Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    To tak samo z Kadett-em E mojego ojca którym jezdzi do roboty. Też się dziwiłem ze do tej pory go nie wzieło.

    Skomentuj


      Tak zapytam, ten kadett i astra to kolor czerwony? :P

      Skomentuj


        Kadett to jest czerwony :razz:

        Skomentuj


          cursor, czerwony :). A coś ma do rzeczy kolor?

          Skomentuj


            Na czerwonym rdzy nie widać tak mocno pewnie... :wink:

            Skomentuj


              dj_zibi, do swojej Vectry kupilem ostatnio zachwalane wszędzie kayaby - powiem że zawiodłem się, są strasznie sztywne, zrobilem na nich juz ze 2tys a poprawy nie widać. Obniżyły też deko auto, przez co lepiej trzyma się drogi, ale kurde, nie działają jak powinny. Teraz bez wahania wziąłbym bilsteiny - były 20zł droższe.

              Ja mam czerwoną vectre - i rdze widać jak pieron :mrgreen:

              Skomentuj


                LightSound ja chce minimalnie sztywniej...

                Skomentuj


                  Na forum volvo v40 też ostatnio ludzie pisali, że nie są zadowoleni z KYB bo samochód bardziej się bujał, zawieszenie w tych samochodach jest dość sztywne, bardziej Bilsteina polecali. Warto też rozważyć NK.
                  ONKYO TX-SR501E | Monacor SPH165KEP + Vifa XT19

                  Skomentuj


                    A to ni jest tak ze te wszystkie "podstawowe" amory to praktyczna seria??

                    Skomentuj


                      Nie, na oryginalnych GM jak kupiłem auto działało to dużo lepiej, praktycznie dziur nie było czuć. Teraz praktycznie na każdej się podskoczy, a niedajboże niech na drodzę będzia fala to skaczesz jak głupi po drodze :???:

                      Bierz bilsteiny - myślę że się nie zawiedziesz.

                      Skomentuj


                        Ludzie kupują jakieś tanie amory bo nowe, bo mają 70 czy 80% sprawności, a jednak na każdych jeździ się inaczej, oprócz sprawności liczy się charakterystyka tłumienia. Problem z wyborem jest taki, że mało kto ma możliwość sprawdzenia kilku różnych.
                        ONKYO TX-SR501E | Monacor SPH165KEP + Vifa XT19

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez Yoshi_80
                          cursor, czerwony :). A coś ma do rzeczy kolor?
                          W przypadku kadettów D ponoć miał.
                          W czerwonym lakierze ponoć jest jakiś składnik, który działa antykorozyjnie.

                          Sam miałem czerwonego kadetta i jedynie progi miał do roboty. Nadkola zdrowe, o dziwo mocowanie wahaczy(typowa bolączka kadettów) było zdrowiutkie. Szkoda, że wylądował na szrocie, ale dachu klepać się nie opłacało(przez kretyna ścinającego łuk matka wylądowała w rowie i dachowała)

                          Skomentuj


                            Jeżeli chodzi o amorki to chyba gazowo-olejowe tak mają, że są trochę sztywniejsze, ale za to podczas całego czasu eksploatacji pracują tak samo

                            A jeżeli chodzi o podatność aut na rudą to moim zdaniem tacy producenci jak Mazda jaja sobie robią z użytkowników ich aut, którzy nierzadko wydają sporo kasy np na Mazdę 6 po to żeby przekonać się o beznadziejnych zabezpieczeniach antykorozyjnych :(

                            Skomentuj


                              B4 lezą w bagażniku jutro wymiana to opowiem własne odczucia. Szkoda ze mnie chwilowo nie stać na B6:/

                              Skomentuj


                                http://moto.onet.pl/7826236,18931,4,...tml?node=18931 "Diesle sa mocniejsze"

                                Zamieszczone przez ralfb
                                tacy producenci jak Mazda jaja sobie robią z użytkowników ich aut, którzy nierzadko wydają sporo kasy np na Mazdę 6 po to żeby przekonać się o beznadziejnych zabezpieczeniach antykorozyjnych :(
                                Eee to przejaskrawione twierdzenie, nie widziałem jeszcze skorodowanej 6-tki.

                                Zamieszczone przez dj_zibi
                                B4 lezą w bagażniku jutro wymiana to opowiem własne odczucia. Szkoda ze mnie chwilowo nie stać na B6:/
                                Kayaby i tak sa lepsze.

                                Skomentuj


                                  Zamieszczone przez pegelmesser
                                  Kayaby i tak sa lepsze.
                                  W czym niby?

                                  Skomentuj


                                    Parametry, jakosc itp

                                    Skomentuj


                                      Parametry, jakosc itp
                                      A mówisz o rzeczywistych czy tych na papierze?
                                      Ciekawe w takim razie czemu np. w KJS'ach łatwiej spotkać bile B6(najczęściej te na grubym tłoku) niż kayaby AGX.

                                      Bil nawet b4 jest twardszy od kayaba, co za tym idzie traci się na komforcie, ale to nie znaczy, że resorowanie jest złe.

                                      Skomentuj


                                        Zamieszczone przez cursor
                                        Ciekawe w takim razie czemu np. w KJS'ach łatwiej spotkać bile B6(najczęściej te na grubym tłoku) niż kayaby AGX.
                                        Moda? Bo na forum przeczytali?
                                        Bil nawet b4 jest twardszy od kayaba, co za tym idzie traci się na komforcie, ale to nie znaczy, że resorowanie jest złe.
                                        Bo duzo alezy tez od sprezyn i reszty zawieszenia...

                                        Skomentuj


                                          [quote="pegelmesser"
                                          Eee to przejaskrawione twierdzenie, nie widziałem jeszcze skorodowanej 6-tki.

                                          [/quote]

                                          To znaczy, że mało widziałeś ( Mazd 6 ) - chodzi mi o generację GG/GY

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X