Zamieszczone przez mIKI
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
wątek motoryzacyjny
Collapse
X
-
Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz postaMoj drogi. Nie sadze aby jakiegos glupiego osilka bylo stac na nowa Alpine w owych czasach, kiedy byla produkowana.. Chociaż BMW przestało być oczkiem uwagi tej "subkultury" bo chyba przerzucili się na audi hehehe.
A ogólnie, nie ma to jak kupić leciwe auto wysokiej klasy, na pewno będzie tanio w naprawach, ekonomicznie .. Popieram przedmówcę, kupić nie za duże popularne kombi typu skoda lub podobne. Myślicie, że rodzice zastanawiają się nad "prestiżem" jazdy 20 letnią s-klasą ? hahaha , jasneeee
Skomentuj
-
Mielismy skode octavie i nigdy wiecejw tym roku jezdzilem po europie tez taka prawie nowa i jest cholernie niewygodne, glosne, brzydkie, nieprzyjemne w srodku
Myslalem o audi ale niestety niebitego nie widzialemdo tego diesel to juz w ogole jest problem, a i zawieszenie jest dosc delikatne.
Skomentuj
-
Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz postaMerc W140 ma sprawia wrazenie nadymanej w124. Moze dla fanow merca takie slowa do jakas prowokacja, ale takie mam osobiscie odczucia.
jak kiedys bardzo mi sie podobal W140 to im dluzej go widuje tym mniej mi sie podoba...
Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz postaZdecydowanie bardziej lubie sylwetke np BMW E38
drugi to stara 6-tka
Zamieszczone przez Marios221 Zobacz postaW klasie C czujesz sie jak przecietny kowalski nic nadzwyczajnego,e klasa to juz wygodna limuzyna która dla wiekszosci jest niedostepna,A w s'klasie przecietny chłop czuje sie jak król,wsiada sie na wielka kanape skórzana kanape a samochod odizowoluje nas od zgiełku miasta i elegancko ze spokojem wracamy do domu...
przeciez to oczywiste ze nawet W126 oferuje to czego obecne kompakty nie maja w standardzie...
Zamieszczone przez Marios221 Zobacz postaDo mercedesa trzeba dorosnac i sie nim przejechac to nie auto do scigana sie ze swiateł! Zostało tak zaprojektowane zeby nie być agresywnym.
nic innego mi nie pasuje tak do mojego stylu jazdy
Skomentuj
-
mIKI, a czy ten samochód musi być z klasy premium?! Jesli tak to za dużego wyboru nie maszRozpatrz jeszcze Volvo V50, fajne rodzinne autko i nikt nie przyklei Ci łatki jak w BMW.
Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz postaChociaż BMW przestało być oczkiem uwagi tej "subkultury" bo chyba przerzucili się na audi hehehe.
Skomentuj
-
Caddi Seville STS z V8 Northstar na gazie :) Fenomenalny silnik, ktorego europa moze pozazdroscic amerykancom. Przeglady silnika co 100 tys mil, nawet jazda bez chlodzenia nie jest wstanie ubic tego silnika. Ma ciekawy system odlaczania cylindrow, ktore sa zagrozone przegrzaniem. No i ten dzwiek...
http://otomoto.pl/cadillac-sts-north...C23517400.html
Skomentuj
-
Zamieszczone przez dabyl Zobacz postażyczenie "szerokiej drogi" dla kierowcy tego samochodu nabiera nieco innego znaczenia niż zazwyczaj
Skomentuj
-
jak cadilaci mi sie nie podobaja to ten nawet ciekawie wyglada
ale predzej bym kupil japonczyka niz amerykanca (sprowadzanie cesci itp)
Zamieszczone przez Marios221 Zobacz postateraz wszystkie skody vw to strasznie twarde samochody
Skomentuj
-
Przeciez taki Cadi wcale nie jest wiekszy od europejskich aut klasy premium. Jesli chodzi o awaryjnosc to auto trzyma wysoka klase, automatu nie ma co sie bac, amerykance sa specami od tych rzeczy i zadbane, dogladane nie ma prawa sie zepsuc. Pamietajcie, ze auta amerykanskie projektowane sa troszke inaczej. Tam jeden stan jest wiekszy od polowy europy wiec te fury musza miec duza wytrzymalosc i niezawodnosc. Bardziej bym sie bal o awarie i ceny oryginalnych czesci w mercu W140 niz w Seville czy Eldorado.
