Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    ŁukaszN, to rób prawko, kupuj motor i w drogę :P
    marcinsywala.pl
    Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

    Skomentuj


      Niesamowita historia http://motoryzacja.interia.pl/news/1...jezdzi,1546529 :mrgreen:

      Skomentuj


        niestety w przyszlosci tak juz chyba nikt nie zrobi :???:

        Skomentuj


          cursor
          Same materiały u kumpla w 730D, kosztowały 500zł po znajomościach(2 bańki oleju musiał kupić, bo 7l trza wlać, do tego filtr 100zł).
          Inna kwestia to marże naliczane przez każde ASO, niezależnie czy to Mercedes czy Opel. Ostatnio kumpel kupował uszczelki do EGR w 1.9 CDTI, standardowy problem, zatkany EGR. W ASO usłyszał cenę 130zł, w sklepie z częściami do opla, kupił je za 25zł w opakowaniach GM, więc ładnie widać jakie marże narzucają


          Marże narzucane przez koncerny moto sięgają nawet do 1000%.
          Pracuję jako SPE w jednym z większych koncernów moto, znam ceny cześci kupowanych od dostawców i sprzedawanych klientom poprzez stacje dealerskie. 1000% !!!

          Skomentuj


            Jakiś czas temu były prezes Castrola przekonywał, że oleju nie trzeba wymieniać bo grafit jako produkt procesu spalania zapewnia lepsze smarowanie i zmieniając olej pozbywa się tego skarbu. Przypadek tej kobiety wydaje się to potwierdzać przynajmniej częściowo. A gest firmy piękny, kiedyś od taksówkarza z Indii odkupili mercedesa z przebiegiem 3 milionów kilometrów jeśli dobrze pamiętam, jest w muzeum, a on sam dostał nówkę E-klasę.

            A przebitki w ASO są ogromne (termostat do VOLVO D19T 270zł, w sklepie od 35zł) tyle że to części markowe, które dają jakąś pewność że wytrzymają dłużej, oczywiście najczęściej produkują je uznane firmy oferujące to samo za pół ceny. Natomiast nie wszystko jest dużo droższe, czasem ceny są porównywalne ze sklepowymi. Kiedyś potrzebowałem kupić plastik mocujący daszki przeciwsłoneczne w VOLVO S40 - na aukcji minimum kilkanaście zł za zużyte starocie, w ASO 6zł/szt, zamawiasz i dzwonią kiedy są do odebrania, w moim przypadku ok 3-4 dni, no ale VOLVO słynie z dobrej obsługi. Często ASO to jedyne miejsce gdzie można kupić niektóre elementy bo mają obowiązek zagwarantować części przez ileś lat, a niezależne firmy produkują tylko to, co się opłaca.
            Znowu nówka sztuka błotnik tylny do Audi A6 C5 zamówiony w ASO za ponad 1000zł (chyba 1450zł) rdzewieje na rancie po roku czy dwóch, oryginał w ocynku! Drogi bo może być drogi, do A4, krótszy o 10cm kosztował 2/3 tego. A ta cała gwarancja? Często jest 2 lata bez limitu kilometrów, 7 lat w Kii ale! Nie dotyczy elementów eksploatacyjnych, kół dwumasowych, wtryskiwaczy i pomp w Dieslach, zawieszenia itp. czyli tego, co pada najczęściej. Jedyna droga to niezgodność towaru z umową bo część nie spełnia roli, do której została stworzona i dochodzenie racji w sądzie.
            ONKYO TX-SR501E | Monacor SPH165KEP + Vifa XT19

            Skomentuj


              Bezpiecznik do Toyoty - w ASO 100zł, na zamowienie, czekac tydzien. W sklepie identyczny 5zł od reki, kolega wczoraj kupował.

              Skomentuj


                Hehe, żarówki do Toyoty IQ 400zł, czas oczekiwania 2 tygodnie, poza ASO niedostępne. Za to komisja europejska powinna im dowalić milionową karę.
                ONKYO TX-SR501E | Monacor SPH165KEP + Vifa XT19

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez amdr
                  A gest firmy piękny, kiedyś od taksówkarza z Indii odkupili mercedesa z przebiegiem 3 milionów kilometrów jeśli dobrze pamiętam, jest w muzeum, a on sam dostał nówkę E-klasę.
                  Być może tego merca widziałem w Monachium w Verkhersmuseum. Tam właśnie było napisane, ze to egzemplarz z jakimś gigantycznym wręcz przebiegiem bez żadnego remontu. Też to była taksówka, kombi.

