Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez mIKI
    co do innych aut to ja wam Panowie powiem - tylko mercedes zartuje, zartuje ale jak juz to prawdziwe niemieckie auto, najlepiej z bezyna i to jak najwieksza szczegolnie ze teraz Pb95 tankowalem po 3.08!!
    raczej długo tak nie potankujesz ;]
    Zamieszczone przez mIKI
    Takero - mam nadzieje ze z tym Lanosem to zartujesz sobie? wole kupic starego 20 (albo i strszego) niemca w tej cenie. mozna miec np fajne W201 i ten samochod polecam - bo ktos szukal taniego auta
    chyba z lankiem do czynienia nie miałeś, nie jest to nic nadzwyczajnego, ale nie wiem w czym miałby być gorszy od 2-3 raza starszego niemca, mów :P
    Pierwszy lepszy z allegro :
    http://www.allegro.pl/item514544170_...echniczny.html
    -24 lata
    -2 litry - wyższe ubezpieczenie
    -70 parę koni = absolutny brak jakichkolwiek osiągów
    -spali za tyle samo sumarycznie co lanos z gazem
    -korby...
    Jedyne co to więcej miejsca w środku i większy bagażnik.

    Skomentuj


      Kto tam pisal ze golfII to dla dresa... bo sie zdenerwuje

      Moj wygladał tak:


      A jezdzil tak:
      http://pl.youtube.com/watch?v=B3tuKh...eature=channel

      mk II z silnikiem najlepiej 1.8 - zwyklak wystarczy 90km, ma to juz jako takie przyspieszenie (widac na filmiku), nie pali za duzo - mi palil ok 8l no tak do 10. Tylko ja mam ciezka noge czesci nie sa drogie, naprawy tanie itp. Wg mnie najlepsze auto dla mlodego kierowcy - oczywiscie z tych tanich;]
      LukaszN, tego golfa to na jakims forum widzialem :P

      Takero, z tym lanosem to pojechales

      Skomentuj


        takero, a dlaczego porownujesz diesla do benzyny? i przeciez takie W201 mialy lepszy wypas od lanosow klima, skora, grzane stolki, elektryka, tempomat, automat, webasto - co jeszcze? i to wszystko mozna miec za stosunkowo mala kase...
        Lanos to sam plastik i blacha z puszek po konserwach, mialem do czynienia z lanosem - nowka z salonu strach przy wyzszej predkosci btac zakrety. No sorry taa 190tka jak sie zadba bedzie jezdzic kilka razy dluzej niz lanos.
        a jak juz ten diesel to w tej budzie pali jakies 6l ON wiec bardzo rozsadnie. a osiagi fakt nie sa swietne ale 170idzie
        takie jest moje zdanie lpeiej kupic cos MARKOWEGO porzadnego a starszego niz nowsze badziewie
        ubezpieczenie? do 2litrow nie jest ta sama stawka... a nawet i powyzej nie jest tak strasznie...
        ps. moze lepsze ujacia jeszcze troche pracy i bede calkiem zadowolony;p

        Skomentuj


          Co do autka to ja polecić mogę (jako fan Nissanów) właśnie Nissana Sunny, silniczek 1,4 albo jeszcze lepiej 1,6 z rozrządem na łańcuszku, ewentualnie 2.0 diesel - nie do zajechania i mało pali ale nie za dynamiczny. 3 rodzaje nadwozia do wyboru.
          Ja sam mam Primerę 2.0 w benzynie i bardzo chwalę, ojciec też ma Primkę i też zachwala. Ale jak na pierwsze autko dla młodego to chyba lepiej Sunny'ego.