---------- Post dodany o 17:17 ---------- Poprzedni post o 17:11 ----------
http://www.autocentrum.pl/oceny/cadillac/seville/v/
http://www.autocentrum.pl/oceny/cadillac/eldorado/viii/
Skomentuj
-
2.0D w bmw miały tendencje do pękania wałów korbowych jak zaniedbało się silnik(a czasem i bez zaniedbania) dotyczy to obu silników. Częściej dotyka to starszego 136KM, ale ten 150KM też ma ten problem.
3.0D w e46 po lifcie to bardzo samochód. 204km w turbo dieslu potrafi bardzo fajnie rozbujać tę budę, a przy tym zadowoli się umiarkowanym spalaniem.
Jeśli twoi rodzice przekładają ekonomię nad osiągi to lepiej kupić 320d 150KM. Zawsze to 2 cylindry mniej(2 świece żarowe mniej, 2 wtryski mniej itd.)
Odnośnie kłótni bmw-mercedes to faktem jest, że S-klasa od zawsze była wygodniejszym samochodem. W140 oferuje więcej miejsca w środku niż E38. Ale w kwestii prowadzenia się samochodu, niestety wygrywa BMW. Zawieszenie lepiej trzyma się drogi. Stylistyka to już kwestia gustu. Linia e38 jest na pewno "lżejsza" od mercedesa.
Skomentuj
-
Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz postaPanowie, macie moze namiary na jakiegos ebooka o naprawach blacharskich i lakierowaniu? Cos dla laikow potrenowalbym na mojej starej ibizie.
Skomentuj
-
Moja Ibi ma juz takie parchy, ze zal mi na nia patrzec. Chcialbym uzyc jakis tanich rzeczy do przyzwoitej naprawy. Kompresor mam ale pistolet raczej sobie odpuszcze. Plan jest taki zeby usunac rdze i rzucic lakier w spraju jak najtanszym kosztem, lecz zgodnie z technikami lakierniczymi, a nie byle jak ( szpachla, podklad, lakier i bajera ).
Skomentuj
-
Tak, kompresor mam ale prawde mowiac nie znam sie na tej calej pneumatyce, jak to ustawic dobrze. Poza tym trzeba dokupic te filtry, odwadniacze, odolejacze. Cos musze poczytac o tym chyba, bo moze jakby sie zrobilo taki podstawowy systemik z kompresorem to i kolumny daloby sie pewnie lakierowac i malowac.
Skomentuj
-
PM, ciśnienie ustawiasz około 3 bary i jazda. Jeśli masz dobra sprężarkę to obejdzie sie bez odwadniacza.
Mnie malowania pewien lakiernik uczyła tak: Rdzę oczyszczasz, na gołą blachę kładziesz podkład reaktywny, potem dopiero szpachla. Szpachle docierasz jak Ci wygodniej, ale pod lakierowanie podkładem docierasz już na mokro papierem 400, kładziesz podkład i docierasz na mokro papierem 600 pod lakier jednoskładnikowy akrylowy, pod dwuskładnikowy (baza + klar) 800. Odtłuszczasz nitrem lakierowany element, oraz dobrze jest przetrzeć element antystatyczną szmatką, żeby zebrać drobinki pyłu włosków itp.. 3 pierwsze warstwy lakieru kładziesz bardzo cienkie tak aby jeszcze podkład minimalnie się przeświecał, później ze 3 grubsze warstwy. Lakier kładziesz w odstepach kilku minut. Oczywiście do podkładu i lakieru dodajesz utwardzacza według proporcji podanych przez producenta. Na koniec gdy lakier już stwardnieje dobrze jest zrobić polerkę mechaniczną, bo skórka pomarańczowa przy amatorski lakierowaniu to raczej standard
Do lakierowania małych elementów i zaprawek polecam taki pistolet: http://allegro.pl/pistolet-lakiernic...267100180.html
Ciezko nim zrobić zacieki, chociaż nie jest to niemożliwe
Skomentuj
Skomentuj