Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Dzis uzywane konie mechaniczne sa tanie jak barsz. Dla biednych i wyjatkowo naiwnych, spragnionych mocy juz za tysiac ojro bmw 750 :)

    Skomentuj


      Zamieszczone przez _NATAN_5064 Zobacz posta
      Nie moc lecz technika czyni zawodnika
      To chyba jasne dla każdego :) Ale bez odpowiedniej ilości koni pod maską to nawet Kubica nie wygra.

      Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
      Dzis uzywane konie mechaniczne sa tanie jak barsz. Dla biednych i wyjatkowo naiwnych, spragnionych mocy juz za tysiac ojro bmw 750 :)
      To nawet sensu nie ma :P Skoro ktoś nie ma pieniędzy aby kupić nowsze i mocne auto to na pewno nie utrzyma starego 5.0. No chyba, że jako drugie auto do "zabawy".
      Last edited by .3lite; 07.04.2014, 02:14.

      Skomentuj


        Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
        Dzis uzywane konie mechaniczne sa tanie jak barsz. Dla biednych i wyjatkowo naiwnych, spragnionych mocy juz za tysiac ojro bmw 750
        to akurat nie najlepszy przyklad
        w takich autach te 200-300km to minimum zeby sprawnie jezdzic a nie sie scigac
        200km w aucie wazacym 1000-1300kg to dopiero cos

        Skomentuj


          I tu jest sedno sprawy. Co z moich 200 kucy skoro furmanka waży 2600kg .

          Skomentuj


            Moje volvo ma 163km i 1300kg w automacie, jeszcze zaden golf czy inny kadety z naklejkam mocy nie daly rady po mieście :p ostatnio trafiony golf 5 tdi. A jak nie ma potrzeby to jeżdżę sobie jak przykazano te slabe 70 w zabudowanym i jakos dobrze mi sie jeździ.
            Last edited by _NATAN_5064; 07.04.2014, 08:24.

            Skomentuj


              Golf mk5 r32 ma mocny silnik, ale frajdy z jazdy wcale az takiej wielkiej nie ma. Pierwsze gti dawalo wiecej przyjemnosci

              Skomentuj


                Takie auta jak bmw 750i kupuja ludzie zazwyczaj dla szpanu i zeby zasmakowac tej mocy choc na pare tygodni. Pojezdzic i sprzedac. Nie dosc ze same koszty paliwa sa duze, to w razie awarii naprawy beda kosztowne.

                Oczywiscie to nie jest auto sportowe, ale przy tak duzej mocy i momencie obrotowym nawet taka siodemka szybko potrafi sie rozbujac, a na autobanie ciezko ja dogonic i byle maly gruchocik z moca 160-180 niekoniecznie sobie poradzi ( zazwyczaj nie ). E38 mialo juz 326 koni i setke osiagala w okolo 6,6 sek. To jest naprawde szybko.

                Skomentuj


                  ja mam u siebie 170KM i 1400kg i muli strasznie :P wole mamy lexa 208KM i pobawic sie na lopatkach :) juz nigdy nie kupie manuala :)

                  Skomentuj


                    Ja specjalnie kupiłem manuala, mając praktycznie same automaty do wyboru.

                    Sekwencyjna skrzynia biegów to taki kompromis między pełnym automatem a manualem, gdybym miał brać automat to tylko z dodatkowymi łopatkami przy kierownicy, a nawet już jest to cholernie duży kompromis dla mnie (brak sprzęgła).

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez ploter Zobacz posta
                      A ja dzisiaj przejechałem się A3 po chipie koło 140KM i powiem wam że Mi wystarcza w zupełności
                      He he... też tak mówiłem
                      u siebie (SKODA ROOMSTER) mam 138km i 339 nm (wyciśniętych z 1,9 TDI) samochód wg danych producenta waży 1250kg. Po wyjceiu foteli (ważyłem fotele) wychodzi 1190kg. Wiec stosunek masy do mocy całkiem całkiem. Czas przysieszenia do 100km/h to spokojnie 9 sekund. V max wg GPS 202km/h licznikowe 210 (nie polecam). Osiągi w momencie Chipowania były dla mnie świetne. Teraz już myślę, że jak turbo zakończy żywot poszukam mocniejszej turbiny aby wykrzesać te 150-160km i jakieś 360nm. W aucie mam dodatkowo obniżone zawieszenie o 20mm i zamontowany 22 zamiast 20mm stabilizator przedni na poliuretanie. Samochód jest sporo zrywniejszy lepiej się prowadzi w zakrętach. Spalanie jednak mam większe niż seria o jakieś 0,3 l na 100km. Obecnie mam nastukane 80k km

                      bardzo ją lubię
                      Last edited by BraWo; 07.04.2014, 11:02.

                      Skomentuj


                        Zamieszczone przez BraWo Zobacz posta
                        Obecnie mam nastukane 80k km i bardzo go lubię
                        80 tysięcy? to jeszcze jest niedotarty

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez utopia Zobacz posta
                          80 tysięcy? to jeszcze jest niedotarty
                          mam od nowości, jeżdzę 15k km rocznie. Wiem mało jak na diesla :)

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez BraWo Zobacz posta
                            u siebie (SKODA ROOMSTER) mam 138km i 339 nm (wyciśniętych z 1,9 TDI)
                            To jest zarazem fajne jak i lipne w dieslach :P Ich moment i moc bierze się z sprężarki. Te 339 Nm osiąga w super krótkim zakresie by chwilę potem spaść i wołać o zmianę biegu.

