Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez Hermes Zobacz posta
    LINK: 400 KM z silnika o masie 40 kg
    Wyglada jak dwusow z syreny albo wartburga

    Skomentuj


      Nissan to potrafi
      Juz mi sie nie chce...

      Skomentuj


        Fajna ciekawostka ale obawiam się o trwałość takiego silniczka i jego ogólną przydatność poza wyścigami. Małe, wyżyłowane silniki mają jedną podstawową wadę która dyskwalifikuje je już obecnie, znikomy moment obrotowy. Autko napędzane silniczkiem typu 1.2 + turbo trzeba piłować na minimum 3 tys obrotów żeby w ogóle zachciało jechać. Nonsens.

        Skomentuj


          Rzyg mnie ogarnia na takie newsy.
          Można Opla nie lubić, ale w segmencie nie-premium jako ostatni chyba producent oferuje normalne, przyzwoite, benzynowe silniki V6.
          EDIT: może jeszcze w Skodzie (Superb) da się zamówić.
          Last edited by mbar; 29.01.2014, 08:49.

          Skomentuj


            Jeśli mówisz, ze nonsensem jest piłowanie diesela do 3tys to sie zgadzam
            Bo w przypadku benzyny tam dopiero zaczyna sie zabawa

            W F1 od tego sezonu bedą jeździć na 1.6L turbo

            Jak widać wszystko idzie w tym kierunku
            Juz mi sie nie chce...

            Skomentuj


              lklukasz w benzynie tez nonsens. Takie wysokoobrotowe silniczki są fajne "for fun" ale nie do codziennej jazdy, gdzie aby ruszyć musisz go podkręcić do 3 tys bo inaczej zdechnie, żeby sensownie przyspieszyć musisz deptać do 4-5 tys. To jak jazda 2 suwem co miał od cholery mocy jak na swoja pojemność, ale miał te przypadłość, że nie potrafił pojazdu z miejsca ruszyć.

              Druga sprawa spalanie. Silnik o większej pojemności i wyższym momencie obrotowym i nawet mniejszej mocy będzie zwyczajnie ekonomiczniejszy. Te małe z turbo to tylko w syntetycznych warunkach testów wypadają super a w rzeczywistości palą 2x więcej niż deklaruje producent.

              Skomentuj


                Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
                lklukasz w benzynie tez nonsens. Takie wysokoobrotowe silniczki są fajne "for fun" ale nie do codziennej jazdy, gdzie aby ruszyć musisz go podkręcić do 3 tys bo inaczej zdechnie, żeby sensownie przyspieszyć musisz deptać do 4-5 tys. To jak jazda 2 suwem co miał od cholery mocy jak na swoja pojemność, ale miał te przypadłość, że nie potrafił pojazdu z miejsca ruszyć.
                To to chyba dawno benzyna nie jeździłeś :P
                Nie znam samochodu, ktory nie moze ruszyć jeśli go do 3-4,5tys nie dokrecisz

                Mozesz podać przykład?
                Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
                Druga sprawa spalanie. Silnik o większej pojemności i wyższym momencie obrotowym i nawet mniejszej mocy będzie zwyczajnie ekonomiczniejszy. Te małe z turbo to tylko w syntetycznych warunkach testów wypadają super a w rzeczywistości palą 2x więcej niż deklaruje producent.
                A tu sie zgadzam :)
                Dlatego u mnie teraz jest 1.8 a miało byc 2.0
                Juz mi sie nie chce...

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez mbar Zobacz posta
                  Rzyg mnie ogarnia na takie newsy.
                  Można Opla nie lubić, ale w segmencie nie-premium jako ostatni chyba producent oferuje normalne, przyzwoite, benzynowe silniki V6.
                  EDIT: może jeszcze w Skodzie (Superb) da się zamówić.
                  No niestety już końcówka, w Insignii (bo tylko tam jest V6) po facelifcie będę montowane maksymalnie 2.0 litra. 2.8 V6 zostanie jedynie w OPC.

