Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    kad imo do paska kombi silniki 1,9TDi 110 i 131 koni sa wystarczające to nie sa wyścigówki tylko typowe dupowozy. A mogę zagwarantować ze taki pasek 131koni dość fajnie jeździ. Z cenami bywa różnie trafiają się okazje są buble jak wszędzie podstawa to dobrze sprawdzić samochód przy kupnie.

    Skomentuj


      Zamieszczone przez Przemysl
      2 lat jeździ też passatem tylko starą budą , zrobił blisko 100 000 w 2 lata przy czym nie wkładał w niego dużo kasy , jedynie niezbędne rzeczy jak rozrząd czy zawieszenie itd. Auto sprawdza sie nadal świetnie ale już zaczyna sie powoli sypać :???:
      dobrze powiedziane starszej generacji, przyznaję rację stare wersje to prawie nie do zajechania..
      1,9 w kombi.. to kiepsko.. mała moc. do dużej budy. zwłaszcza jak remontowa ciężkie towary itp.. a jak jeszcze hak to w ogóle..

      Skomentuj


        co do wytrzymalosci elementow wtryskowych nowoczesnego diesla to ogromne znaczenie ma tu jakosc paliwa a dla Turbosprezarek sposob uzytkowania.
        o ile wtryskiwacze i pompowtryskiwacze to drogi interes bo nie tyle ze kosztuja ok 2 tys sztuka to jeszcze najlepiej wymieniac je kompletami to regeneracja suszarki jest niewielkim wydatkiem bo do 1kpln mysle ze sie da zmiescic.
        Pozdrawiam!!!

        Skomentuj


          Dobra Panowie, sorry, że się wtrącam do wątku, o którym znam się średnio :P Ale jakie auto doradzilibyście mi na początek? Cena za używkę do ok. 6k zł, myślałem nad japońcami, ale żeby to auto choć trochę "wyglądało" :)

          Z góry dzięki za propozycje :)

          PS: Za niedługo - mam nadzieję - zdam prawko, więc potrzebowałbym jakieś auto do nauki jazdy w sumie, na sam początek, żeby dojechać do miasta, na studia ew. w przyszłości jakieś 40-50km w jedną stronę.

          Skomentuj


            Toyota Corolla E10 :) czy to hatchback czy sedan jedno z najmniej awaryjnych aut jakie znam. Silniczek 1.3 robi niezle zamieszanie jak na swoja pojemnosc ; )

            Skomentuj


              Golf III 1,9 tdi ale!!!!! musisz dokładnie sprawdzić sztukę. Autko ma ogromne zaplecze z częściami tanie w utrzymaniu ...

              Ten sie upał ze kombi i 110 koni to mało chłopie to nie auto do świrowania tylko do kulturalnej jazdy.

              Skomentuj


                ojciec ma Audi A6 (c4) 2,5 w TDi rzędowe 5 na starym zawieszeniu.. silnik podobno nie do zajechania.. zawieszenie groszowe sprawy.. w sam raz na polskie drogi..
                Fakt ma wszystko oprócz skóry.. jeżdżę nim bardzo często.. i powiem wam że ojciec ma inne oczekiwania niż ja..
                Ale fakt faktem.. dla mnie autko na swój sposób jest jak najbardziej ok..

                Ja osobiście jestem zakochany w japońcach.. i na moje potrzeby znalazłem swoje autko.

                [ Dodano: 2009-01-04, 20:52 ]
                podczepisz do 1,9 przyczepkę i poczujesz.. wiem bo jeżdżę w robocie czasami..

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez dj_zibi
                  Golf III 1,9 tdi ale!!!!
                  no nie wiem jaki stan i jaki rocznik trafisz za 6k, golfy to drogie auta , w sumie to nie do końca wiadomo czemu
                  Zamieszczone przez cudny90
                  Ale jakie auto doradzilibyście mi na początek? Cena za używkę do ok. 6k zł, myślałem nad japońcami, ale żeby to auto choć trochę "wyglądało" :)
                  swift gti ;],zasadniczo nie do zajechania, 1,3 100koni, w serii bez dłubania masz niskie 8.

