Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Rowery i akcesoria

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
    jest odwrotnie!
    czyli nie mam tlumienia powrotu
    Podaj dokładny model amora.

    Skomentuj


      Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
      czyzby jakas dluzsza trasa sie szykowala?
      W tym roku jeszcze spokojnie, praca (24 km w obie strony) i jakieś mniejsze wycieczki, raczej do 60-70 km.
      Ale bagażnik CROSSO kupiłem z myślą o sakwach, w przyszłym roku chciałbym przejechać się po polskim wybrzeżu.
      Torba na wierzch bagażnika na kurtkę i spodnie, krótkie rękawiczki. Rano jak jeżdżę do pracy potrzebny jest inny zestaw ciuchów niż po południu jak wracam, więc co potrzebne lub nie mam plan wrzucać do torby :)
      Last edited by LuSzTi; 25.03.2015, 20:27.
      Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

      Skomentuj


        Dwie sprawy:

        1. Jak wyciągnąć siodełko z roweru (które pewnie z 10lat nie było ruszane) mam na myśli oczywiście rurę siodełka, z rury ramy roweru. (siodełko alu, rama stal.)
        2. Wpadłem na pomysł, ale nie wiem czy mądry, mianowicie. Wycięcie ze stalowej ramy większą (~90 cześć rury by zastąpić ją rurą z alu albo włókna. (wiadomo by zrzucić z wagi, ale najbardziej chodzi mi o możliwość demontażu "złożenia na pół" roweru)

        Skomentuj


          Zamieszczone przez ir0nhide Zobacz posta
          1. Jak wyciągnąć siodełko z roweru (które pewnie z 10lat nie było ruszane) mam na myśli oczywiście rurę siodełka, z rury ramy roweru.
          Użyć zamrażacza i lekko popukać, powinno ruszyć.

          Skomentuj


            Zamieszczone przez marian Zobacz posta
            Podaj dokładny model amora.
            rst blaze 29
            tlumi docisk a nie odbicie


            Zamieszczone przez LuSzTi Zobacz posta
            w przyszłym roku chciałbym przejechać się po polskim wybrzeżu.
            fajne plany
            ja tutaj mam grupe ludzi ktorzy planuja przejechac w jeden dzien trase warszawa-gdansk. a ze bede mial w koncu wakacje to moze sie do nich dolacze


            Zamieszczone przez LuSzTi Zobacz posta
            Torba na wierzch bagażnika na kurtkę i spodnie, krótkie rękawiczki.
            ja od tego mam plecak ze stelazem. odstaje od plecow i nie poca sie az tak bardzo

            Skomentuj


              Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
              ja od tego mam plecak ze stelazem. odstaje od plecow i nie poca sie az tak bardzo
              No ja właśnie jeżdżę z plecakiem i zaczyna mnie to już wkurzać, więc uznałem, że bagażnik i torba to będzie dobre rozwiązanie.
              Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

              Skomentuj


                Kands Energy 1300
                Rozebrany:

                Nowe części:

                Już złożony:

                I mamy przy okazji 2,5kg mniej...

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                  rst blaze 29
                  A dokładnie?
                  Jeśli masz z końcówką T lub TNL, to faktycznie masz tylko tłumienie kompresji.

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                    jest odwrotnie!
                    czyli nie mam tlumienia powrotu
                    możesz spróbować zalać gęstszym olejem, powinno się zwiększyć tłumienie powrotu

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez mal999 Zobacz posta
                      możesz spróbować zalać gęstszym olejem, powinno się zwiększyć tłumienie powrotu
                      Co miał by niby zalać?
                      I niby jak ten gęstszy olej miał by spowodować że nagle będzie miał tłumienie powrotu?

                      Z tego co czytam w specyfikacji, to w jednej goleni ma sprężynę a w drugiej tłumik olejowy.
                      W samych goleniach nie ma oleju.
                      Tłumik działa jak działa, innym olejem nie spowodujesz ze zadziała na odwrót.
                      Last edited by marian; 26.03.2015, 11:10.

