Co z tego że 5 lat gwarancji skoro wszystko można klientowi wmówić . Nawet źle wklejoną cewkę udowadniać uszkodzeniem mechanicznym przez klienta.
Miałem takie przeboje z głośnikami zakupionymi u znanego dostawcy komponentów na estradę . Polegli w sądzie bo udowadniali przeciążenie a głośniki nigdy nie były podłączane .
Tylko ilu klientów będzie potrafiło dochodzić swoich praw.Mniejsza z tym
Wracając do sedna tematu . Robi się opera mydlana , firma chce dorabiać aureolkę cudowności do zwyczajnych produktów. Mnie to nie rusza Niech tam sobie dłubią
Miałem takie przeboje z głośnikami zakupionymi u znanego dostawcy komponentów na estradę . Polegli w sądzie bo udowadniali przeciążenie a głośniki nigdy nie były podłączane .
Tylko ilu klientów będzie potrafiło dochodzić swoich praw.Mniejsza z tym
Wracając do sedna tematu . Robi się opera mydlana , firma chce dorabiać aureolkę cudowności do zwyczajnych produktów. Mnie to nie rusza Niech tam sobie dłubią
Skomentuj