          Skomentuj


            Zamieszczone przez takero
            Jedyne co to więcej miejsca w środku i większy bagażnik.
            pokaz mi gdzie jest to miejsce :?: :!:
            przeciez "190-tka" to taki kompakt ktory tylko dobrze wyglada. jak mialem przyjemnosc tym jezdzic to za mna by sie co najwyzej starsze dziecko zmiescilo ;]

            Zamieszczone przez Maxi
            Takero, z tym lanosem to pojechales
            co wy sie go tak uczepiliscie? ma chlopak racje
            nie kazdemu zalezy na prestizu, "legendzie" czy komforcie. niektorzy chca poprostu mlode, tanie w utrzymaniu wozidlo a w tym sie lanos sprawdza.
            jest paskudny w srodku, ma zerowe wyposazenie, pali jak przystalo na samochody z poczatku lat '90-tych bo tak naprawde takim jest ale w nowszej odslonie i pod wzgledem mechanicznym jest to bardzo udana konstrukcja.
            jest dosc niezawodny jak na ta klase pojazdow a ile kosztuja czesci to juz sobie sami sprawdzcie - :P
            co nie zmienia faktu ze trzeba chciec cos takiego kupic.
            ja gustuje wlasnie w starych mercedesach (no ale nie mniejszy niz W124 :P )
            Zamieszczone przez caMaro
            Co do autka to ja polecić mogę (jako fan Nissanów) właśnie Nissana Sunny
            mam z nim 2 skojazenia.
            1. wersja GTiR :twisted:
            2. jedyny samochod gdzie rozwalilem kratke od wentylacji podczas wsiadania - kolanem! :mrgreen:

            Skomentuj


              Pawel S., hehehe fakt, wielki z Ciebie czlowiek

              Skomentuj


                Zamieszczone przez cudny90
                samochód który nie pruchnieje, jest niezawodny, części są tanie , wersja 1.6 ma wysokie 8 do paki itd...
                Wybacz, ale te auta są gówno warte. Opel jest uważany za szmelc, a to jest jeszcze gorsze od opla. To nie gnije? To wytłumacz mi dlaczego nexia, młodsza od kadetta, a gnije bardziej? Lanos jest jeszcze za młody, ale za kilka lat zacznie wychodzić rdza, bo jest tak samo żadnie zabezpieczony jak stare ople.
                A z tą wysoką 8. to mnie rozbawiłeś totalnie. Wybacz, ale kadett gsi 2.0 8V(115)KM ma ok.8.5s do setki katalogowo, a jest lżejszy od lanosa i przede wszystkim mocniejszy.(o 15KM i 40NM)

                przeciez "190-tka" to taki kompakt ktory tylko dobrze wyglada. jak mialem przyjemnosc tym jezdzic to za mna by sie co najwyzej starsze dziecko zmiescilo ;]
                190-tka to klasa średnia niższa, czyli passat czy vectra. To poprzednik obecnej c-klasy.

                pali jak przystalo na samochody z poczatku lat '90-tych
                Taa, 1.6 pali tyle co 1.8 czy 2.0 w kadecie lub astrze f.

                bo tak naprawde takim jest ale w nowszej odslonie i pod wzgledem mechanicznym jest to bardzo udana konstrukcja.
                :rotfl: Widziałeś kiedyś tłoki w lanosie po przebiegu 160tys. km? Ja miałem okazje widzieć taki jeden komplet. Tłoki nawadały się jedynie na złom z powodu rys na bokach tłoków.
                Powiedzmy sobie szczerze, że lanos to odmłodzona nexia(mechanicznie niczym się nie róznią, tylko nadwozie zmienione), a nexia to kadett po liftingu, tylko zrobiony "po taniości" i to wyłazi. Sworznie wytrzymują mniej niż w kadecie, to samo końcówki drążków.

                Jakby kogoś interesowało to jeżdże starym kadettem(kombiak i combo) i jak narazie nie mam z nim problemów.


                A w przypadku kolegi to prawda jest taka, że najtaniej wyjdzie go utrzymanie kompaktu.
                Osobiście zastanawiałbym się nad:
                - Renault 19
                - Opel astra F
                - VW Golf III(tylko ceny są za wysokie jak na to co auto oferuje)

                Do tych samochodów można dostać części w podobnych, niskich cenach, a jeździ się tym bezawaryjnie, jeśli trafi się zadbany model

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez Pawel S.
                  mam z nim 2 skojazenia.
                  1. wersja GTiR :twisted:
                  No co do tego, to jest to moje jedno z motoryzacyjnych marzeń - Diabeł, diabeł, diabeł... lecz praktycznie nie do zdobycia w Polsce.
                  Ale myślę, że taki 1,6 na 100% byłby idealny dla naszego młodszego kolegi :)

