Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    #41
    Automat - jestem w 100% za :)

    manualem fajnie jeździ się "od święta" ale jak ma się już zrobionych chociaż kilkadziesiąt tysięcy na automacie to potem przejażdżka po warszawie w godzinach szczytu manualem (np 40km w 3 godziny) kończy się stertą psioczeń narzekań i skoków ciśnienia...

    Powiem tak kiedyś w samochodach nie było wspomagania, elektrycznie regulowanych szyb żeby przestawić lusterko trzeba było wystawić rękę za okno a o klimie można było tylko marzyć - ja już sobie nie wyobrażam jazdy samochodem bez wspomagania, klimy i elektryki a za auto z automatem gotów jestem poświęcić trochę osiągów - 99% czasu jeździ się jednak "normalnie" więc czemu poświęcać komfort jazdy w 99% przypadków dla tego jednego kiedy chcemy poszaleć :P

    Silniczek fajny pali w sumie też niedużo - ja mam po mieście 15L LPG albo 12,5 PB98 (a jak temp w okolicach 30 stopni i dużo luda na drogach to wynik 18L/100 też jest możliwy )

    Skomentuj


      #42
      Zamieszczone przez Shiver
      .w takich autach nie liczy sie spalanie czy też ile ma sie koni pod "machą", to nie golf
      Nie jestem "jeszcze" posiadaczem vw, ale czuje sie dotkniety :> Wiesz co to R32 ?? Albo widizałeś ładnie odremontowanego golfa I ?? Takie samochody potrafią rzucić na kolana (przynajmniej mnie ).

      Zamieszczone przez mIKI
      Lukasz - juz wiadomo jak jedziemy na AS
      Nooo fajnie fajnie Czas zacząć odkładac kase na benzyne :razz:

      Zamieszczone przez VwMarcin
      Na którym forum?
      vwgolf
      Zamieszczone przez Pawel S.
      tak, tak. tylko zeby wycisnac z tego silnika ponad 200km to trzeba by dac turbine od cziezarowki a pompy jakies przemyslowe :P i zapomnij o elastycznosci na niskich obrotach bo przy takim wielkim turbo potrzeba cisnienia spalin zeby je rozkrecic...
      To moze Bi-turbo :mrgreen:

      Zamieszczone przez Pawel S.
      W124 sedan/kombi ma na wyposazeniu 2,0 diesel o mocy ok 68km. dodaj do tego jeszcze automat i osiagi masz jak w takim autku z 1,4 ;]
      No bez przesady. 1,4 16V 90KM 1125kg jak na miasto wystarcz i jeżeli jeździ sie samemu jest dosc dynamicznie, a na ten przykład jeździłem golfem MK2 1,6TD 70KM i dla mnie to nie jechało, bez drobnych modyfikacji silnika ani rusz

      Skomentuj


        #43
        Etam chłopaki gadacie o pierdołach ktore wogole nie sa wazne, wiadomix ze merc nigdy nie bedzie demonem szybkosci i przyspieszenia, tu chodzi o wytrzymałosc i żywotnosc silnika, ja mam 190D ktory ma najechane 358tys i chodzi rewelacyjnie, dla mnie pewnie zrobi jeszcze tyle, silnik jak i karoseria zero remontow!! Lejemy paliwko, zmieniamy oleje i flitry regularnie i to jezdzi, problem maja posiadacze silnikuw beznzynowych ktore ani nie maja za duzego kopa ani nic z takich cudnych prametrow, liczy sie konfort jazdy po PL drogach czy jak kto woli redlinach zmieniaków i polu zaoranym bo tak mozna nazwac nasze drogi, merc poprostu płynie po tych drogach, wjezdzając w nasze skromne diury w drodze czuc tylko lekkie puknięcie w fotel(pukniecie? chyba dotknięcie lub musnięcie) Ja osobiscie mam 2.0D i nie narzekam a czy predkosc i moc jest wazna?? Moj merc niema przyspiechy ani predkosci super, przyspiecha to nie wiem ale max Speed to 150km/h skzynia 5biegowa...ale dla poronania napisze cos jeszcze...moj merc 1986rocznik 2.0D 62KM waga 1670kg bez pełnego baku, czyli z pełnym okolo 1720kg i zestawiam z Golfem 3 1.9D 65KM 1660 z pełnym bakiem rocznik 95....przyspiesznie zero polotów do merca, predkosc max obydwa tyle samo...zeby bujnąc trrzeba sie namęczyc :razz: komfort jazdy...GOLF 3 zero polotow do merca...Wada merca...zbiornik baku za siedzeniem;/ Suby lipnie grają....moj merc na sprzedaz jest jak ktos chętny pisac :wink:

