2.0 w b6 to gówniany silnik, pije niesamowite ilości oleju a do tego kiepsko współpracuje z gazem i w ogóle nie jedzie.
2.5tdi w a4-a6 z najstarszych roczników to też niestety mocno awaryjne silniki choć tutaj wiele zależy od użytkowania(zdecydowanie nie są to idiotoodporne jednostki). Zdecydowanie nie polecam bo można nieźle popłynąć na tym silniku.
Na obecne czasy najlepszym rozwiązaniem wydaje się być 1.8t + LPG. Mocny, trwały silnik, który nie zabije Cię kosztami utrzymania. Regularna wymiana oleju i ma jeździć :)
Na forum: http://www.a4-klub.pl/ często pojawiają się klubowe(pewniejsze od allegrowych) fury więc może akurat coś Ci przypasuje. Nierzadko są to również a6.
A i jeszcze jedno. Nie wyobrażam sobie zakupu takiego auta bez sprawdzenia go podstawowym interfejsem VAG(allegro, chinczyk: 35zł + program z wypożyczalni internetowej typu torrent). Można sprawdzić błędy, zrobić logi dynamiczne, sprawdzić klimę i wiele innych modułów.
---------- Post dodany o 10:42 ---------- Poprzedni post o 10:34 ----------
http://otomoto.pl/show?id=C18916220 dobrze zmodzone b6 parę pierdół do poprawy - klubowe(niestety bez gazu)
2.5tdi w a4-a6 z najstarszych roczników to też niestety mocno awaryjne silniki choć tutaj wiele zależy od użytkowania(zdecydowanie nie są to idiotoodporne jednostki). Zdecydowanie nie polecam bo można nieźle popłynąć na tym silniku.
Na obecne czasy najlepszym rozwiązaniem wydaje się być 1.8t + LPG. Mocny, trwały silnik, który nie zabije Cię kosztami utrzymania. Regularna wymiana oleju i ma jeździć :)
Na forum: http://www.a4-klub.pl/ często pojawiają się klubowe(pewniejsze od allegrowych) fury więc może akurat coś Ci przypasuje. Nierzadko są to również a6.
A i jeszcze jedno. Nie wyobrażam sobie zakupu takiego auta bez sprawdzenia go podstawowym interfejsem VAG(allegro, chinczyk: 35zł + program z wypożyczalni internetowej typu torrent). Można sprawdzić błędy, zrobić logi dynamiczne, sprawdzić klimę i wiele innych modułów.
---------- Post dodany o 10:42 ---------- Poprzedni post o 10:34 ----------
http://otomoto.pl/show?id=C18916220 dobrze zmodzone b6 parę pierdół do poprawy - klubowe(niestety bez gazu)
Skomentuj