Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez mIKI Zobacz posta
    jakis czas temu pisalem ze szukam e46 dla rodzicow - juz przestalem szukac!
    auto ogolnie mi sie bardzo podoba ale 99% to SZROTY !!!
    te za ok 20tys padaczki, te za ponad 30tys czasem jeszcze wieksze i ulepy ze szpachli i cieknie skad sie tylko da...
    Bo takich aut nie szuka sie w kraju, trzeba po nie jechac do Niemiec. Jak auto ma byc dobre, skoro sprowadzone w kraju kosztuje mniej niz podobne w Niemcowni? Kupujacy sa sami sobie winni. Za peczek klakow dobrego auta tej klasy sie nie kupi.

    ---------- Post dodany o 23:00 ---------- Poprzedni post o 22:58 ----------

    Zamieszczone przez mIKI Zobacz posta
    body kit to brabus
    Chlopaki z Brabusa chyba mieli jakis gorszy dzien przy projektowaniu tego Kita :P Dobrze, ze Alpina trzyma zawsze poziom ;]

    Skomentuj


      http://otomoto.pl/renault-megane-igl...C23784513.html

      A ja rower żonie ostatnio za tyle kasiorki kupiłem:):):)

      Skomentuj


        za te pieniadze to bym tylko zadzwonil, zapytal o stan i zrobil przelew
        i przy okazji odebral :)

        ale coraz wiecej takich dziwnych aukcji u nas sie robi
        podobnie jak na mobile.de
        przeciez takie samochody chodza po ok 5-7tys zl
        wiec dlaczego tu jest 1,9tys zl i jeszcze do negocjacji?
        I jeszcze 97tys km?
        Cos tu jest nie tak...
        Juz mi sie nie chce...

        Skomentuj


          mIKI, to samo jest z Audi: szpachla, zacieki, skórka pomarańczowa i rdza, a ceny z kosmosu. Tak na przyszłość to zastanów się nad jakimś francuzem albo japońcem.

          Skomentuj


            eeee tam..
            mój stary ma Citroena Xarę 1998 ze zwykłym poczciwym dieslem, przebieg 220 tys.
            Każdy kto to widzi mówi, że do 500 tys jest nie do zajechania!
            Osobiście nie dałbym za budę nawet tysiaka!

            Dlatego coraz więcej jest aut budżetowych, ubogich w wyposażenie (lata 90), ale solidnych, jeszcze bez elektroniki!
            Zawsze będę polecał ubogą i toporną Hondę, a ostrzegał przed eksperymentami lat 90 czyli Peugeotami, Renault i innymi ... fordami.

            btw.
            Zawsze przed zakupem zapytaj sam siebie, co się dla mnie liczy!? I tych punktów broń, jak Częstochowy.
            Ujeżdżam Civic Coupe i świadomie wiem, że liczy się dla mnie przestrzeń, wygoda, klasa, benzyna, szybka reakcja, i przyspieszenie, a że pali 10-11. No ba!
            Płacę za to czego oczekuję, więc auta palące 4-5l nie są złe.. ale zawsze przekalkulujmy 4-5 litry. Wozidełko, czy auto?!

            Skomentuj


              E tam , http://rafael.otomoto.pl/bmw-320-2-0...C23778858.html

              Kupowałem u nich auto , stare bo stare ale nic nie "cudowali" ,
              Mają jakieś układy w itali , co tydzien dwa po 7-8 aut przywożą.
              Jeden z forumowiczów ma tam bardzo blisko.

              a, te ich auta soli nie widziały od nowości ,
              a moja escorcina śnieg to chyba w zeszłą zimę dopiero zobaczyła/auto z południa włoch/
              pod spodem rdzy o wielkości główki zapałki nie znajdzie sie a pojazd z 1997 roku.
              Last edited by awaria; 23.04.2012, 23:44. Powód: dop

              Skomentuj


                Zamieszczone przez mIKI Zobacz posta
                srekal34 no to mi pojechales:)
                body kit to brabus, w polsce jest na pewno jeden sedan w takim pakiecie. zestaw kompletowalem prawie 4lata tak ciezko zdobyc takie rarytasy, nie tylko w polsce...
                do tego mam jeszcze ogrinalny wydech tez brabusa:)
                no i nie wiem czy mozna nazwac to tanim tuningiem...
                Nie chciałem Ci pojechać, wręcz podziwiam za utrzymanie tego ciekawego auta w dobrym stanie, niemniej jednak ja bym sobie ten kit odpuścił - po prostu Mercedesom z tamtego okresu nie leży "optyczna" gleba, a już C55 AMG wygląda obrzydliwie(na żywo, bo na fotkach nie ma tragedii jeszcze)

                Skomentuj


                  http://tvnplayer.pl/programy-online/...E05,11139.html polecam Wam ten odcinek :) Test odwiecznej walki dizel, bena, bena turbo, a na koncu smaczek z USA.