                  ---------- Post dodany o 10:44 ---------- Poprzedni post o 10:36 ----------

                  Odnośnie spalania i dynamiki mam odmienne zdanie. Robiłem porównanie na Insignii 1.8 wolnossącej i 1.4 turbo (oba 140 KM) oraz na Astrze IV 1.6 wolnossącej (115 km) oraz 1.4 Turbo (120 km). Jezdziłem osobiście.

                  Moim skromnym zdaniem oba silniki wolnossące to żenada jeżeli chodzi o dynamikę (totalne dno do 3500 rpm), spalanie w Insigni zbliżone, w Astrze o średnio dwa litry wyższe w przypadku wolnossącego ! 1.4 turbo przyspiesza płynnie od 2000 do 6000 RPM, w wolnossących cokolwiek zaczyna się dziać półtora tysiaca obrotów wyżej.

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez dzabij Zobacz posta
                    No niestety już końcówka, w Insignii (bo tylko tam jest V6) po facelifcie będę montowane maksymalnie 2.0 litra. 2.8 V6 zostanie jedynie w OPC.
                    Tak już jest.


                    Zamieszczone przez dzabij Zobacz posta
                    1.4 turbo przyspiesza płynnie od 2000 do 6000 RPM, w wolnossących cokolwiek zaczyna się dziać półtora tysiaca obrotów wyżej.
                    Potwierdzam, sam mam 1.4T.

                    ---------- Post dodany o 13:07 ---------- Poprzedni post o 11:49 ----------

                    Kto się pierwszy zorientuje? :)
                    https://secure.flickr.com/photos/24796741@N05/

                    Skomentuj


                      na temat głupoty się nie wypowiem. ciekawy jestem czy to nie fake, ale zapie****a kosmicznie..
                      https://www.youtube.com/watch?v=Qh3bRGdyw2k

                      Skomentuj


                        http://www.wiocha.pl/1073968,Polscy-...szpachla-i-kit
                        Chyba wiadro szpachli tu dali...

                        Skomentuj


                          Ma ktos na niego ochote?
                          marcinsywala.pl
                          Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

                          Skomentuj


                            nie rozumiem po co ta trzecia os?
                            trakcje w terenie poprawi?
                            bo przeciez nikt tam nic ciezkiego nie bedzie wozil

                            rozumiem za to przerobienie tego na prawdziwy off-road

                            Skomentuj


                              Zamieszczone przez benek161 Zobacz posta
                              No tak tylko to artysta-plastyk po ASP potrafi :/
                              Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                              nie rozumiem po co ta trzecia os?
                              trakcje w terenie poprawi?
                              bo przeciez nikt tam nic ciezkiego nie bedzie wozil

                              rozumiem za to przerobienie tego na prawdziwy off-road
                              Po to, zeby sie nie zakopał
                              Juz mi sie nie chce...

                              Skomentuj


                                Witam, czy wymieniliście już oponki na letnie? jeśli nie to kiedy zamierzacie?. Pozdrawiam :)

                                Skomentuj


                                  rano sa przymrozki wiec ja bym jeszcze nie ruszal

                                  Skomentuj


                                    Ja zmieniłem, w dzień już temperatura dochodzi do 10 stopni ( przynajmniej u mnie ), a guma zimowa się wtedy miękka robi co za tym idze szybciej się wyciera :/
                                    DAC .3lite AD1865 | Accuclone E450 | BMS 4524 + 18sound XT120 horn + Sonido SFR 175 AlNiCo + Eminence Alpha 15a - 99% progress… | SBA TW29BN-B + 15M4531 + 2x 18W8531 - 1% progres...

                                    Skomentuj


                                      A ja się przesiadłem na tylny napęd i wolnossący motor Na pewno nie narzekam :)
                                      Last edited by .3lite; 18.03.2014, 15:39.

                                      Skomentuj


                                        Zamieszczone przez .3lite Zobacz posta
                                        A ja się przesiadłem na tylni napęd i wolnossący motor Na pewno nie narzekam
                                        Corvette? :>

                                        Skomentuj


                                          Prawie, też Amerykański :)

                                          Na razie światła muszę przerobić, a szkoda - ich są duże ciekawsze.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X