                  Skomentuj


                    kad 100 C4 avant:) Od kilku lat również autko ojca. Silnik ciężko zajechać(masz ma 280tyś) ale juz raz padła skrzynia biegów oraz raz pompa wytryskowa(wina paliwa). Co do zawieszenia to miedzy "swiętami" przód był w remoncie, wymiana wahaczy(wybrane dosc tanie) + amortyzatory + jakieś duperele i 900-100zł nie ma:)

                    Więc jak jeździsz tym audi to powiem ci ze niestety ale pasek kombi 131 koni to rakieta przy nim.

                    Skomentuj


                      cudny90 mogę ci polecić Hondę Civic w HB z silnikiem 1,6 wersję 125KM ewentualnie 1,6 wersje 160KM ale tej nie kupisz za 6tyś...

                      A jeśli szpan i lans.. kup golfa.. ( chociaż mają duże zaplecze z częściami i prawie grosze za części- to o czymś świadczy :twisted: )

                      Skomentuj


                        To jak Panowie z tymi betami :?:

                        Skomentuj


                          TO czy dobra cena to okaże sie za jakiś czas Według mnie troche za niska. Za dobrego VAG Diesla tej klasy trzeba jednka zapłacić 20 -25tys.
                          brat pół roku temu kupił passata również b5 rok 97 z tymże silnikiem 1.9tdi full opcja oprócz skóry i zapłacił niecałe 17 000 , nie robie sobie jaj no bo po co :neutral: jeździ już ponad pół roku i chodzi świetnie

                          1,9 w kombi.. to kiepsko.. mała moc. do dużej budy. zwłaszcza jak remontowa ciężkie towary itp.. a jak jeszcze hak to w ogóle..
                          czy ja wiem czy kiepsko ? ważna jest ekonomia , na tym sie zarabia :mrgreen: gratów nie wozimy raczej w bagażniku , tylko hak :twisted: , ja popieram opinię dj_zibi bardzo przyjemny i ekonomiczny silnik

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez toma085
                            W CR masz pompę która nie podaje ropy do każdego wtrysku osobno tylko cały czas pompuje ropę pod ogromnym ciśnieniem(300Bar) do listwy od której odchodzą rurki do poszczególnych wtryskiwaczy piezo elektrycznych
                            mala poprawka. pompa ze zbiornika podaje pod dosc malym cisnieniem. dopiero przy "szynie" (roznego krztaltu zbiorniki [zalezne od generacji] przy wtryskiwaczach, szyna od oryginalnej nazwy) jest to cisnienie zwiekszane i kierowane na kazdy wtryskiwacz ktory dopiero podnosi cisnienie do coraz to wiekszych wartosci (im nowsza generacja tym wieksze cisnienia a co za tym idzie lepsze rozprowadzenie mieszanki itp)

                            Zamieszczone przez toma085
                            pompowtryski które wykorzystywał tylko(prawie) koncern VW.
                            w osobowkach. w ciezarowych dopiero rozwijaja sie w tym...

                            Zamieszczone przez Przemysl
                            to nowa wersja diesla - na pompo-wtryskach nie znam sie zabardzo na tym ale brat mówił że lepsza tylko gorzej jak sie zepsują
                            jezeli o niego dbasz to nic sie nie stanie i wiekszych kosztow nie bedzie.
                            Zamieszczone przez Przemysl
                            mam tylko do was pytanie , czy jak turbina wyje to jest dobrze czy nie :?:
                            co to znaczy wyje? slychac jakies mechanicze odglosy od turbinki czy tylko swist powietrza?
                            jak turbinka jest sprawna to nic nie slychac poza rosnacymi obrotami turbinki. jak slychac swisty charakterystyczne dla gier tematycznych to turbinka do regeneracji :P
                            jak slychac ze cos ociera lub jakies podobne odglosy to turbinka do wymiany + ewentualnie CRG lub nawet wiecej jak jakies smieci tam wpadly (pomiedzy CRG i turbinka niema zadnego filtra ani oslony)
                            Zamieszczone przez malyzmc
                            Zastanawia mnie jeszcze, czy to ESP aby napewno tam jest bo
                            sprawdz. jazda probna i zrob sobie poslizg. jak nic sie nie wlaczy to masz argument zeby zbic cene :P

                            wracajac do BMW to na bank jest tam common-rail.
                            pokaz mi zdjecie silnika to powiem ci ktorej generacji :P (roznia sie krztaltem "szyny")

                            Skomentuj


                              Zamieszczone przez dj_zibi
                              kad 100 C4 avant:)
                              to nie jest setka tylko pierwsze wersje A6 ale mówię.. ojciec ma inne potrzeby i jazda emerycka.. ja mam inne potrzeby i oczekiwania wobec auta dlatego mam japońca.