                  Kiedyś gdy jeździłem bolidem o nazwie Renault 5 miałem w nim zepsuty silniczek "krokowy" (on wcale nie jest krokowy ale go tak nazywają) co reguluje małe obroty. Poszedłem do sklepu sie wywiedzieć ile to kosztuje. W odpowiedzi usłyszałem, że jest dostępny tylko oryginał francuski za 1600zł :twisted: . To ja mniej dałem za cały samochód bo 1450 :lol: :lol:

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez Yoshi_80
                    Niesamowita historia http://motoryzacja.interi...-jezdzi,1546529 :mrgreen:
                    Hehe kurde trzeba mi było powstrzymać ojca przed sprzedażą malucha teraz moze fiat odrestaurował mi fiacika

                    A ja sie pochwale na co przerzuciłem sie z DojczWagenów:


                    Alfa Romeo 166 - piękny, wygodny wóz i dosyć drogi w utrzymaniu, ale unikatowy, bo bardzo mało tego na naszych drogach. Jak dobrze pójdzie to moze na wiosne....

                    Skomentuj


                      Jato to kumpel mówi - najsmutniejszy samochód świata. Dopiero po liftingu ta alfa zaczęła wyglądać, a przestała się sypać od modelu 159. Tak czy siak wygodna fura.
                      ONKYO TX-SR501E | Monacor SPH165KEP + Vifa XT19

                      Skomentuj


                        To ja już wolę

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez amdr
                          Dopiero po liftingu ta alfa zaczęła wyglądać
                          ... jak niemieckie auto Mi na początku przod 166 tez nie przypadł do gustu, ale potem jakos sie do niego przekonałem, a 166 po lifcie to juz nie to samo, jest zbyt spokojna stonowana i nie czuć w niej alfy.

                          Zamieszczone przez amdr
                          a przestała się sypać od modelu 159
                          159 to nie jest następca 166, ale fakt fajne auto Co do awaryjności AR, wiem jaka jest opinia i pewnie nikogo bym nie przekonał do tej marki, w każdym razie nie ma tragedii. Najgorszą bolączką 166 jest wielowahaczowe zawieszenie w starciu z polskimi drogami. Do silników nie ma co sie czepiać: świetne jednostki 2,4JTD oraz gama V6.

                          Skomentuj


                            2,4JTD to jeden z najlepszych napędów do niej, a 159 wiem że to następca 156, co zresztą wynika z nazwy. 156 też ma jakiś krzywy przód. No i wykonanie wnętrza jednak razi jak się przesiada z VOLVO S40, a to tani i oszczędnie budowany model VOLVO.
                            Kolega opowiadał jak jego znajomy cieszył się z zakupu 147, po 2 tygodniach mu przeszło. Z drugiej strony trochę alfetek jeździ, nie wiem, może jest ich jeszcze 2 razy tyle tylko w serwisach, ale pewnie nie jest aż tak źle, np silniki JTD to jedne z mniej kłopotliwych Diesli. Do 159 sam bym chętnie wsiadł, ma bardzo fajny styl, drapieżny ale bez udziwnień. Niemieckie nie do końca trawię, niby ładne te nowe VieśWageny, ale nijakie, opel przekombinowany, Ford też.
                            ONKYO TX-SR501E | Monacor SPH165KEP + Vifa XT19

                            Skomentuj



                              a ja mam taka od pol roku i nie narzekam :grin: niestety bez alufelg :wink: zrobilem juz ponad 10k i zadnej awarii :)

                              Skomentuj


                                A ja mam Vectre B z niedomkniętą maską:



                                Mam półtora roku - zrobiłem ok 50tys (wiem, dużo jeżdżę) i robiłem tylko remont silnika (zaufałem sprzedawcy ktory mowil ze rozrząd zrobil miesiac przed sprzedaza i zerwal sie pasek) oraz ostatnio sprzeglo sie skonczylo.
                                Niestety poszla pod mlotek, bo blacha sie bardzo posypala i kupuje, nic innego jak Vectre B. Nic się tak nie prowadzi jak Vectra w tym przedziale cenowym.

                                Skomentuj


                                  LightSound, vectra dzwoniona byla prawym blotnikiem i drzwiami czy mi sie wydaje?
                                  Juz mi sie nie chce...

                                  Skomentuj


                                    Wydaje, ostatnio uderzył mnie ale z lewej strony wózek widłowy i tam lewe i prawe drzwi są do wymiany :P

                                    Skomentuj


                                      jak juz skoncze kombinowac audio w moim aucie to zapodam fotki
                                      a tak to ciagle zmiany i zmiany :wink:
                                      Juz mi sie nie chce...

                                      Skomentuj


                                        ja jak zmienie auto na inna vectre ta ja dopiero zabuduje, bo do tej trzeba teraz drzwi wymienic i blache zrobic, a wiec i pomalowac, a po co dokladac az tyle?
                                        Mysle o wygluszeniu calego i takiej juz zabudowie konkretniej - mysle ze zdarze do nastepnego zlotu w Katowicach :)

                                        Skomentuj


                                          LightSound, wygluszenie calego samochodu to rewelacyjna sprawa. Nic nie robi takiego wrazenia podczas odsluchu jak wygluszone cale auto. Chociaz by to mialo byc app czy dekarka.
                                          Juz mi sie nie chce...

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X