Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

nowoczesne telewizory - fakty, mity, co kupic?

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    tak to wyglada,

    Zbyt dużego doświadczenia na produkcji nie mam, pracowałem kiedyś w jednej firmie jako majster, gdzie windowali normy, kończyło sie tym że co chwilę maszyna stała bo był z nią jakiś problem, czy tu produkcja robiła więcej sztuk trudno powiedzieć.

    Wracjac do tv, po rozmowie z serwisantem sam powiedział, że teraz matryce samsunga to już nie to co było wcześniej, więc cos jest na rzeczy.

    Wiadomo że kupując np tv loewe lub pioneer można trafić na felerny model, jak ze wszystkim.

    Ponawiam moje wcześniejsze pytanie, czy ktoś próbowął ratowac mnatrycę, może to wina jakiś elementów w układzie sterującym??

    Skomentuj


      Ratować matrycę domowym sposobem ha ha nie realne

      Skomentuj


        Dzwoniłem do serwisu LG. Nie przedłużają gwarancji na naprawiany towar, ani nie dają nowej gwarancji na wymienione elementy. Nie jestem pewien, ale zgodnie z prawem gwarancja może być wydłużona jedynie o czas, w jakim sprzęt przebywał w serwisie - ale nie wnikałem, bo mnie i tak to nie obejmuje. Pani na infolinii poradziła jedynie, że w związku z odnowieniem się usterki w krótkim czasie po jej usunięciu, mogę złożyć reklamację na tę właśnie ostatnią naprawę, co uczyniłem. Nie chciała powiedzieć w jaki sposób przeważnie rozpatrywane są takie reklamacje - odpowiedź mam dostać w ciągu 5 dni.

        Skomentuj


          Zamieszczone przez ejanek Zobacz posta
          Ratować matrycę domowym sposobem ha ha nie realne
          czytaj ze zrozumieniem, co pisze po przecinku!!!!!


          Dabyl po jakim czasie usterka wystąpiał ponownie???
          Last edited by fader_audio; 16.04.2015, 10:15.

          Skomentuj


            Dabyl, powodzenia.
            Jeśli będą robili problemy, a to taka sama usterka to się odwołuj i pisz, że usterka była zgłoszona w okresie gwarancyjnym i nie została usunięta (została przeprowadzona naprawa jednak bez usunięcia właściwej usterki która w konsekwencji prowadzi do ponownego uszkodzenia braku możliwości korzystania z produktu).
            Jeśli warto (nie wiem o jakiej cenie tv mówimy) to w sądzie powinno dać się to obronić.

            Skomentuj


              Telewizor z naprawy odebrałem jakoś w ostatnim tygodniu lutego. Gwarancja skończyła się 3 marca, reklamację po odnowieniu się usterki zgłosiłem wczoraj, czyli 15 kwietnia.

              Skomentuj


                Właśnie miałem telefon z LG - uznali reklamację. Pięć minut później zadzwonił serwisant z kilkoma pytaniami technicznymi - jutro ma dzwonić w sprawie ustalenia terminu naprawy, która ma się odbyć na miejscu. Zobaczymy co z tego wszystkiego będzie - ale zanosi się na to, że powinno być OK. Dalsze relacje wkrótce

                Skomentuj


                  no i super!

                  Skomentuj


                    Dobrze że podjęli temat.

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez kapelli Zobacz posta
                      Większych bzdur dawno nie czytałem...
                      Bo ciężko to inaczej skomentować...
                      Ale to niestety prawda, produkuje sie byle taniej, byle szybciej i jak najwiecej

                      - - - - - aktualizacja - - - - -

                      Zamieszczone przez kapelli Zobacz posta
                      Co do zużycia maszyn/ części i innych spraw w wyniku szybszej produkcji. To nie jest takie hop. Generalnie, można zrobić by zakład działał niemal bezawaryjnie na maksymalnej produkcji (ba, często o takich parametrach że się nikomu nie śniło. Być może koszty narzędzi się zwracają w zwiększonym obrocie, być może klient płaci, jest wiele rzeczy których nie wiecie.
                      Moze z rok czasu maszyny by daly rade tak pracowac

                      Pracuje w utrzymaniu ruchu i wiem ze nawet nowe maszyny maja czesto problemy z prawidlowym dzialaniem, oczywiscie wszystko zalezy tez od tego co sie produkuje ale generalnie nie ma urzadzen i maszyn bezawaryjnych
                      Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                      youtube.com/user/Mr1Raziel

                      Skomentuj


                        I żeby dwa lata wytrzymalo

                        Skomentuj


                          Właśnie dzwonił serwisant - pod koniec tygodnia mam dostać nowy telewizor :)
                          Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, o której wspomniał w rozmowie. Telewizor "będzie dopiero pod koniec tygodnia, bo musi jeszcze sprawdzić czy wszystko działa". Nie wiem więc, czy to jakiś sprzęt naprawiany, który wcześniej wymienili u kogoś innego, czy nówka nie śmigana. Cóż, zobaczymy - ale jestem dobrej myśli.

                          Skomentuj


                            To się nazywa po polsku "refurbished" :)
                            http://pclab.pl/art59789.html
                            Last edited by brencik; 20.04.2015, 18:50.

                            Skomentuj


                              jak naprawa byla na chwile przed koncem gwarancji to gwarancja je przedluzana wg samsunga o 3mce nie wiem jak inne firmy ale moze to byc regulacja prawna

                              Skomentuj


                                w mojej rodzinie wszyscy mają Samsunga i wszyscy są zadowoleni. zero problemów. polecam szczególnie jeśli ktoś chce najwięcej aplikacji smart .

                                Skomentuj


                                  Dzisiaj mam dostać nowy telewizor - będzie to inny model, 42LB650V. Wg informacji z serwisu jest to fabrycznie nowy egzemplarz, nie "refurbished". Jakoś w sieci niespecjalnie mogę znaleźć informacje na jego temat - widzę tylko, że to jeden z tańszych modeli z dostępnych na rynku w tym rozmiarze. No ale oczywiście nie narzekam - jestem bardzo zadowolony z tego, jak zachowało się LG. Składając reklamację na tę ostatnią naprawę w sumie nie byłem przekonany do tego, czy jest sens - no, może trochę, troszeczkę liczyłem na naprawę starego TV jeszcze w ramach gwarancji, ale bardziej byłem nastawiony na kupno nowego sprzętu - pewnie o nieco większej przekątnej :P. Ale jest OK - będę miał nowy telewizor, z dostawą do domu i gwarancją na kolejne dwa lata. Mam tylko nadzieję, że ten egzemplarz nie będzie się psuł i z gwarancji nie będę musiał korzystać :P

                                  Skomentuj


                                    Skoro jest nowy i zapakowany możesz porozmawiać ze sprzedawcą i za dopłatą większą przekątną, powinni się chyba zgodzić. Ja mam 47LB700V i nie ma z nim żadnych kłopotów, podzespołowo to pewnie bliźniaki.

                                    Skomentuj


                                      Nie no, już się raczej nie da negocjować - serwisant ma być u mnie koło godziny 15

                                      Skomentuj


                                        Zamieszczone przez dabyl Zobacz posta
                                        serwisant ma być u mnie koło godziny 15
                                        byl?

                                        Skomentuj


                                          Może jeszcze instaluje/naprawia na miejscu albo kolega opija nowy telewizor :)

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X