle frontów i rozmiarowo jaki tylko chcesz.
Do tych frontów nie potrzebne jest CNC 3D wystarczy zwykła frezarka 5 osiowa. Pewnie 3 osie tez by starczyły. Anoda to koszt w zależności jaki kolor i ile tego to około 30zł a malowanie proszkowe 30zł/m2.
niech bedzie ze za frezowanie zapłacisz 160zł to i tak wychodzi około 300zł.
Zresztą, każdy robi jak uważa. Może mam takie spojrzenie bo pracuje w zakładzie gdzie jest cięcie wodą i frezarke 5 osiowa. i mam to za darmo.
Wolę się upewnić, bo jakoś nie mogę wygooglać. Ten kond kwadratowy szary (CX koło dużych kondów oraz dolutowane z góry C6,C7) oznaczony .1G250 to 100nf/250V tak ? Jak te oznaczenia odczytywać ?
Skomentuj