                      Skomentuj


                        I pytanie czy tłumik ma rozbieralny

                        Skomentuj


                          Malował ktoś z was korbę proszkowo? :)
                          http://www.gavron04.diyaudio.pl

                          Skomentuj


                            Tamten post można usunąć.

                            Co myślicie o przemalowaniu korby na czarno? Najpierw będzie czyszczona śrutem, później 2 warstwy, podkład + czarny, malowane piaskowo. Gwinty zabezpieczone. Za całość 40zł wołają.

                            Lub druga opcja to porządne wypolerowanie.

                            (kolarzówkę dopiero co wystawiłem z garażu, na to, że brudna itd nie narzekajcie jeszcze :P).





                            Ogólnie rower jest czarno-żółty. Zaciski od kół mam czarne, nowe. Koszyk czarny.



                            Wzięło mnie na małe odświeżenie :)
                            http://www.gavron04.diyaudio.pl

                            Skomentuj


                              A może sprzedaj te i kup po prostu czarne?

                              Skomentuj


                                200zl używka czarna. Nówka 600-700zł :) Jest jeszcze licytacja czarnej korby + zebątki (ale zębatka ta duża jest do wywalenia), ale nie mogę się dodzwonić do sprzedającego.
                                http://www.gavron04.diyaudio.pl

                                Skomentuj


                                  Zamieszczone przez marian Zobacz posta
                                  A dokładnie?
                                  Jeśli masz z końcówką T lub TNL, to faktycznie masz tylko tłumienie kompresji.
                                  oj nie wiem - blokada skoku w prawej goleni


                                  Zamieszczone przez Krystian Markow Zobacz posta
                                  I pytanie czy tłumik ma rozbieralny
                                  chyba nie
                                  na gorze jest niby jakas nakretka, ale obecnie wolalem tego nie odkrecac

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez marian Zobacz posta
                                    Co miał by niby zalać?
                                    I niby jak ten gęstszy olej miał by spowodować że nagle będzie miał tłumienie powrotu?
                                    zalać właśnie ten tłumik, a gęstszy olej spowoduje wolniejszy jego przepływ przez kanalik, co zwiększy tłumienie powrotu, ale i zarazem kompresji,
                                    ponadto stosowane są również praktyki zalewania olejem o różnej gęstości w zależności o pory roku bo poprzez zmianę temp. zmienia się tłumienie

                                    Skomentuj


                                      Zamieszczone przez mal999 Zobacz posta
                                      co zwiększy tłumienie powrotu, ale i zarazem kompresji,
                                      Tłumienie powrotu było by nie znacznie większe, niestety więcej w tym złego niż dobrego, ponieważ zwiększyło by się znacznie tłumienie kompresji.

                                      Zamieszczone przez mal999 Zobacz posta
                                      ponadto stosowane są również praktyki zalewania olejem o różnej gęstości w zależności o pory roku bo poprzez zmianę temp. zmienia się tłumienie
                                      Tak, ale nie w takich tłumikach.

                                      Tuning tego tłumika co ma Paweł nie ma sensu.
                                      Jeśli chce mieć lepszy amor to niestety musi go kupić jako oryginalny a nie tuningować taniego amora.
                                      Ja tuningowałem dwa tanie amortyzatory... po zakupie droższego doszło do mnie, że tuning tych tańszych po prostu nie miał sensu.
                                      Nie dość tego, później był problem z ich sprzedażą.

                                      Skomentuj


                                        Zamieszczone przez marian Zobacz posta
                                        Tłumienie powrotu było by nie znacznie większe, niestety więcej w tym złego niż dobrego, ponieważ zwiększyło by się znacznie tłumienie kompresji.
                                        przecież jest regulacja

                                        ja bym spróbował dużo wysiłku i pieniędzy to nie kosztuje

                                        Skomentuj


                                          Pamiętam jak wieki temu przerabialo się zwykle amory bez tlumienia. Z jednej goleni wyciagalem sprężynę i wsadzałem tam amortyzator ze starej pralki automatycznej. W druga golen mocniejsza sprężynę i jazda :) nawet nieźle to dzialalo.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X