dj_zibi dobrze mówisz zmiany są kosmetyczne zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne ale to prawie 100..
oj no ja tam w dyskusję się nie będę wdawał ale kiedy porównamy dwie pojemności np 1,8 benzynę i 1,8diesla ( mowa o wolnossakach) to Dizelek powącha spaliny PB..
Zamieszczone przez Przemysl
a kolega co kupuje auto za 6 tyś polecam coś sprawdzonego - może audi 80 b4 ?
a może niech kolega określi jakie ma oczekiwania wobec auta czy ma to być tylko auta pierwsze.. czy to "moje pierwsze auto" i chciałby coś lepsze..
B4.. :roll: zależy co kto lubi...
Za dobrego VAG Diesla tej klasy trzeba jednka zapłacić 20 -25tys.
kolega bez wiekszego problemu sprzedal teraz B5FL za 23kPLN i mimo ze cena nie byla az tak atrakcyjna to bym go i tak nie kupil - strasznie zuzyty :???:
Zamieszczone przez cudny90
Ale jakie auto doradzilibyście mi na początek? Cena za używkę do ok. 6k zł, myślałem nad japońcami, ale żeby to auto choć trochę "wyglądało"
byle takie ktore jest u nas popularne zeby byly czesci dostepne. kolega do jakiegos vana 3 miesiace szukal szczekotarczy na tylna os :P
a byly szef do legend coupe nie mogl znalez modulu sterowania od klimatyzacji bo nawet w ASO nie wiedzieli co to jest :P (no i zarobilem stowke :mrgreen: )
Zamieszczone przez takero
no nie wiem jaki stan i jaki rocznik trafisz za 6k, golfy to drogie auta , w sumie to nie do końca wiadomo czemu
szukalismy z bratem i naprawde ciezko znalezc cokolwiek sensownego. za to pelno jest astr F ale jeszcze gorzej z blachami - rdza to pewniak, pytanie tylko ile i gdzie
a placi sie za renome
Zamieszczone przez takero
swift gti ;],zasadniczo nie do zajechania, 1,3 100koni, w serii bez dłubania masz niskie 8.
i sie chlopak zabije po miesiacu :razz:
kolega ma ta slabsza wersje i bardzo przyjemnie sie tym jezdzi. GTI ma rajdowiec na OK (mardziel chyba) i wygrywa tym z "mocniejszymi" samochodami :P
Zauważyliście ze temat zboczył na tory auto to wielkie poruszenie, nawet o nowych modelach „scana” nie ma tyle gadania.
wkońcu sami faceci ( chyba ) na forum :grin: kad, dlaczego b4 ? jak za te pieniążki ładne wnętrze , sporo silników i dobra blacha :wink: cudny jest rok starszy odemnie więc z pewnością nie będzie miał niewiadomo ile kasy na poprawki blacharskie ( korozja)
a co do 2,5 tdi audi - podobno drogi w eksploatacji : wymiana rozrządu 2,5 tyś zł a dla kogos kto robi dużo km jest to naprawde spora kasa
tak ale tylko nowe generacje zwłaszcza V6 .. tutaj kompletna wymiana rozrządu.. niecały 1000zł i robiony na naprawdę dobrych częściach a nie jakieś tanie zamienniki..
a 2,5TDi ( rzędowe 5) jest o wiele ekonomiczniejsze niż moja Honda z silnikiem 1,5 ( ale już zdłubana)
kultura jazdy..
no zmienia się bo dislem nie da się szaleć.. bo on ma więcej NM niż KM przy małej RPM dlatego lepiej jest jeździć spokojnie..
a benzyna im wyżej się kręci tym jest fajniej... jak się przesiadam z hondy do Audi to jak wyjść z lodówki i położyć się na plaży różnica kolosalna...
NO to przecież cały czasy mówię.. zależy kto ma jakie oczekiwania od samochodu..
ja oczekuję dynamiki, niezawodności, szybkości, przyczepności i odejścia..
dostałem to Kupując HONDĘ :mrgreen: i takiego paska teraz spokojnie zjem.. ale mniejsza o to.
takero napisał/a
swift gti ;],zasadniczo nie do zajechania, 1,3 100koni, w serii bez dłubania masz niskie 8.
i sie chlopak zabije po miesiacu :razz:
kolega ma ta slabsza wersje i bardzo przyjemnie sie tym jezdzi. GTI ma rajdowiec na OK (mardziel chyba) i wygrywa tym z "mocniejszymi" samochodami :P
Kumpel ma swifta 1,3 ale 75KM i trzeba przyznać ze ładnie to idze, no ale co sie dziwić, małę i lekkie autko. Za to w srodku mi sie nie podoba, twarde plastiki i tak spartańsko... zreszto stare japońce wszystkie tak mają.
