Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Budowanie na ekranie - czyli relacje z budowy na zywo :)

Collapse
Ten temat jest przyklejony.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Areek2
    replied
    Dwa trafa po 250/300W niestety mają takie wymiary, stąd zastanawiam się, czy nie zamówić jednego z czterema uzwojeniami.

    Natomiast IPS niestety musi pozostać wspólny. Nie mam ochoty na poszukiwania oryginalnej kostki LM4702.
    Być może kiedyś dorobię oddzielne zasilanie dla IPS.

    Dzięki za radę odnośnie ekranu. Czyli jednak izolacja całego trafa, a nie tylko stopnia wejściowego? Myślałem o oddzieleniu wrażliwego układu nie tylko od trafa, ale także od zasilania, które biegnie przez softstart.

    Zostaw komentarz:


  • YasiekCorp
    replied
    Q..rde, gabarytu zazdraszczam, może mieć z półtora kW i jakieś 350 listków ulgi .
    A poważniej to całkiem dobrze rozmieszczony zasilacz z przodu, przed trafem, ustawionym soft-starcie.
    Jedyne co bym zmienił to oddzielne wejście, nie na jednej płytce, a na dwóch zamocowanych, każda przy swojej końcówce.
    Puszka z aluminium, miedzi, mosiądzu, nawet wszystkich naraz, mija się z celem. Nie dla 50Hz.
    Może gruby pasek "brązu", szerokości trafa otaczający go w okół zewnętrznego obwodu.

    Zostaw komentarz:


  • Areek2
    replied
    Podpowiecie przed pocięciem kabli, czy taki układ wewnątrz obudowy jest w porządku?

    1. Planuję wykonać metalową puszkę na IPS, która będzie pełnić funkcję ekranu.
    2. Dwa trafa umieszczone jeden nad drugim (proszę się nie śmiać z modelu gabarytowego :P ).






    Zostaw komentarz:


  • Pawel S.
    replied
    plus drukarek 3d

    Zostaw komentarz:


  • Dudeusz
    replied


    ja tez cos dlubie - 2 drogi , wychomikowane SB17Nbac 8 ohm oraz SB29rdac z wydrukowanym falowodem




    w obudowie BR







    Zostaw komentarz:


  • toopcool
    replied
    Zamieszczone przez marian Zobacz posta
    Robią się monitory na 15 MFC + 26STAC:

    Polecam 26STAC, kosztuje 50zł więcej ale wygląda zdecydowanie lepiej niż 26STC z plastikowym frontem.
    Mi właśnie bardziej odpowiada plastik bo ma taką mniej toporną fakturę tych porów .
    Ja mam w kuchni 15MFC + 26STCN w BR i doje to radę.

    Zostaw komentarz:


  • marian
    replied
    Wersja 8 ohm.

    Pomiary będą, ale nie TS-ów. Moim zdaniem nie ma sensu.
    A nawet jak zmierzysz, i będą odchyłki, to firma Ci udowodni że źle mierzysz :)
    Trzeba zaufać firmie. A SBacoustic to nie firma krzak.

    Zostaw komentarz:


  • jjurek
    replied
    Mierzyłeś parametry T/S woofera? Jaka wersja- 4 czy 8 Ohmów?
    Zobiłbym podobne maluchy o ile potwierdzą się dane fabryczne , że nadaje się do OZ.

    Zostaw komentarz:


  • marian
    replied
    Robią się monitory na 15 MFC + 26STAC:



    Fornir Palisander Imperial.



    Polecam 26STAC, kosztuje 50zł więcej ale wygląda zdecydowanie lepiej niż 26STC z plastikowym frontem.

    Last edited by marian; 26.05.2025, 06:18.

    Zostaw komentarz:


  • daniel69
    replied
    A u mnie w planach 2 suby zamknięte :) mivoc HCM 12 T



    co polecicie jako panele ? Bo nie do końca mogę znaleźć coś co spełni moje wymagania
    Last edited by daniel69; 22.05.2025, 17:39.

    Zostaw komentarz:


  • siewcu
    replied
    kaliman2 zalezy jak obudowa zrobiona, ja bym wiercil na wylot, do tego jakies wglebienie, zeby sruba sie zlicowala na rowno. A jak chcesz kleic to dwuskladnikowy do metalu typu plynny metal - tylko uwazaj, bo jak to cholerstwo stwardnieje to faktycznie jak metal w obrobce.

    Zostaw komentarz:


  • arczar
    replied
    Blisko Choć nie do końca - planar/magnetostat w postaci B&G Neo3 PDRW-i (trudniejszej nazwy nie mogli wymyślić )

    Z takim frontem fabrycznym:
    https://i.ebayimg.com/images/g/r2oAA...B~A/s-l400.jpg

    Zostaw komentarz:


  • Pawel S.
    replied
    Wstęga na górze?

    Zostaw komentarz:


  • arczar
    replied
    Coś pomału się rodzi u dobrego stolarza:

    Zostaw komentarz:


  • kaliman2
    replied
    Jeszcze jedno pytanie i prośba o pomoc. Muszę w tych formatach od wewnętrznej strony wkleić jakieś pręty gwintowane M4 . Żeby łączyć te płyty z alu z obudową inod środku normalnie nakrętka. Jest jakiś klej co to ogrniaa takie drobiazgi? Czy wiercić na przelot w tych blachach i po sprawie?

    Zostaw komentarz:


  • kaliman2
    replied

    Zostaw komentarz:


  • kaliman2
    replied
    O weszło jakimś cudem

    Zostaw komentarz:


  • kaliman2
    replied

    Zostaw komentarz:


  • kaliman2
    replied
    Dzięki w poniedziałek gdzies poszukam i pobawię się.

    Zostaw komentarz:


  • siewcu
    replied
    Zmierzyłem, wiertło 5mm, najszerszy jest kołnierz 7.6mm, reszta ciut węższa, ok. 7.2-7.3mm. Zwykła mosiężna mufa dwugwintowa do drewna z amazona, zestaw M4-M8 na promocji kupiłem. Niestety poza MDF ani wiórówką nie mam nic, żeby Ci pokazać jak to wygląda po wkręceniu…

    Zostaw komentarz:

Czaruję...
X