Ja miałem 2 lata 607 z 2006r po lifcie, 2.2i 16V, kupiłem z przebiegiem 135kkm po pierwszym właścicielu. Do fula brakowało dużej nawi i skóry.
Ale non stop coś się sypało, o ile elektrykę ogarniałem na bieżąco to z mechaniką nie było zabardzo komu oddać bo tylko słyszeli peugeot to niebiorą na warsztat. Tak w skrócie w przeciągu dwóch lat wymieniłem: 3x czujnik abs po 350zł, sterownik wentylatora 200zł, cały pająk ze zwijakiem airbag 1800zł, 2x czujniki parkowania po 100zł, półosie po 900 zł + wymiana (regenerowane w aso), sprzęgło z wymianą 1000zł, obudowa termostatu z wymianą 350zł, podnośnik szyby, akumulator, jeszcze parę innych rzeczy. Większość rzeczy w aso Lubos w Bytomiu (polecam serwis). Nie było miesiąca żeby coś się nie popsuło, a jak ze dwa miesięce był spokój to na trzeci kumulacja. Pozbyłem się tego niewiele na szczęście tracąc.
Ale znajomi mają 407, 307, 206 i nie narzekają, szczególnie te dwa ostatnie.
Ale non stop coś się sypało, o ile elektrykę ogarniałem na bieżąco to z mechaniką nie było zabardzo komu oddać bo tylko słyszeli peugeot to niebiorą na warsztat. Tak w skrócie w przeciągu dwóch lat wymieniłem: 3x czujnik abs po 350zł, sterownik wentylatora 200zł, cały pająk ze zwijakiem airbag 1800zł, 2x czujniki parkowania po 100zł, półosie po 900 zł + wymiana (regenerowane w aso), sprzęgło z wymianą 1000zł, obudowa termostatu z wymianą 350zł, podnośnik szyby, akumulator, jeszcze parę innych rzeczy. Większość rzeczy w aso Lubos w Bytomiu (polecam serwis). Nie było miesiąca żeby coś się nie popsuło, a jak ze dwa miesięce był spokój to na trzeci kumulacja. Pozbyłem się tego niewiele na szczęście tracąc.
Ale znajomi mają 407, 307, 206 i nie narzekają, szczególnie te dwa ostatnie.
Skomentuj