te 8 stówek to trochę dodane, ja dałem dokładniae 739zł, z allegro z licytacji (i rozmowy tel.)
a gdyby tą paścią była zjarana M-510 to bez zastanówki i 5-7 klocków bym dał.:)
Jako, że udało mi się dorwać za 2/3 ceny komplet głośników do projektu Pawła z 17SCX i PC w obudowie Lusztiego to praca idzie do przodu
Wczoraj kupiłem dwie płyty wiórowe i HDF w wymiarze 1,4m x 1m i sobie w domu już pociąłem na swojej pile na formatki
Z rozpędu od razu zacząłem jedną budkę składać, gdyby nie to że nagle zabrakło mi i kleju i wkrętów to bym pewnie z drugą też poleciał do przodu no ale niestety
Dziś odwiedziłem sklep żeby się zaopatrzyć także na dniach już będą złożone i oklejone HDFem
Do kupienia jeszcze jakieś fajne imbuski + nakrętki pazurkowe, części do zwrotnicy, terminale sam będę robił z aluminium i do tego elementy już mam, fornir pod kolor mebli w salonie.
W późniejszym czasie wymiana PC na PCX (tak już sprzedawane były, jak ktoś chętny na PC to do sprzedania )
przyznam, że skusiła mnie cena za 1kg, 14zł :) a trochę kleju się zużyje
pierwszą sztukę kleiłem na Pattexa wodoodpornego bo to miałem pod ręką ale teraz jak byłem w sklepie i zobaczyłem cenę 28zł za Pattex to sobie odpuściłem
jest jakaś znacząca różnica między użyciem kołków, a wkrętów skoro będzie oklejone hdfem? oprócz tego, że wikol nie trzyma się metali
jest jakaś znacząca różnica między użyciem kołków, a wkrętów skoro będzie oklejone hdfem? oprócz tego, że wikol nie trzyma się metali
Roznica jest w trzymaniu sie prawidel stolarskich i nie odwalania popeliny :) Poza tym nie bedziesz musial szpachlowac tych wkretow. Wykrec wkrety, rozwierc dziury na kolki i zaklej porzadnie. Potem przytnij, doszlifuj na rowno i po temacie.
przyznam, że skusiła mnie cena za 1kg, 14zł a trochę kleju się zużyje
pierwszą sztukę kleiłem na Pattexa wodoodpornego bo to miałem pod ręką ale teraz jak byłem w sklepie i zobaczyłem cenę 28zł za Pattex to sobie odpuściłem
Z tanich i dobrych moge polecic klej Beston Wikol, szczegolnie jesli bedzie uzyty rowniez do fornirowania.
Przyznam, że pierwszy raz słyszę żeby wkręty w czymś przeszkadzały, poza tym skoro całość mam obić hdfem jeszcze (dosłownie całość) to po co mam się bawić w szpachlowanie tych miejsc od wkrętów to raz, dwa one są wkręcone na równi albo max 2-3mm głębiej niż reszta materiału, trzy po położeniu 3mm hdfu bez magnesu nie powiesz gdzie mam wkręt, a gdzie nie.
Przyznam, że pierwszy raz słyszę żeby wkręty w czymś przeszkadzały, poza tym skoro całość mam obić hdfem jeszcze (dosłownie całość) to po co mam się bawić w szpachlowanie tych miejsc od wkrętów to raz, dwa one są wkręcone na równi albo max 2-3mm głębiej niż reszta materiału, trzy po położeniu 3mm hdfu bez magnesu nie powiesz gdzie mam wkręt, a gdzie nie.
Zdziwilbys sie :) ale rob jak uwazasz.
Ja tylko sugeruje przyjac dobre nawyki juz na starcie. Wkrety w obudowie to totalna amatorka dopuszczalna tylko w projektach testowych.
trochę czasu było to się pobawiłem mała modyfikacja blachy pod trafo i kondy w takim ułożeniu więcej płytek zmieszczę na górze więc może wyjdzie integra z e450 :)
Z tanich i dobrych moge polecic klej Beston Wikol, szczegolnie jesli bedzie uzyty rowniez do fornirowania.
A da się go kupić w jakimś markecie i jak ma się do często polecanego kleju Rakoll?
W przypadku takich rzeczy przesyłka bardzo mocno zmniejsza opłacalność.
A da się go kupić w jakimś markecie i jak ma się do często polecanego kleju Rakoll?
Kazdy, markowy wikol mozna spokojnie polecic. Marka nie ma znaczenia, az tak mocno sie od siebie nie roznia. Beston to krajowy produkt, jest nieco rzadszy od innych wikoli, ale po wyschnieciu jest calkowicie przezroczysty. Dobry klej do forniru, ale uwaga - nie moze byc stary, bo beda sie robic grudy.
Z kupnem nie ma problemu, nawet u lokalnych prywaciarzy. Nie polecam kupowania kleju markowego w marketach budowlanych. Ceny sa koszmarnie wysokie, a kleje czesto przeterminowane.
Skomentuj