        [ Dodano: 2008-09-30, 17:31 ]
        Dla fanów powiem tyle ze silniki merca 2.0D potrafią wytrzymac bez remontów przy normalnej jezdzie okolo 600tys km...2.5D okolo 1mln km a 3.0 nawet 1.5mln km....wiem bo kazdy taryfiarz w moim miescie potwierdzi, moj wujek i znajmomy tez....karoseria sie rozsypie a silnik nadal pracuje...a miec automat mercedesa to zaszczyt, niema lepszych automatow poprostu rewelacyjne sa ich skrzynie biegow...

        [ Dodano: 2008-09-30, 17:33 ]
        Gama silników V5 zostala opracaowna chyba przez VW o ile sie nie myle, jako pierwsza miała to BORA, a jak wiadomo Audi to VW prktycznie(audi - limuzyny VW) 2.5TDI V6 to porazka zgadzam sie z tym...3.0TDI ma cos do powiedzenia juz...pzdr

        Skomentuj


          #44
          Zamieszczone przez maneater89_1989
          z Golfem 3 1.9D 65KM 1660
          jeżeli to waga to sporo przesadziłeś mk3 w dieslu max 1200kg będzie miał.

          Skomentuj


            #45
            Zrobic Ci zdjęcie tabliczki?? Aha to jest Combiak wiec nie podwazaj moich słow bo czytac z tabliczki umiem chyba jeszcze...no a moze jednak slepy jestem :razz:

            Skomentuj


              #46
              hmm a napewno to była masa własna ?? Trudno mi uwierzyć ze kombi aż tak dużo waży tym bardziej że to segment C a nie limuzyna. Golf 4 1,9TDI ma wbite w dowodzie coś koło 1250kg.


              Co do sporu co lepsze: benzyna czy diesel to znajac życie i tak nikt nikogo nie przekona. Widziałem już takie tematy na forach motoryzacyjnych i zawsze kończyło sie to wojną i zamknięciem topic'u

              Skomentuj


                #47
                No własnie, kazdy lubi to co lubi, ja lubie benzyne jak chodzi o wariacje na drodze lub nie drodze :razz: a jak rowna spokojna jazda a czasem szybka to diesel :wink: To jest GOLF 3 i na serio masa własna to 1660kg (kiedys tez myslalem ze max 1300kg) a masa maxymalna to ponad 2450kg...

                Skomentuj


                  #48
                  Zamieszczone przez ŁukaszN
                  Zamieszczone przez Shiver
                  .w takich autach nie liczy sie spalanie czy też ile ma sie koni pod "machą", to nie golf
                  Nie jestem "jeszcze" posiadaczem vw, ale czuje sie dotkniety :> Wiesz co to R32 ?? Albo widizałeś ładnie odremontowanego golfa I ?? Takie samochody potrafią rzucić na kolana (przynajmniej mnie ).
                  Dodam 1.8 16v 140KM, 2.0 16v 150 KM, 1.8 g60 160 KM, VR6 180 KMw Golfie mk1/mk2, to nietylko rzuci na kolana a łoji doopska większości normalnych aut...

