Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Audioshow 2016

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Audioshow 2016

Do listopada jeszcze kawalek, ale temacik nie zawadzi. Czy w tym roku, sa plany na pokoj Diyaudio?

w takim razie pora odkladac kase

panowie, macie juz grafika?
    trzeba przygotowac cos za wczasu

Skomentuj

Do czego potrzeba grafika? nie jestem może profesjonalistą, ale ogarniam dobrze photoshopa, w 3D jakiś render mogę przygotować, z grafiką wektorową też sobie radzę. Chętnie pomogę jeśli trzeba coś dla forum zrobić.

Skomentuj

trzeba przygotowac grafike na roll-up, ktory bedzie stal przed drzwiami i w srodku

nie mam pomyslu na to jeszcze
        ale musi byc logo diy, jakies proste fotki pokazujace o co w tym chodzi
        i jakis opis
        ze jestesmy hobbystami/pasjonatami i nie jestesmy tu w celach zarobkowych :p

Skomentuj

Jak forum obdarzy mnie zaufaniem jak ostatnio to chętnie na swoje barki wezmę organizację jak w 2015.
          Nie będę jednak krył, że rok temu wszystko nieco więcej kosztowało niż się spodziewałem i w efekcie sporo spadło na mnie.
          Fajnie jak byśmy w tym roku mając już wiedzę i jakieś doświadczenie bardziej rzetelnie obliczyli koszty i się lepiej złożyli :)

Po drugie - mając wiedzę co nie zagrało rok temu wyciągam wnioski i liczyłbym na wsparcie osób bardziej doświadczonych w akustyce i szczegółach w dopieszczeniu systemu by wszystko zagrało na dużo wyższym poziomie niż ostatnio.

PS. Dziewczyny na AS też by się znalazły... ze cztery może :) :) :)
          <iframe width="400" height="435" src="https://zrzutka.pl/u3nedj/widget/2" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>

Skomentuj

Zamieszczone przez gokar83 Zobacz posta
            PS. Dziewczyny na AS też by się znalazły... ze cztery może
            A sześć by się nie dało?😅

Skomentuj

Jeśli chodzi o sprzęt to można po mału ustalać kto i co.
              Ja z chęcią jakieś kolumny bym przywiózł.

Skomentuj