Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    #21
    Dokladnie... Bzdura jest ze diesle lepiej ciagna od dolu, benzyniaki sa leprze u dolu, a TURBOdiesle u gory.

    [ Dodano: 2008-09-29, 23:34 ]
    No chyba ze benzyniak z turbina to juz inna sprawa

    Skomentuj


      #22
      Ojj panowie...w takich autach nie liczy sie spalanie czy też ile ma sie koni pod "machą", to nie golf czy bmw e36 (bez obrazy dla posiadaczy :P ), takim autem jeździ sie dla samej przyjemności jeżdżenia takim autem, a reszta wyżej wymienionych parametrów to tylko "detale" :P

      Skomentuj


        #23
        ale gdyby w takim aucie miec 1,4 to jazda nim nie byla by juz przyjemnoscia

        Skomentuj


          #24
          Ale nie ma 1,4 więc po co sie rozwodzić?

          Skomentuj


            #25
            to ja kupilem w piatek volvo 850
            silnik audi 2,5 l diselek 144 konie (bez zadnego tuningu) ale elestycznosc i dymanika taka ze bezyny moge do okola objezdzac a na trasie 6 l w miesci 8 l spalnie

            dulin7, to sprobuj bezyna powalczyc na trasie ze mna :P

            c4meleon, os pomydlilo ci sie bo na dieslu wyrabiasz co chesz miedzy 1500 a 4000 obl a bezyna musisz wkrecic wysoko wiec co ciagnie od dolu co od gory ?

            pozatym zazwyczaj diesel ma rowniejsza harakterystyke mocy

            [ Dodano: 2008-09-30, 00:09 ]

            Skomentuj


              #26
              Panowie, nie uogólniajmy, są elastyczne benzyny ciągnące od dołu jak i mulaste diesle.
              Zamieszczone przez XYS
              i dymanika taka ze bezyny moge do okola objezdzac
              do 100 to koło 10s masz więc nie przesadzaj
              Zamieszczone przez XYS
              na dieslu wyrabiasz co chesz miedzy 1500 a 4000
              zależy z którym.

              Skomentuj


                #27
                XYS jak to ten sam silnik 2,5TDI co w audi to prze.... najgorszy silnik, niestety u ojca w A6 jest taki. Oby Ci działał lepiej niż nasz(pompa wtryskowa i skrzynia biegów).

                Skomentuj


                  #28
                  dj_zibi, skrzynia nie jest audi :) ten silnik pracuje w transporterach audi a100 i poczatku a6 oraz w lt i w LT i transporterze robi spokojnie 500 000 km bez zgrztu :)

                  takero
                  , racja mowie na bazie tego silnika :) i tak w katalogu 9,7 do setki

                  Skomentuj


                    #29
                    XYS pewnie tak tylko z osprzętem audi nie jest najlepiej, większość znajomych mechaników potwierdza to. Mi osobiście siadła p. wytryskowa i skrzynia biegów:/ odpowiednio 1,8 i 1,5kzł.

                    Co do przebiegów to masz racje u mnie ~300tyś :mrgreen: I sam silnik jako silnik w stanie bdb.

                    Skomentuj


                      #30
                      310 Nm przy 3750 /min - nie powala, ale tylko na 'papierze'
                      wczesniej jezdzilem dieslem i bylem ich zagorzalym fanem... do czasu:) fakt-jak ktos ciaga przyczepy diesel jest niezastapiony...
                      silnik ciagnie naprawde od samego dolu, a powyzej 2000obrotow jest naprawde poezja. z reszta po miescie wystrczy delikatnie muskac gaz... a powyzej 3tys silnik brzmi po prostu genialnie:)
                      w coupe montowane byly tylko benzyny - czy slusznie, to juz inna kwestia.
                      ten silnik ma elektroniczny wtrysk co pozwala na dobra wspolprace z LPG, w trasie pali 10-13l LPG, w miescie max 17, wiec jest calkiem przyzwoicie:)

                      jednak pokochalem ten samochod za wyglad, okna bez ramek, 4fotele, podajniki pasow...
                      ogolnie polowalem na 2.2 (150km) jednak trafil sie ten w okazyjnej cenie i nie zaluje:)

                      Lukasz - juz wiadomo jak jedziemy na AS

                      co do V6 TDI by audi - silink kompletna porazka.


                      Skomentuj


                        #31
                        automat czy manual ??

                        Skomentuj


                          #32
                          Zamieszczone przez Sound Wave
                          automat czy manual ??
                          Automat :roll:


                          Zamieszczone przez ŁukaszN
                          ...od jakiegoś roku siedze na forum golfa...
                          Na którym forum? Ja się pałętam już jakieś sześć lat po tych dwóch od których się zaczeło...vwzone i vwgolf :wink:

                          Skomentuj


                            #33
                            Zamieszczone przez VwMarcin
                            Ja się pałętam już jakieś sześć lat po tych dwóch od których się zaczeło...vwzone i vwgolf :wink:
                            Ja sobie siedze na vwgolf :P

                            Skomentuj


                              #34
                              Starsze V6 audi to silniki specjalnej troski a nie porazka. Wycierajace sie walki rozrzadu, pompa itd. Nowsze V6 TDI(majace poczatek kodu Bxx) maja wiele z tych mankamentow z wersji Axx poprawione :)