                  Skomentuj


                    #49
                    Wiadomo:P bo mkII lekki jest :)
                    Ja zbieram na kr :) Tylko cos mnie spalanie przeraza :P

                    Skomentuj


                      #50
                      Zamieszczone przez Lukasz N
                      Nie jestem "jeszcze" posiadaczem vw, ale czuje sie dotkniety :> Wiesz co to R32 ?? Albo widizałeś ładnie odremontowanego golfa I
                      Wiem widziałem (a co do R32 należy dodać SŁYSZAŁEM-silnik cudnie chodzi), jednak w moich realiach niestety golfem albo jeżdżą dziadki które oszczędzają na paliwie albo dresy które na siłe próbują z niego zrobić auto sportowe...zdarzają sie rodzynki ale to tylko wyjątki potwierdzające regułe :)

                      Skomentuj


                        #51
                        Zamieszczone przez maneater89_1989
                        Zrobic Ci zdjęcie tabliczki?? Aha to jest Combiak wiec nie podwazaj moich słow bo czytac z tabliczki umiem chyba jeszcze...no a moze jednak slepy jestem
                        Czytać może i umiesz, ale źle interpretujesz dane:
                        http://www.motofakty.pl/artykul/volk...211_1997_.html
                        To co masz na tabliczce to maksymalna masa własna(w kadecie kombi też nie mam na tabliczce masy własnej, tylko właśnie maksymalną masę własną - czyli z załadunkiem). Odejmij od tego 500kg, bo tyle to auto ma ładowności i będziesz mieć masę własną(orientacyjnie, ja mam w papierach 930kg masy własnej, a waga na złomie pokazała równą tonę)

                        Skomentuj


                          #52
                          Zamieszczone przez Shiver
                          golfem albo jeżdżą dziadki które oszczędzają na paliwie albo dresy które na siłe próbują z niego zrobić auto sportowe...
                          W sumie to Golfem jeżdżą wszyscy. To jest poprostu samochód dla ludu, każdy znajdzie coś dla siebie. A co do robienia z niego auta sportowego... no cóż GTI to juz legenda i to właśnie golf zapoczątkował ere sportowych kompaktów, wiec dlaczego nie patrzeć na te auto jak na auto sportowe Pomijajac już fakt że np. golfa IV GTI nie ma co porównywać do MK1. To już całkiem inna bajka i mało co zostało w tych najnowszy wersjach tego kultowego auta z duszy poczciwego Golfa I GTI.

                          A dresy takze jeżdżą BMW, ale czy to znaczy że to są złe auta??

                          Skomentuj


                            #53
                            Zamieszczone przez Maxi
                            Wiadomo:P bo mkII lekki jest :)
                            Ja zbieram na kr :) Tylko cos mnie spalanie przeraza :P
                            No cóż kunie trzeba karmić :P sam mam smaka na swapa 1.8 16v (teraz mam 1.8 8v na wielopunkcie mechanicznym więc aż tak dużo roboty by niebyło :cool: ) Wśród golfów można znaleźć tyle samo szpachlexo-siatexo-dresowozów jak w każdej innej grupie szeroko dostępnych popularnych aut dla ludu ale niekażdy ma to coś :cool: wystarczy rzucić okiem na którą kolwiek galerie z worthersee gti treffen gdzie się spotyka cała europa, tam niema desów, szpachli rozrabianej w betoniarce, są piękne auta w większości robione zgodnie z starą niemiecką szkołą.

                            Skomentuj


                              #54
                              Golf 3 masa własna około 1550-1600 kg ostatnio na wadze jak po węgiel jechałem :lol: , oczywiście kombi. Audi A6 avant ~1650kg.

                              Tutuł Merc Mikiego a gadanie o wszystkim:)

                              Skomentuj


                                #55
                                Zamieszczone przez Łukasz N
                                A co do robienia z niego auta sportowego... no cóż GTI to juz legenda i to właśnie golf zapoczątkował ere sportowych kompaktów, wiec dlaczego nie patrzeć na te auto jak na auto sportowe
                                Co innego jak sie widzi gostka w "dwójce" diesel, z latającym wydechem, odartymi alusami i dumnym napisie na tylnej szybie "Pioneer"...a niestety tak wygląda w naszym kraju naprawde wiele golf'ów.