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez caMaro
                    No co do tego, to jest to moje jedno z motoryzacyjnych marzeń - Diabeł, diabeł, diabeł... lecz praktycznie nie do zdobycia w Polsce.
                    u kolegi byl na warsztacie a ten debil nie wiedzial co to jest i nasmiewal sie z "wiejskiego" wlotu powietrza :mrgreen:

                    dopiero po zejsciu do kanalu zobaczyl ze cos nie tak jest z tym "wiejskim" samochodem :P

                    cursor, prawda jest taka ze WSZYSTKIE samochody gnija i nie ma to wiekszego zwiazku z marka i rocznikiem. jedne wczesniej drugie pozniej. nawet na kolegi passacie B5FL juz sie pojawiala rdza ;]
                    no ale to nie to samo co transit gdzie juz po wyjechaniu z lakierni wychodzila rdza :twisted:

                    Zamieszczone przez cursor
                    Wybacz, ale kadett gsi 2.0 8V(115)KM ma ok.8.5s do setki katalogowo, a jest lżejszy od lanosa i przede wszystkim mocniejszy.(o 15KM i 40NM)
                    mowa byla o swifcie GTI 1,3l 100km
                    http://pl.youtube.com/watch?v=Ub4N3UlpII4
                    http://pl.youtube.com/watch?v=2baSpsnPXGc
                    jako samochod dla poczatkujacego "scigacza" bardzo fajny

                    Zamieszczone przez cursor
                    190-tka to klasa średnia niższa, czyli passat czy vectra. To poprzednik obecnej c-klasy.
                    eeee, czy miales blizszy kontakt z tym pojazdem? w katalogu moze i tak bys go zaklasyfikowal ale on jest raczej w klasie golfa jezeli chodzi o rozmiar :???:
                    passat, vectra jak i pierwsza c-klasa maja wiecej miejsca

                    Zamieszczone przez cursor
                    Widziałeś kiedyś tłoki w lanosie po przebiegu 160tys. km?
                    nie ale widzialem w lagunie 2 z przebiegiem 30tys km i tez sie nawet na popielniczke nie nadawaly ;]

                    Zamieszczone przez cursor
                    Do tych samochodów można dostać części w podobnych, niskich cenach, a jeździ się tym bezawaryjnie, jeśli trafi się zadbany model
                    no i to ostatnie jest najtrudnijsze do spelnienia :|
                    jak sie trafi dobrze utrzymany to niestety drogi :???:

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez Pawel S.
                      eeee, czy miales blizszy kontakt z tym pojazdem? w katalogu moze i tak bys go zaklasyfikowal ale on jest raczej w klasie golfa jezeli chodzi o rozmiar
                      passat, vectra jak i pierwsza c-klasa maja wiecej miejsca
                      A siedziałeś kiedyś w asconie C lub B? Jest to poprzednik vectry, a wewnątrz miejsca jak w kadecie E. Pamiętaj, że każdy kolejny model jest nieco większy.
                      Vw jedynie strzelił bubla, bo B4 ma wewnątrz więcej miejsca od B5. :razz:
                      Problemem w przypadku klasyfikacji jest branie pod uwagę przede wszystkim wymiarów zewnętrznych.

                      Zamieszczone przez Pawel S.
                      cursor, prawda jest taka ze WSZYSTKIE samochody gnija i nie ma to wiekszego zwiazku z marka i rocznikiem
                      Ale różnica jest w przypadku np. audi, który już od dawna stosuje ocynk, a oplem i du, które tego ocynku nie stosowało do 97 roku. Dopiero w 97 roku opel zaczął się zabierać za ocynk, a z tego co pamiętam dopiero po 2000 roku ople mają pełny ocynk.

                      Zamieszczone przez Pawel S.
                      mowa byla o swifcie GTI 1,3l 100km
                      Moim postem odniosłem się do wypowiedzi takero z tego postu:
                      http://diyaudio.pl/viewtopic.php?p=174050#174050
                      ehhh... jak wolisz samochód półtora raza starszy od Ciebie , Twoja sprawa , za 6k można mieć lanka z gazem 1.5-1.6 z przełomu wieków nawet, masz poduche conajmniej jedną, wspomaganie, abs , elektrykę , abs , samochód który nie pruchnieje, jest niezawodny, części są tanie , wersja 1.6 ma wysokie 8 do paki itd...