Ciekawe czy o Panienkach byśmy tak żywo dyskutowali :mrgreen:
na takie tematy się nie dyskutuje , tutaj trzeba odejść od kompa i forum i w realu zadziałać, a nie jak erotoman gadać
Zamieszczone przez Pawel S.
a placi sie za renome
wątpliwą , bo niestety, ale to już bardzo wiekowe i jeszcze bardziej zajeżdżone (w większości) auta.
Zamieszczone przez Pawel S.
i sie chlopak zabije po miesiacu :razz:
kolega ma ta slabsza wersje i bardzo przyjemnie sie tym jezdzi. GTI ma rajdowiec na OK (mardziel chyba) i wygrywa tym z "mocniejszymi" samochodami :P
tak zapomniałem dodać że chodzi o silnik w układzie V taki jak np w nowej budzie a6 ( od 2001 chyba )
wątpliwą , bo niestety, ale to już bardzo wiekowe i jeszcze bardziej zajeżdżone (w większości) auta.
zależy jak trafisz ... u mnie są 3 diesle 1.9tdi i w żadnym z nich nie było żadnych niespodzianek - jak wymieniasz rozrząd i inne niezbędne rzeczy na czas to jest ok
Na audiomanii już jest taki temat :P pare miesiecy i sie znudził :lol:
Zamieszczone przez Przemysl
oj Paweł ma racje , z golfami to naprawde róznie jest ... lubią gnić
Gniją jak sie o nie nei dba, a tak naprawdę wytrzymują naprawdę duuużo. Już nieraz widzałem Opla astre F w gorszym stanie blacharskim od Golfa I. Poza tym jeśli chodzi o Golfa III to te akurat mają słabe progi i nadkola i o dziwo problem ten nie dotyczy (w tak dużym stopniu) Golfa II, z tym ze cięzko jest znaleść zadbane mk2 ale nie niemozliwe Wiec ja będe twardo przystawał przy Golfie 2
właśnie tak coś dziwnie troche luźno ta lampa chodziła , zapomniałem ojcu powiedzieć :oops: no ale tak to jest jak sie kupuje auto w nocy... chociaż patrzył pod mache i nic nie było widać żeby był ostro bity , auto już troche wiekowe jakby nie patrzeć więc mogła być jakaś stłuczka
czemu nikt np o lanku nie wspomniał ?
średnio o conajmniej 10 - 13 lat młodszy od w zasadzie wszystkiego co wyżej zostało wymienione, wnętrze jak w samochodzie, niezawodne, tanie części ...
Dobra Panowie, sorry, że się wtrącam do wątku, o którym znam się średnio :P Ale jakie auto doradzilibyście mi na początek? Cena za używkę do ok. 6k zł, myślałem nad japońcami, ale żeby to auto choć trochę "wyglądało" :)
Audi 80 B4 2.0 115Km Świetna blacha ,silnik nie do zajechania o przyzwoitych osiągach, no i jeszcze kiedyś ją odsprzedasz a nie oddasz na złom(jeśli nie rozwalisz).
Zamieszczone przez takero
Rzeczywistość weryfikuje te wszystkie okazje które zwykle są fikcją. Dlatego nie uznaje opinii typu "samochód xxx z roku yyyy za zzzzz tys zł", bo spotykałem już takie bajkowozy .
Tu się z tobą zgodzę w 98%
Zamieszczone przez Pawel S.
mala poprawka. pompa ze zbiornika podaje pod dosc malym cisnieniem. dopiero przy "szynie" (roznego krztaltu zbiorniki [zalezne od generacji] przy wtryskiwaczach, szyna od oryginalnej nazwy) jest to cisnienie zwiekszane i kierowane na kazdy wtryskiwacz ktory dopiero podnosi cisnienie do coraz to wiekszych wartosci (im nowsza generacja tym wieksze cisnienia a co za tym idzie lepsze rozprowadzenie mieszanki itp)
Nie wiem jak w BMW ale w 4,0 TDI (Audi A8) pompka paliwa z baku podaje do pompy CR która to już podnosi do wyskoiego ciśnienia w listwie a wtryskiwacze mają za zadanie odpowiednio rozpylić w odpowiednim momęcie.
Zamieszczone przez Pawel S.
w osobowkach. w ciezarowych dopiero rozwijaja sie w tym...
Według mnie pompowtryski to już przeszłość VW je jako pierwszy wprowadził i jako jedyny a teraz sam się już wycofał przecież w tych nowych są już tylko CR
a żebyś wiedział ze mi sie podoba :mrgreen: a bogatsze wersje miały przynajmniej miękką deske. Zreszto sam porównaj ze swiftem, moim zdaniem jest różnica
Skomentuj