                              Skomentuj


                                #35
                                Zamieszczone przez takero
                                imho to raczej 3 płeć, mIKI, to jakies nowe zboczenie jest
                                a to ty swojego samochodu nie nazwales? nie mowisz do niej na "ty" upss... zapomnialem ze ty masz "deu" i w dodatku tico - tam niema co sie kojazyc z kobieta :mrgreen:
                                najlepiej to przeginal kolega - oficjalnie mowil "suzi" do swojego swifta :P
                                Zamieszczone przez takero
                                Pawel S. napisał/a
                                ale za to jakikolwiek remoncik robisz przy zaledwie 700tys km
                                i dlatego większość egzemplarzy z allegro ma niewiele mniej
                                no i co z tego? zmieniasz lancuch rozrzadu i jazda kolejne 500-600tys :P
                                po tym troche glebszy remont i smialo mozna 2-3mln km zrobic :P tylko ze predzej buda sie rozleci :mrgreen:
                                Zamieszczone przez ŁukaszN
                                Pawel S., dajesz lepszą turbine, montujesz intercooler, podkrecasz dawke i juz mozesz mieć koło 200 kucy Dzieki turbo masz fajna elastycznosc i nie musisz kręcić silnika na wysokie obroty zeby poczuć moc.
                                tak, tak. tylko zeby wycisnac z tego silnika ponad 200km to trzeba by dac turbine od cziezarowki a pompy jakies przemyslowe :P i zapomnij o elastycznosci na niskich obrotach bo przy takim wielkim turbo potrzeba cisnienia spalin zeby je rozkrecic...
                                Zamieszczone przez ŁukaszN
                                Oczywiscie pomijając fakt, ze licznik już dawno zatoczył koło ;p
                                licznik przebiegu jest do miliona. smialo przekrecaja go pare razy ;]
                                Zamieszczone przez c4meleon
                                ale gdyby w takim aucie miec 1,4 to jazda nim nie byla by juz przyjemnoscia
                                W124 sedan/kombi ma na wyposazeniu 2,0 diesel o mocy ok 68km. dodaj do tego jeszcze automat i osiagi masz jak w takim autku z 1,4 ;]
                                Zamieszczone przez mIKI
                                co do V6 TDI by audi - silink kompletna porazka
                                ale koledzy wyzej wspominali o starym 2,5TDI. tamten byl R5 ;]
                                Zamieszczone przez VwMarcin
                                Sound Wave napisał/a
                                automat czy manual ??

                                Automat
                                no i dobrze - w mercach tych generacji smialo mozna brac automaty. budowa dosc prosta a czesci zamienne tansze niz do manuala :P

                                Skomentuj


                                  #36
                                  Zamieszczone przez dj_zibi
                                  Zamieszczone przez dulin7
                                  Co z tego ze td ma niuktow jak w ciezarowce skoro i tak dostaje od benzyny po dupie w kazdym aspekcie poza spalaniem i elastycznoscia na najwyzszym biegu :razz:
                                  Pozdrawiam!!!
                                  Od 2 lat tylko smigam dieslami od 1,9TDI VW przez 2,5TDI Audi po 3,0TDS BMW. I powiem ci ze chłopie nie masz pojęcia o dieslach:)

                                  Panowie jeśli chcecie już dyskutować nad porównanie czy diesel jest lepszy czy bęzyna to proponuje zacząć od tego że jeśli porównywać jednostki wolnossące to wolnossące a jeśli turo to turbo a nie turbodiesla do wolnossącej bęzyny.

                                  Jęśli turbodiesel porównać do turbobęzyny to oprócz spalania to w żadnym stopniu diesel nie dorówna bęzynie.Pożądnie doładowana 2.0 bęzyna robi piekło na asfalcie tylko na taką zabawkę trzeba mieć pieniądze.

                                  Skomentuj


                                    #37
                                    mIKI, tylko ze to volvo nie ma V6 ktore jest porazka tylko V5

                                    Skomentuj


                                      #38
                                      Zamieszczone przez toma085
                                      Panowie jeśli chcecie już dyskutować nad porównanie czy diesel jest lepszy czy bęzyna to proponuje zacząć od tego że jeśli porównywać jednostki wolnossące to wolnossące a jeśli turo to turbo a nie turbodiesla do wolnossącej bęzyny.

                                      Jęśli turbodiesel porównać do turbobęzyny to oprócz spalania to w żadnym stopniu diesel nie dorówna bęzynie.Pożądnie doładowana 2.0 bęzyna robi piekło na asfalcie tylko na taką zabawkę trzeba mieć pieniądze.
                                      Przepraszam, że się wtrącę i przy okazji witam wszystkich, bom nowicjusz tutaj :) Jeżeli pominąć pisownię bezołowiówki :razz: to właśnie takiej odpowiedzi mi brakowało. Już od dawna twierdzę, że spory benzyna/td nie mają prawa bytu. Porównywać to można, ale nowoczesne jednostki o tej samej pojemności z doładowaniem, np 1,4 VW w obu wersjach. Mi osobiście bardziej odpowiada charakterystyka silnika benzynowego, lecz nie przeczę, że w codziennym użytkowaniu wygodniejszy jest diesel. Osobiście jeżdżę wolnossącym 1,6 benz. w lekkim kompakcie i do codziennego użytkowania momentu od dołu styknie do wygodnej i nie ślamazarnej jazdy. Pozdrawiam.

                                      Skomentuj


                                        #39
                                        Zamieszczone przez XYS
                                        mIKI, tylko ze to volvo nie ma V6 ktore jest porazka tylko V5
                                        R5 :P
                                        tam niema cylindrow w ukladzie widlastym tylko rzedowa piatka :P

                                        Skomentuj


                                          #40
                                          Dokłądnie ja tez mówie o rzędowej piątce:)

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...