                      Skomentuj


                        Do przewidzenia było, ze forum podzieli sie na dwa fronty: japońce vs. niemce :mrgreen:

                        Ja powiem tak... Niemieckie samochody są nastawione na długowieczność, japońskie na osiągi i kwestia wyboru zależy od tego na czym komu bardziej zależy.

                        Ojciec miał kiedyś Nissana Micre (96) 1,0 16V i fakt, do silnika nie trzeba było sie dotykać, za to progi poleciały dość szybko i już rdza brała sie za nadkola. Kumpel ma Primere (94) 2,0D - progi sie posypały, nadkola sie posypały rdza wzieła sie za kielichy :P

                        Golf2 1,6D (92) 400kkm podłoga zdrowa, progi zdrowe rdza zaatakowałą jedynie tylną klape. To tylko taki przykład, nie bede wiecej pisał, bo nie ma senu, ale ja bym postawił na długowiecznośc

                        Zamieszczone przez Maxi
                        Kto tam pisal ze golfII to dla dresa... bo sie zdenerwuje
                        Ja też trzeba im powiedzieć że Dres jeździ an rowerze :lol:

                        Zamieszczone przez Maxi
                        mk II z silnikiem najlepiej 1.8 - zwyklak wystarczy 90km, ma to juz jako takie przyspieszenie
                        Fakt, dobry silnik prosty w budowie, bardzo dobrze sie gazuje i jak na niewielka mase golfa wystarczy. Jeżeli ktoś chce diesla to polecił bym 1,6TD o oznaczeniu JR 70KM, co prawda i tak dla mnie to był muł, ale łatwo da sie to podkręcic i uzyskać pare koni wiecej
                        Maxi, a ten golfik oczywiscie pochodzi z forum.vwgolf.pl

                        Zamieszczone przez Pawel S.
                        cursor, prawda jest taka ze WSZYSTKIE samochody gnija i nie ma to wiekszego zwiazku z marka i rocznikiem. jedne wczesniej drugie pozniej. nawet na kolegi passacie B5FL juz sie pojawiala rdza ;]
                        Gniją, ale japońce szybciej i to tez jest prawda O blachy trzeba dbać i co pare lat zrobić konserwacje podwozia i profili zamkniętych. A co do tego paska, to zapewne musiał być nieźle bity

                        Zamieszczone przez mIKI
                        6cylindow w benzynie robi robote nie?:)
                        Robi, robi Przy tych 6-cylindrach małe japońske suszarki wypadają blado :P No ale to już inna klasa...

                        Skomentuj


                          mIKI, Ty masz wóz jak dla mafioza :mrgreen: aż się boje :)
                          cursor, to nie ja mówiłem o tych lanosach :)

                          Skomentuj


                            Szybko to gniją Koreańce, jak już, a nie Japońce, czyli te wszystkie Hujdaje, Kie itp., a z europejskich - Fiuty :P

                            Skomentuj


                              Zamieszczone przez cursor
                              A siedziałeś kiedyś w asconie C lub B? Jest to poprzednik vectry, a wewnątrz miejsca jak w kadecie E.
                              zapewne tak bo sasiedzi kiedys mieli, ale ja wtedy bylem troche mniejszy :roll:
                              Zamieszczone przez cursor
                              Pamiętaj, że każdy kolejny model jest nieco większy.
                              chyba nie teraz :]
                              obecnie twierdza ze samochody rosna a do czego nie wsiade to coraz mniejsze :???: ostatni przyklaa mialem na megane 3 generacji - nawet sie nie zmiescilem przez tylne drzwi!! :???: a w pierwszej generacji spokojnie sie rozsiadalem z tylu...
                              Zamieszczone przez cursor
                              Vw jedynie strzelił bubla, bo B4 ma wewnątrz więcej miejsca od B5.
                              glof tez. 4 juz miala mniej miejsca od 3 a nie wspomne ile przestrzeni bylo w jedynce ;] (mowa o tylnej kanapie)

