Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Kto o zdrowych zmyslach bedzie porownywal sportowy bolid Radical do seryjnego auta drogowego? W kategorii aut typowo drogowych Viper skosil konkurencje, tu nawet nie ma o czym mowic :) A jesli juz jestesmy przy Radical'u to ma slabiutki czas w porownaniu do Porsche 956, ktory w 1983 roku ustanowil rekordowy czas 6:11.13 nie pobity do dzis.

    Skomentuj


      Radical pierwszy przyszedł mi do głowy bo on był testowany na ringu. Nie zapominaj że wiele aut nie miało oficjalnych testów na nim, osobiście myślę że gdyby postawić taką Ultime Gtr720 które jest seryjnym autem drogowym to skoszony by został Viper, i to bez cienia wątpliwości. Tym bardziej patrząc na b.dobry wynik wersji z dwa razy słabszym silnikiem :)

      Skomentuj


        Zamieszczone przez Shiver Zobacz posta
        są auta dopuszczone do ruchu ulicznego które osiągnęły lepsze czasy od vipera(np. angielski radical)
        To pojedz radiacalem do reala na zakupy
        A nie uważasz czasami że takich aut jak Porsche 956 sie już nie produkuje to blid który produkuje wiecej niż 650koni i nie waży wiecej niz 750Kilo wiec o czym tutaj mówimy lepiej niż dzisiejsze bolidy F1.

        Skomentuj


          Ultima to auto znakomite lecz ultrasportowe i kompletnie nie nadaje sie do codziennej jazdy ( nawiasem mowiac posiada silnik Chevroleta ). Natomiast Viper ACR rozni sie od zwyklego modelu wylacznie zmianami w zawieszeniu, ospojlerowaniu i innych gumach. Reszta to modyfikacje marginalne. Caly pic polega na tym, ze Viper jest autem solidnym i niezawodnym, posiada calkiem spory bagaznik, klimatyzacje, wygodne fotele i tak dalej. To jest auto drogowe, a nie wyczynowe. Mimo duzej masy, stosunkowo nieduzej mocy silnika, oraz napedowi na tyl z manualna skrzynia biegow jest samochodem zdecydowanie szybszym na torze niz np Nissan GTR. To dowodzi, ze do wybitnych wynikow na torze, nie potrzeba skomplikowanych i kosztownych rozwiazan. Nawet mocniejsze od Vipera ( i lzejsze ) Porsche GT2 RS jest wolniejsze ( ten model nie ma nawet radia i klimatyzacji ). Wnioski chyba bardzo latwo mozna sobie wyciagnac.

          Skomentuj


            Tak patrze na Twoje linki...amerykańska motoryzacja pod znaczkiem seryjnego Vipera SRT10 ma wynik 7:59, później pierwszy test ACR 7:22, kolejny 11 sekund szybciej. Sam fakt że ten sam model pojechał 11 sekund szybciej poddaje wątpliwość ile w tym wyniku jest cudownej motoryzacji a ile np. umiejętności kierowcy czy zwykle niezbyt przychylnych warunków pogodowych na tym torze. Nie żebym był Anty, bo samego Vipera bardzo lubię, ale mówienie u łupniu od amerykańskiej motoryzacji przy tylu czynnikach zewnętrznych jest co najmniej nadużyciem :) Poza tym jak zmodyfikować tak samo np. Lexusa LFA który jest jeszcze bardziej komfortowy to kto wie czy nie urwałby np. 10sek. a dla japońców to żadna filozofia, chyba nie ma tutaj wątpliwości.