                                Skomentuj


                                  #56
                                  Takero jezdzilem dieslem i to niejednym od starego escorta 1,6 ssaka przez golfy tdi omege 2,5 td vectre 2,2 dti az po audi a6 2,5 tdi i powiem jedno jezdzenie nimi bylo jakby to powiedziec, jak sex bez orgazmu.
                                  Redukcja wyprzedzasz i w polowie tira konczy sie moc dieslowi po prostu lapie zadyszki bo powyzej 3500obr/min to nie ma mocy. W moim escorcie 1,8 jak zredukuje do 3 to do 150-160 lece bez zmiany biegu i o nic sie nie boje :razz:
                                  XYS tak Cie jara Twoje volvo diesel? ZA kase jaka trzeba dac za takie auto mam escorta rs2000 z ktorym nie masz najmniejszych szans :razz:
                                  Pozdrawiam!!!

                                  Skomentuj


                                    #57
                                    Panowie bez licytacji. Nie wiem jak wy ale IMO autem mało kiedy jadę więcej jak 150-170km wiec moc ponad normę jest zbędna. Dla mnie taki Pasacik 1,9TDI 130 konic ideał Mąło pali a i mocy ma. Polskie drogi na to nie pozwalają, co innego motorem :mrgreen: .

                                    Skomentuj


                                      #58
                                      Zamieszczone przez dulin7
                                      XYS tak Cie jara Twoje volvo diesel? ZA kase jaka trzeba dac za takie auto mam escorta rs2000 z ktorym nie masz najmniejszych szans :razz:
                                      Pozdrawiam!!!
                                      Lub podobne auto klasy gti do których kanapowozy niemają podskoku :lol:

                                      Skomentuj


                                        #59
                                        Zamieszczone przez dj_zibi
                                        Golf 3 masa własna około 1550-1600 kg ostatnio na wadze jak po węgiel jechałem :lol: , oczywiście kombi. Audi A6 avant ~1650kg.

                                        Tutuł Merc Mikiego a gadanie o wszystkim:)
                                        zibi nie chce ci nic mówić ale proponuje zastanów się co piszesz bo jeśli gplf nawet w kąbi warzy tyle co 2,5l Omega w kombi TDS lub audi A6 to ja jestem papieżem tym bardziej że Golf Mk3 1.8 bęzyna waży 1050kg.

                                        Skomentuj


                                          #60
                                          Tu juz nie chodzi o licytacje.
                                          Rozmawiamy o charakterystyce diesla a benzyny.
                                          Tak jak wczesniej pisano aby benzyna jezdzic szybko to trzeba ja trzymac na obrotach powyzej 3000 bo ponizej to cienko, oczywiscie mowa o silnikach wolnossacych, z dieslami zecz ma sie tak ze ciagna od samego dolu jednak tam gdzie benzyna sie budzi do zycia i rwie do przodu jak szalona to diesel jest slaby.
                                          Bo powyzej 3500 to diesel po prostu nie jedzie i wynika to z konstrukcji tego silnika.
                                          Oba silniki maja swoj okreslony charakter i jednemu sie podoba to drugiemu tamto, mnie osobiscie podoba sie to ze benzyna moge wyprzedzac wykonujac caly ten manewr bez zmiany biegu w czasie wyprzedzania po prostu redukcja i do dechy:)
                                          Nie na miejscu jest tez stwierdzenie nie jezdziles dieslem to wolisz benzyne a jak bys pojezdzil dieslem to juz innego silnika bys nie chcial, to zalezy od charakteru czlowieka i tez od zasobnosci jego portwela.
                                          Np mnie na nowoczesnego diesla typu tdi dti cdti multijet i co tam jeszcze po prostu nie stac a starocia na mechanicznej pompie nie chce bo nie oszukujmy sie nie ma on szans z benzynowym odpowiednikiem. Dlatego mam escorta 1,8 z lpg i mylse ze radosc z jazdy jest wieksza a roznica w kosztach paliwa praktycznie zadna :wink:
                                          Takie moje zdanie.
                                          A w takim mercu jak ma Miki to juz klekota pod maska bym nie zniosl .
                                          Miki jak wnetrze?? bo w tych mercach lubia deski rozdzielcze pekac i wstawki tez takie jakies dziwne sie robia pod ciezarem czasu.
                                          Pozdrawiam!!!

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...