                              Zamieszczone przez cursor
                              Moim postem odniosłem się do wypowiedzi takero z tego postu:
                              aha - chyba to przegapilem. nawet wersja "sport" nie byla az taka szybka. (tuning ograniczyl sie do podniesienia mocy jednostki 1,6 do poziomu obecnego standardu - chyba 115km :mrgreen: )

                              Zamieszczone przez ŁukaszN
                              Do przewidzenia było, ze forum podzieli sie na dwa fronty: japońce vs. niemce
                              do wyboru masz jeszcze amerykance ale pod kazdym wzgledem zostaja daleko w tyle :P (no moze poza sentymentem)

                              Zamieszczone przez ŁukaszN
                              Ja powiem tak... Niemieckie samochody są nastawione na długowieczność, japońskie na osiągi i kwestia wyboru zależy od tego na czym komu bardziej zależy.
                              obecnie juz NIKT nie robi samochodow na dlugowiecznosc :cry:
                              tansze samochody obecnie sa obliczane na zywotnosc 250-350tys km a drozsze na niewiele wiecej i czeka nas wymiana. z kazda generacja jest coraz gorzej! gdzie sie podzialy czasy prawdziwych samochodow :cry:

                              Zamieszczone przez ŁukaszN
                              trzeba im powiedzieć że Dres jeździ an rowerze
                              dres sie do wszystkiego przyczepi i popsuje wizerunek. u mnie najczesciej jezdza starymi BMW, mniej dresowaci calibrami a kompletnie pojechani biora sie za klasyke :twisted:

                              Skomentuj


                                Zamieszczone przez Pawel S.
                                kompletnie pojechani biora sie za klasyke
                                No co Ty chcesz fajny garbusik

                                Zamieszczone przez Pawel S.
                                obecnie twierdza ze samochody rosna a do czego nie wsiade to coraz mniejsze
                                Ja nie wiem jak z tą wielkoscia samochodów jest.. bo np. w Astrze II jak odsune sobie siedzenie kierowcy na dogodną pozycje to z tyłu co najwyżej przeczkolak wejdzie, a już np w Daci Logan zmieści sie "chłop" mojego wzrostu, a niby ta sama klasa. A co do Golfa4, faktycznie ma mało miejsca z tyłu.

                                Zamieszczone przez Pawel S.
                                statni przyklaa mialem na megane 3 generacji - nawet sie nie zmiescilem przez tylne drzwi!!
                                Heheh, przypomniało mi sie jak w 5osob jeździliśmy z kumplami maluchem :mrgreen: Aż ludzie na przystanku sie dziwili ile osob moze sie zmieścić do tej konserwy :lol:

                                Zamieszczone przez zboj87
                                Szybko to gniją Koreańce, jak już, a nie Japońce, czyli te wszystkie Hujdaje, Kie itp., a z europejskich - Fiuty
                                Koreańców to nawet nie tykam, ale z doświadczenia wiem ze japońce maja spore problemy z blachą, o fiacie też już nie wspominam

                                Zamieszczone przez Pawel S.
                                obecnie juz NIKT nie robi samochodow na dlugowiecznosc :cry:
                                tansze samochody obecnie sa obliczane na zywotnosc 250-350tys km a drozsze na niewiele wiecej i czeka nas wymiana.
                                Też sie tego obawiam. Nawet VW, zmienia podejscie. Obawiam sie ze te 1,4TSI skończą jak te małe jednostki smarta...

                                Skomentuj


                                  bo to sie nie oplaca, serwisy bankrutowaly, przeciez przy takich np beczkach (MB 123) nie bylo co robic, niezniszczalny samochod. stad zmiana polityki koncernow. sprzedarz aut to tylko kilka % dochodow

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez cursor
                                    To wytłumacz mi dlaczego nexia, młodsza od kadetta, a gnije bardziej? Lanos jest jeszcze za młody, ale za kilka lat zacznie wychodzić rdza, bo jest tak samo żadnie zabezpieczony jak stare ople.
                                    sratatata bo lanos jest ocynkowany i jak nie był robiony to nie ma grama rdzy. a nexia to inna generacja.