                              Gaz do zapalniczek a ropa do traktorów :cool:

                              Skomentuj


                                kad o ile wiem zmiany są kosmetyczne, jednak silnik trochę mocniejszy w 100 C4 produkowanym do 2004 roku silnik miał 115 koni w A6(praktycznie ta sama buda!!) 136 o ile sie nie mylę.

                                Co do ropy to poczytaj o audi R10(mogłem pokręcić nazwy).

                                Skomentuj


                                  co to znaczy wyje? slychac jakies mechanicze odglosy od turbinki czy tylko swist powietrza?
                                  jak turbinka jest sprawna to nic nie slychac poza rosnacymi obrotami turbinki. jak slychac swisty charakterystyczne dla gier tematycznych to turbinka do regeneracji :P
                                  jak slychac ze cos ociera lub jakies podobne odglosy to turbinka do wymiany + ewentualnie CRG lub nawet wiecej jak jakies smieci tam wpadly (pomiedzy CRG i turbinka niema zadnego filtra ani oslony)
                                  przy jeździe próbnej jak dał troszke więcej gazu to zaświstało , w starym pasku wsumie jest podobnie , myśle że nie powinno sie nic dziać ...

                                  a kolega co kupuje auto za 6 tyś polecam coś sprawdzonego - może audi 80 b4 ? :wink:

                                  Skomentuj


                                    pokaz mi zdjecie silnika to powiem ci ktorej generacji :P (roznia sie krztaltem "szyny")
                                    A żeby tam było widac szyne :mrgreen: jak przyprowadzimy to może zdejmę i pokażę :wink:

                                    Skomentuj


                                      Zamieszczone przez cudny90
                                      Cena za używkę do ok. 6k zł, myślałem nad japońcami, ale żeby to auto choć trochę "wyglądało"
                                      Ja tam za japońcami nie jestem, ale powiem Ci ze te starsze kitajce mają słabe blachy i to jest głowny powód dla któego bym sobie odpuscił

                                      Za 6tys. mozesz kupić zadbanego Golfa 2, i jak w tej cenie to wybierać i przebierać bogatsze wersje GTD, lub GTI, a jeszcze CI na pierwsze drobne naprawy zostanie Ewentualnie Golf 3 z silniczkiem 1,6 w skromnej wersji, z tym że z ich blachami tez różnie bywa (mk2 lepiej się trzyma). Jeszcze zostaje Ci do wyboru Renault 19 który jest już w ocynku. Astre bym sobie odpuscił ze względu na słabe blachy, no chyba ze znajdziesz rodzynka to czemu nie... a wiecej an myśl mi nie przychodzi :)

                                      Osobiście na twoim miejscu wybrał bym Golfa2 bo lubie te samochody i za ta cene masz prawo wybrzydzać i mozesz szukać rodzynka, a anwet coś sobie sprowadzić.

                                      Skomentuj


                                        Zauważyliście ze temat zboczył na tory auto to wielkie poruszenie, nawet o nowych modelach „scana” nie ma tyle gadania.

                                        Skomentuj


                                          Co do ropy to poczytaj o audi R10(mogłem pokręcić nazwy).
                                          a nie R8 ?
                                          kad każdy ma inne oczekiwania , jeden pragnie mocy i frajdy a drugi chce poprostu w miare szybko i tanio dojechać . jeszcze nie dawno brat miał audi 80 b4 z dwu litrowym silnikiem benzynowym ( 115km ) to tak dziczał że rozbił , teraz kupił diesla i jeździ całkiem inaczej i portfel grubszy bo jak audi wcisnął to potrafił nawet 10-11 l beny wziąść , takie sa fakty :wink: a co do 2,5 tdi audi - podobno drogi w eksploatacji : wymiana rozrządu 2,5 tyś zł a dla kogos kto robi dużo km jest to naprawde spora kasa

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X