            Skomentuj


              Moj drogi, LFA kosztuje 400 tys dolarow, 4 razy wiecej niz Viper ACR. Nie wiem ile musialbys wydac na zmodyfikowanie tego samochodu, nie mowiac juz o tym co mozna zrobic z Viperem za dodatkowe 300 tys dolcow... Dlatego Viper czy Ci sie to podoba czy nie ma najlepszy stosunek osiagow do ceny pojazdu :)

              Skomentuj


                Ech, i po co te negatywne wibracje :) Na rozluźnienie coś fajnego ameryckiego czyli H1:razz:

                Skomentuj


                  Alez jakie tam negatywne wibracje, wszystko spoko git na luzie :) Z reszta, nie pokazuj H1, bo zaraz wpadnie jakis spec i powie, ze japonski Nissan czy Toyota i tak jest lepsza w terenie, a Land Rover to juz na bank

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                    Alez jakie tam negatywne wibracje, wszystko spoko git na luzie Z reszta, nie pokazuj H1, bo zaraz wpadnie jakis spec i powie, ze japonski Nissan czy Toyota i tak jest lepsza w terenie, a Land Rover to juz na bank


                    Honker! i wszytko jasne
                    low-END

                    Skomentuj


                      Pff honker...



                      Tarpan to jest król off road

                      Skomentuj


                        Pogromca mitow Taa ale jest plastikowy jak zabawka z chin lexsus to klasa sama w sobie i nie chodzi tu o osiagi bo to nie jest najważniejsze.

                        Skomentuj


                          Nie kazdy potrzebuje jezdzic w luksusie kosmicznie drogich materialow. Jakbym mial taka potrzebe, to wybralbym Zonde niz badz co badz Lexusa, ktory nigdy nie osiagnie statusu aut europejskich. Poza tym chyba jednak za duzo wymagasz, bo za 100 tys ma byc najszybszy ale materialy jak w Lexie, czy Ferrari? Zejdz na ziemie, cos za cos :) Dla kogos kto ceni sobie wylacznie osiagi i wyglad to Viper nie ma sobie rownych.

                          Skomentuj


                            Zwykły Tarpan ... :razz: Protoplasta SUV'a
                            low-END

                            Skomentuj


                              Jak przyjechał byś na bankiet Viperem to nawet by ci drzwi nie otowrzyli bo wygladasz w nim jak burak jeszcze w wersji carbio:|
                              A jak podjedziesz lexusem to masz pewność że Konsrjerż otworzy dzwi no i prestiż czego o amerykanskim wole pociagowym nie można powiedziec.
                              Osiagi osiagi zejdz na ziemie po co ci przyspieszenie od 0-100 w 3.5 sek? duża róznice ci to zrobi jak bedzie przyspieszał w 4.5sek albo 5.5?
                              I tak tego nie wykorzystasz wiec w czym problem.
                              A żeby miec zonde hmmm trzeba było by ustrzelic z 50Milionów:)

                              Skomentuj


                                Trochę z innej bajki.
                                Taki niepozorny "dołowacz" który pewnie nie jednemu już cwaniaczkowi skopał dupę :
                                http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=91&t=110833

                                Skomentuj


                                  Zamieszczone przez Marios221 Zobacz posta
                                  Jak przyjechał byś na bankiet Viperem to nawet by ci drzwi nie otowrzyli bo wygladasz w nim jak burak jeszcze w wersji carbio:|
                                  A jak podjedziesz lexusem to masz pewność że Konsrjerż otworzy dzwi no i prestiż czego o amerykanskim wole pociagowym nie można powiedziec.
                                  Osiagi osiagi zejdz na ziemie po co ci przyspieszenie od 0-100 w 3.5 sek? duża róznice ci to zrobi jak bedzie przyspieszał w 4.5sek albo 5.5?
                                  I tak tego nie wykorzystasz wiec w czym problem.
                                  A żeby miec zonde hmmm trzeba było by ustrzelic z 50Milionów

                                  Wybacz ale dawno juz takich glupot nie czytalem. Czy Ty w ogole widziales Vipera na zywo? Bo wydaje mi sie, ze tylko w katalogu. Zareczam Cie, ze nie jeden szczur spod hotelu buty w biegu by pogubil, zeby otworzyc drzwi takiego auta, a jeszcze odprowadzic go na parking... http://www.amcarguide.com/wp-content...-viper-acr.jpg
                                  Lexus i prestiz? Ciekawe gdzie? Chyba w Mongolii.