                                    Zamieszczone przez cursor
                                    Widziałeś kiedyś tłoki w lanosie po przebiegu 160tys. km? Ja miałem okazje widzieć taki jeden komplet. Tłoki nawadały się jedynie na złom z powodu rys na bokach tłoków.
                                    ja widziałem lanosa kumpla - ponad 400 tysięcy przebiegu, z czego ponad 300 na gazie, , pali bez problemu, nie kopci i na wygląd czy jazdę nie powiesz, że ma tyle przejechane.

                                    Zamieszczone przez cursor
                                    Powiedzmy sobie szczerze, że lanos to odmłodzona nexia(mechanicznie niczym się nie róznią, tylko nadwozie zmienione), a nexia to kadett po liftingu, tylko zrobiony "po taniości" i to wyłazi. Sworznie wytrzymują mniej niż w kadecie, to samo końcówki drążków.
                                    i kolejny raz walisz smuty aż przykro. lanos to płyta podłogowa astry/astry2, pasuje zawieszenie (amorki, sprężyny) od astry2 i dopiero wtedy ten samochód sięprowadzi. na standardowym zawiasie kładzie się na każdym zakręcie, jak to koreańskie wozidełka.

                                    Zamieszczone przez cursor
                                    Jakby kogoś interesowało to jeżdże starym kadettem(kombiak i combo) i jak narazie nie mam z nim problemów.
                                    i pewnie dlatego podciągasz 2 generacje nowszy samochód pod swojego zardzewiałego rzęcha, dowartościować się.

                                    p.s. lanosa nie posiadam i nie posiadałem ale takie durnoty wypisujesz że przykro patrzeć bo pojęcia o lanosie nie masz żadnego. sam mam volvo 440 1,9TD (trzeszczą plastiki ale jeździ i jeździ) i S40 (benzyna więc zero dynamiki, ale cichy i bezpieczny).

                                    p.s.2 Pierwszy i ostatni raz zaglądam w ten temat więc możesz się nie produkować na odpowiedź. :wink:
                                    ONKYO TX-SR501E | Monacor SPH165KEP + Vifa XT19

                                    Skomentuj


                                      Zamieszczone przez mIKI
                                      to BMW 3ka na 100% ma przebieg min 2-3x taki jak w ogloszeniu. (ale jesli zadbane to spoko...) szkoda tylko ze zdjecia beznadziejne (czyli cos nie tak) do tego rolnik ze wsi nim jezdzil. - nie polecam
                                      ale silnik 2.0 i 3.0 BMW bardzo fajne
                                      zadbane niby jest :wink: i rolnik też nim nie jeździł :razz: chłopak jest co prawda ze wsi, ale pracuje w Wawie i na rolnika nie wygląda :razz:
                                      Byłem oglądałem :mrgreen: To jak mówicie :?:

                                      Skomentuj


                                        zrobiles lepsze zdjecia?
                                        jak wyglada fotel kierowcy szczeglnie boczek? kierownica? galka zmiany biegow+mieszek, pedaly
                                        no i przy takim przebiegu dywaniki powinny byc oryginalne jeszcze
                                        ogolie dobre auto,jak dla mnie troche ciasne... przemysl czy nie lepiej za ta SAMA kase kupic e39, niedawno kolega kupil w pelnej opcji nawet z duza nawi za 26tys, 2000rok - stan naprawde elenancki:) 3ta to tak max 4osoby w ktotka trase baz wiekszego bagarzu.
                                        i nigdy nei uwierze ze jak ktos kupil diesla i przez 9 lat przejechal 140tysiecy szczegolnie niemiec

                                        a moze lepiej benzyne? zawsze moza zalozyc gaz i wyjdzie jeszcze taniej bo auto miej kosztuje

                                        Skomentuj


                                          Ale to Francuz chyba :wink: Hmm kierownica, drążek ok, fotele chyba też, dywaniki miała z materiału, ale żadnego logo chyba nie było, nie ptrzyjżałęm się :???:
                                          Włąśnie chodzi o to, że ojciec chce diesla i niestety nie podoba mu się 5 :sad: sam go na nie namawiałęm :mrgreen:

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...