Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Propozycja zamówienia końcówki mocy klona accuphase E-450.

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez harnas1201 Zobacz posta
    To powiem Ci, że bogaty jesteś jak płacisz za malowanie proszkowe 50-100zł. U mnie jest to 25-30zł/m2
    Takie ceny u mnie, sprawdzane w 3 różnych lakierniach (2x100zł, 1x50zł). Malowanie oczywiście obustronnie.

    Zamieszczone przez harnas1201 Zobacz posta
    Mnie obudowa anodowana na kolor C0 (blachy + radiatory). Wycinanie blach 2-3mm + front 10mm wyszło 250zł + radiatory za 200zl.
    Skoro to ceny z vat i podatkiem to imho bardzo mało (nawet uwzględniając brak wiercenia/fazowania/gwintowania w cenie).

    Fakt nie ma co ciągnąć tematu.

    Skomentuj


      Wesołych świąt :)

      Wyszedłem wam z inicjatywa, z jak widzę te wasze męczarnie .
      Miałem na myśli obudowy a nie kupka blach .
      Apropo bez kompletnych projektów nikt nikomu nic nie zrobi, Druga sprawa firmy które dobrze robią, robią wyłącznie dla innych firm i na pewno na brak zamówień nie narzekają ,
      I na pewno się nie reklamują na żadnym allegro .
      Nie ma możliwości zrobienia jakiegoś elementu w ilości jednej sztuki dla osoby prywatnej nikt z wami nawet nie będzie gadał .

      Także nie rozumiem dziwnego myślenia niektórych osób że wszystko sobie zrobią . W końcu sami na tym przepłacicie a nadal będzie to amatorszczyzna .
      Nie pisałem wam o tym ale ja tez zamawiam przez firmę brata moje ojca( mojego wuja ), akurat mamy nawet to samo imię i nazwisko :) jak w rodzinie . Inaczej bym jako osoba prywatna sie nie dogadał a i tak muszę zamawiać krótkie serie elementów - tych obudów które pokazałem na fotce , obecnie mam części na ok 50 szt i to się nazywa " Detal " jedynie radiatorów brakuje i trochę front paneli .

      Skomentuj


        Akurat brakuje najbardziej problemowych elementów, wiec żaden fenomen...
        Jesli przebijesz cena obudowy z moda, jednocześnie jakość taka sama lub lepsza, to dopiero bedziesz miał czym sie pochwalić. Jak na razie to slabo widzę twój biznes, cnc i wspolwykonawcy to nie wszystko, klientele jakbys juz znalazł, to bys byl "gość"

        Skomentuj


          Amatorsko nie znaczy gorzej :)
          Teoretycznie będzie drożej, a praktycznie taniej.
          Gdybym chciał gotowy wzmacniacz to bym kupił gotowy.
          To jest forum DIY i tu robimy rzeczy sami (przynajmniej część).

          Mi się projekt twojej obudowy w ogóle nie spodobał i jak będę robił obudowę to zrobię po swojemu bo takie jest moje widzimisie.

          Mam wrażenie, że chcesz tu na siłę ludzi uszcześliwiać i twoje określenie amatorszczyzny może kogoś urazić.
          Obudowa wzmacniacza to nie rakieta, nie jest problem zaprojektować taką aby spełniała swoją funkcję i nie wydaje mi się, że masz monopol na najlepszy projekt i najlepsze wykonanie obudowy.

          Skomentuj


            Skonczmy te pogaduchy komercyjne, bo za chwile zablokujemy wszystkie posty, ktore sa tylko po to, aby zareklamowac swoj biznes.

            Skomentuj


              Odnośnie P-5000 w SM dwa kondensatory wejściowe elektrolityczne 22uF są zbocznikowane kondensatorami 0,1uF natomiast na PCB jaskiniowca ich nie ma, ani nie znalazłem żadnej informacji o tej zmianie ani o tym, żeby dać tam inną wartość. Ciekawe, czy nie ma jakichś innych ważnych zmian, tak podobno bylo przy p-7100.

              Skomentuj


                Na tej pcb masz dosyć sporo miejsca na spore markowe kondensatory . Lutuj wedle uznania i słuchu . :)
                Tylko naprawdę uważaj na ten wzmacniacz, z tego co patrzałem po częściach to jest to kit który robiłem lub gotowiec. Większość tych układów miało dosyć dobrze dobierane części przeze mnie . Jak sobie coś uszkodzisz lub upalisz to naprawdę będziesz miał problem go naprawić, to jest naprawdę wredny totalnie parszywy układ w porównaniu do takiej 450 .
                Który jest stosunkowo łatwy do złożenia i naprawy .

                Dolphin o reklamie pogadamy tak za kilka miesięcy :biggrin: .

                Skomentuj


                  E450 + pre E 408+ PGA 2320 by Taz 3lite

                  Jak w temacie. Do tej pory moja końcówka E450 gra z preampem - sterownikiem autorstwa Taz i 3lite PGA2320. Dobrze znany ze zbiorowego zamówienia.
                  Jako,ze płytkę do pre E408 i kit miałem wcześniej niż PGA więc szkoda by się marnował - no to sobie go wczoraj zlutowałem i nawet działa :o

                  Chciałbym go wpiąć w tor sygnału. Tylko tak się zastanawiam jaka opcja jest najlepsza. Bo teorii jest milion a co najlepsze to kij wie.
                  Do sedna.
                  Opcja pierwsza: wpięcie E 408 do jednego z wejść przed selektorem preampa Taza.
                  Wada wiadomo sygnał przez preamp E408 tylko dla jednego wejścia. Zalet nie widzę
                  Opcja druga: Wpięcie się z E408 za selektorem przed PGA. Zaleta mam E408 na wszystkich wejściach.Wada ingerencja w płytkę z PGA.
                  Opcja trzecia: wpięcie się z E408 za PGA i puszczenie sygnału bezpośrednio z pre E408 na końcówki. Zaleta jak w pkt 2 bez ingerencji w płytkę z PGA. Wydaje mi się,że jest to najlepsze rozwiązanie. Nawet w oryginale tak jest, że sygnał idzie z potencjometru na pre E408. Czy są jakieś wady tego rozwiązania.
                  Z góry dziękuję za merytoryczne sugestie.
                  Pozdrawiam.