                            Kiedyś miałem VW Polo, 75KM, oczywiście doładowany - kiedy padła mi sprężarka to myślałem, że pod "górkę" o nachyleniu 15 stopni nie wyjadę.
                            Last edited by .3lite; 07.04.2014, 13:15.

                            Skomentuj


                              Zamieszczone przez .3lite Zobacz posta
                              To jest zarazem fajne jak i lipne w dieslach :P Ich moment i moc bierze się z sprężarki. Te 339 Nm osiąga w super krótkim zakresie by chwilę potem spaść i wołać o zmianę biegu.
                              tak zgadzam się, najprzyjemniej jeździ się od 2000-3000, pow. 3000 jest bardzo głośno i coraz mniej się dzieje.
                              TDI i innym dieslem też trzeba potrafić jeździć aby jechać "momentem" obrotowym a nie pałować auta.
                              W tam tym roku na trasie Tarnów Hajduszoboszlo Tarnów spalanie średnie to 4,6 L na 100km, jada naprawdę dynamiczna z 2 postojami po drodze do i z powrotem. Prawie 900km w dwie strony. Dojeżdżając do Granicy PL-Slo komputer zgłupiał i pokazał mi ze zrobię jeszcze 1560km na baku!!!!! no ale następne auto to będzie wolnossące INFINITY G37 coupe :)

                              Skomentuj


                                Zamieszczone przez .3lite Zobacz posta
                                Ja specjalnie kupiłem manuala, mając praktycznie same automaty do wyboru.

                                Sekwencyjna skrzynia biegów to taki kompromis między pełnym automatem a manualem, gdybym miał brać automat to tylko z dodatkowymi łopatkami przy kierownicy, a nawet już jest to cholernie duży kompromis dla mnie (brak sprzęgła).
                                no to jest automat z dodatkowymi lopatkami przy kierownicy xD wg lexa to sie zwie tryb sport xD brak sprzegla to cos pieknego niestety gwarancja sie w grudniu na auto skonczyla wiec w te wakacje nie bede wariowal bo mnie nie stac :P

                                Skomentuj


                                  Chcecie frajdę z jazdy? kupcie crossa Jak dla mnie nie ma większej frajdy jak grzać po polach, dziurawych błotnistych drogach ile fabryka dała. Wcześniej miałem tylko styczność z enduro, teraz kolega kupił wyczynowego crossa w 2t. Po pierwszej przejażdżce zsiadałem z niego z trzesącymi rękami, a tak na prawdę nie wykorzystałem jego całych możliwości

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
                                    Jak dla mnie nie ma większej frajdy jak grzać po polach, dziurawych błotnistych drogach ile fabryka dała.
                                    Takie akcje to ja robilem polonezem caro Frajda nieziemska tylko ciezko z bezpieczenstwem.

                                    Skomentuj


                                      Zamieszczone przez .3lite Zobacz posta
                                      To jest zarazem fajne jak i lipne w dieslach :P Ich moment i moc bierze się z sprężarki. Te 339 Nm osiąga w super krótkim zakresie by chwilę potem spaść i wołać o zmianę biegu.
                                      Nie do końca tak jest.
                                      W starszych TDI była taka tendencja. Nowszymi nie jeździłem.
                                      Mam dużo do czynienia z BMW.
                                      W 2.0D jak już turbo zacznie odpowiednio pompować(1800obr, a więc nieco wyżej niż w tdi, w nowszych modelach bmw czuć doładowanie już szybciej) to można kręcić go pod czerwone pole i nie łapie zadyszki.
                                      To samo w 3.0D.
                                      Silniki z biturbo jak 3.5d i 4.0d(to fizycznie też 3.0d tylko z 2 turbinami, starsze 4.0d to V8 twinturbo) nie czuć w ogóle niedostatków mocy. Wstaje bardzo nisko, przy ok. 3tys. obr. zaczyna pompować większa turbina i czuć jakby drugiego kopa aż pod czerwone pole.



                                      Problemem w starszych TDI była pojemność układu. Z racji tego, że była mała to turbo szybciej "wstawało", ale niestety z tego też powodu puchło.
                                      BMW ma większą pojemność układu, większy IC i nadrabia przy wyższych obrotach

                                      Skomentuj


                                        Tylko zwroc uwage na to ze te nowe bmw biturbo maja jedna mala sprezarke do niskich obrotow i druga duza do wyzszych obrotow - stad szerszy zakres mocy.
                                        W tdi mielismy z tym ograniczenia
                                        Ale da sie zrobic tdi na sportowo. UKA mial takie 200 konne tdi ktore pracowalo jak normalne 130km tdi na normalnych obrotach, a wieksza moc pojawiala sie na wyzszym zakresie.
                                        Dokladnych wartosci nie podam bo nigdy nim nie jechalem - nie zdazylem :p

                                        Skomentuj


                                          Jaka może być radość z jazdy przednionapedowka z duża mocą? Przecież to jest męczarnia! Mnie po 2k km trasie 200konnym volvo bolały ręce! Jak duża moc to tylko rwd!:)

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X