                                  Zamieszczone przez Marios221 Zobacz posta
                                  Osiagi osiagi zejdz na ziemie po co ci przyspieszenie od 0-100 w 3.5 sek? duża róznice ci to zrobi jak bedzie przyspieszał w 4.5sek albo 5.5?
                                  No sorry ale roznica miedzy 3.5 sek a 5.5 do setki jest ogromna, to jest przepasc. http://www.youtube.com/watch?v=xuG2MrAiXcQ roznica jest mniej wiecej taka i nie pisz, ze tego nie da sie nigdzie wykorzystac. Chyba nigdy nie jechales autem, ktore ma 5 sek do setki, wiec nie jestes wstanie wyobrazic sobie co sie dzieje przy przyspieszeniu 3.5 do setki.

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez bitbober Zobacz posta
                                    Trochę z innej bajki.
                                    Taki niepozorny "dołowacz" który pewnie nie jednemu już cwaniaczkowi skopał dupę :
                                    http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=91&t=110833
                                    bardzo ciekawy projekt
                                    myslalem o czyms takim ale na bazie nysy - obnizony dach, obnizone zawieszenie... ale silnik w takim miejscu to przegiecie

                                    Skomentuj


                                      Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                      Wybacz ale dawno juz takich glupot nie czytalem. Czy Ty w ogole widziales Vipera na zywo? Bo wydaje mi sie, ze tylko w katalogu. Zareczam Cie, ze nie jeden szczur spod hotelu buty w biegu by pogubil, zeby otworzyc drzwi takiego auta.
                                      Wybacz ale polemka na temat samochodów amerykanskich jest z toba nie możliwa bo jesteś jakiś niereformowany:glare:
                                      P.S Vipera widzialem i to nie raz niestety nie wersje acr.
                                      A przechodzac do tematu który bardzo lubie czyli historyczne samochody wyscigowe.
                                      http://www.flickr.com/photos/antspho...n/photostream/
                                      Zawsze ten ford mi sie podobał szkoda tylko że wersje cywilne osiagaja niebotyczne sumy.

                                      Skomentuj


                                        Zamieszczone przez Marios221 Zobacz posta
                                        Wybacz ale polemka na temat samochodów amerykanskich jest z toba nie możliwa bo jesteś jakiś niereformowany
                                        No nie zgodze sie, poniewaz zazwyczaj staje w obronie aut amerykanskich, poniewaz sa bezsasadnie szmacone na polskich forach, bez zadnych realnych argumentow. To ze jestem fanem motoryzacji amerykanskie to jedno, ale to ze nie moge zniesc pisania glupot o tej motoryzacji to drugie.

                                        Zamieszczone przez Marios221 Zobacz posta
                                        Zawsze ten ford mi sie podobał szkoda tylko że wersje cywilne osiagaja niebotyczne sumy.
                                        Auto swietne, lecz jest taka pewna zasada: jesli auto jako nowe bylo bardzo drogie, to i uzywane cywilne kosztuje krocie. Nic na to nie poradzimy. Takie auta juz zarabiaja na siebie, nie traca wartosci.

                                        Skomentuj


                                          Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                          No nie zgodze sie, poniewaz zazwyczaj staje w obronie aut amerykanskich, poniewaz sa bezsasadnie szmacone na polskich forach, bez zadnych realnych argumentow. To ze jestem fanem motoryzacji amerykanskie to jedno, ale to ze nie moge zniesc pisania glupot o tej motoryzacji to drugie.
                                          Może dlatego że takie auta nie maja prawa bytu w polsce ceny czesci paliwa i servisy to zbrodnia.
                                          Auta jedynie dla pasjonatów i to bardzo bogatych.
                                          Poza tym każdy wie że przyspieszenie nie jest najważniejsze i nie ważne czy robisz setke w 5 sek czy w 10sek ważna jest radość z jazdy.
                                          i dla sprostowania nigdy nie zeszmaciłem amerykanskiej motoryzacji i tego mi nie mówicie.
                                          I jeszcze taki rodzynek którego bardzo lubie
                                          Ktoś wie co to za marka?
                                          Last edited by Marios221; 29.09.2011, 16:59.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X