                  Skomentuj


                    Probujesz dublowac układy. Albo jedno pre albo drugie. Posłuchaj może najpierw samego e408 i później stwierdzisz czy w ogóle jest ci do czegoś potrzebne

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez lokiec3 Zobacz posta
                      Jak w temacie. Do tej pory moja końcówka E450 gra z preampem - sterownikiem autorstwa Taz i 3lite PGA2320. Dobrze znany ze zbiorowego zamówienia.
                      Jako,ze płytkę do pre E408 i kit miałem wcześniej niż PGA więc szkoda by się marnował - no to sobie go wczoraj zlutowałem i nawet działa :o

                      Chciałbym go wpiąć w tor sygnału. Tylko tak się zastanawiam jaka opcja jest najlepsza. Bo teorii jest milion a co najlepsze to kij wie.
                      Do sedna.
                      Opcja pierwsza: wpięcie E 408 do jednego z wejść przed selektorem preampa Taza.
                      Wada wiadomo sygnał przez preamp E408 tylko dla jednego wejścia. Zalet nie widzę
                      Opcja druga: Wpięcie się z E408 za selektorem przed PGA. Zaleta mam E408 na wszystkich wejściach.Wada ingerencja w płytkę z PGA.
                      Opcja trzecia: wpięcie się z E408 za PGA i puszczenie sygnału bezpośrednio z pre E408 na końcówki. Zaleta jak w pkt 2 bez ingerencji w płytkę z PGA. Wydaje mi się,że jest to najlepsze rozwiązanie. Nawet w oryginale tak jest, że sygnał idzie z potencjometru na pre E408. Czy są jakieś wady tego rozwiązania.
                      Z góry dziękuję za merytoryczne sugestie.
                      Pozdrawiam.
                      Jeżeli już tak kombinujesz to podłącz pre bezpośrednio do wejść klona , a do wejścia klona PGA z sygnałem wziętym bezpośrednio z jego wyjścia z pominięciem opka który nie jest najwyższych lotów , a do tego dubluje działanie preampa

                      Skomentuj


                        Ale opek jest chyba przed PGA. Jeszcze trochę to wstawię drabinkę i pre E408. Tylko kto będzie biegał podgłaśniać. Bo od ściszania to jest żonusia.:biggrin:
                        Pozdrawiam.

                        Skomentuj


                          Tak opek jest przed pga i robi raczej za bufor bo nie wzmacnia chyba. Ja miałem właśnie e408 z drabinka, ale zostało się pga

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez szastal Zobacz posta
                            Tak opek jest przed pga i robi raczej za bufor bo nie wzmacnia chyba. Ja miałem właśnie e408 z drabinka, ale zostało się pga
                            Nie ma różnicy słyszalnej? Czy dla wygody PGA?
                            Pozdrawiam.

                            Skomentuj


                              Wygody pga ? Nadal podchodzę żeby włączyć, żeby zrobić głośniej. Jak masz to podłącz i posłuchaj, dla mnie nic specjalnego a komuś może bardziej się przyda

                              Skomentuj


                                No ale ja mam sterowanie na pilota. Tylko włączyć muszę iść bo mam również amplituner podłączony do kolumn i zasilanie jest na przekaźnikach.
                                Pozdrawiam.

                                Skomentuj


                                  A mnie ciekawi jeszcze porównanie tego pre Taza & 3lite vs klon pre z modelu e-406.
                                  Słuchał ktoś obu tych aplikacji w E-450?

                                  Skomentuj


                                    Pre z 408 gra tak jak by włączyć takie delikatne loudness - podbicie, jednym się to podoba a innym nie, za to T&3 gra naturalnie.
                                    A bufor ma raczej za zadanie "odseparować" impedancje żródła od pga.
                                    W 408 potencjometr o wartości 50k jest zaraz przed pre, więc można dać T&3 na wejściu, póżniej 408 i 450.
                                    W pre z 408 można obniżyć wzmocnienie, bo po co oba układy mają je posiadać.
                                    Choć w 408 od początku trza było je obniżyć bo w/g mnie było aż za wysokie (10x - ok +30db).
                                    Last edited by dzwiedziu; 31.12.2015, 12:14.

                                    Skomentuj


                                      Zamieszczone przez szastal Zobacz posta
                                      Tak opek jest przed pga i robi raczej za bufor bo nie wzmacnia chyba. Ja miałem właśnie e408 z drabinka, ale zostało się pga
                                      Zgadza się :)
                                      Ja go pominąłem i u mnie bez niego jest lepiej
                                      Można go też zastąpić lepszą kostką i poprawa jest słyszalna

                                      Skomentuj


                                        1) Jakie jest maksymalne dopuszczalne napięcie stałe na wyjściu (przy potku na maks i maks poziomie sygnału) i czy może w ogóle występować ?
                                        2) Czy podłączamy obudowę do masy ?
                                        3) Czy podłączamy radiatory do masy ?

                                        Skomentuj


                                          Podlaczamy ale tylko w jednym punkcie.
                                          napiecie powinno byc jaknajnizsze, kilka mV jest dopuszczalne
                                          Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                                          youtube.com/user/Mr1Raziel

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X