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                    http://tvnplayer.pl/programy-online/...E05,11139.html polecam Wam ten odcinek Test odwiecznej walki dizel, bena, bena turbo, a na koncu smaczek z USA.
                    Widziałem w TVNie, problem tylko taki ze mowa tam o EKO małych dieslach:)

                    Skomentuj


                      ja znów zastanawiam się nad czymś do 18kpln ale koncepcji brak, choć z racji tego że ma być benzyna to skłaniam się ku japońcom - może macie jakieś propozycje:)
                      - cztery/pięć drzwi
                      - klasa kompakt raczej max
                      - klima by się zdała
                      - hmmm co tu więcej:)

                      Skomentuj


                        Krystian Markow seat leon, wersja 1,6SR oszczednie, wersja 1,8T fajnie, wersja 1,8T Cupra bardzo fajnie. Środek masz od Audi A3, duzo czesci, fajne auto, proste w naprawie:P Osobiscie mam 2 znajomych z Leonami Cupra tylko TDI PD 150 koni porobione na 180-190, każdy chwali. Sam smigam Toledo II czyli praktycznie to samo tylko sedan w wersji TDI 110@130 koników i też nie mam problemów. Zrobiłem juz 80tyś km wiec pewien pogląd mam

                        Dodam ze masz:
                        klimatronik,
                        wszystko elektryczne,
                        tempomat,
                        komputer,
                        zalezy jaka wersja Ci się trafi->, grzanie foteli skóra i inne duperele

                        Skomentuj


                          Nie tylko merc tak wyglądał. Poszukajcie sobie BMW 7 E32 w pakiecie BBS, rozwiązanie podobne.

                          Pakiet jak najbardziej pasuje do tego samochodu, bo taka była moda w tamtych czasach

                          Skomentuj


                            dj_zibi hmm leon ok ale nie diesel bynajmniej nie pompowtryski i nie turbiny itp. Zraziłem sie

                            Skomentuj


                              Zamieszczone przez Krystian Markow Zobacz posta
                              dj_zibi hmm leon ok ale nie diesel bynajmniej nie pompowtryski i nie turbiny itp. Zraziłem sie
                              Podałem Ci wersje z Benzyną, a co do PD nie wiem, ale zawsze znajomym coś siadało jak lali siki a nie "ropę". Ojca Passat z 2005 rok 1,9TDI PD 130koni ma 260tys na budziku i wszystko idealnie:P Silniki 1,8T tez sa fajne a i gaz łatwo do nich dać, co jest zaleta w porównaniu do 2,0TFSI:/

                              Skomentuj


                                Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                http://tvnplayer.pl/programy-online/...E05,11139.html polecam Wam ten odcinek Test odwiecznej walki dizel, bena, bena turbo, a na koncu smaczek z USA.

                                Krótko mowiąc diesel kopie tyłki benzyniakom . Co do smaczku z ameryki jest tylko jeden problem, żeby go poczuć to trzeba umieć chociażby w 10% jeździć jak Ben Collins w przeciwnym razie pozostaje nam wyłącznie zachwycanie się brzmieniem 6L silnika heheh.

                                Skomentuj


                                  Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
                                  w przeciwnym razie pozostaje nam wyłącznie zachwycanie się brzmieniem 6L silnika heheh.
                                  i to dobre Ja bym jeszcze dodał, że trzeba mieć gdzie tak jeździć

                                  Ciekawe co by było gdy porównać silniki TPb i TD o pojemnościach ok. 2l. Benzynka by miała koło 200KM, diesel pewnie 150KM i jedyną przewagą diesla okazało by się spalanie. Dodał bym jeszcze do tego zestawienia benzynowy silnik wolnossący o podobnej mocy, czyli pewnie jakieś 2,5l V6 i dopiero by się zaczęła zabawa
                                  Morał tego testu jednak był najlepszy: moze i diesel mało pali, jest dynamiczny, ale koszt zakupy miażdży i za długo ta inwestycja się zwraca. Swoja droga skoro to polski program motoryzacyjny, to dla czego nie było tam silnika z LPG ??

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
                                    Swoja droga skoro to polski program motoryzacyjny, to dla czego nie było tam silnika z LPG ??

                                    No własnie, powinni wziąć jakąś Dacie z największym benzyniakiem z LPG i mielibyśmy niekwestionowanego zwycięzcę w każdej kategorii :lol: . Było by po polsku hehe.

                                    Skomentuj


                                      Kto z Was ma LPG? Bo ja lada miesiąc będę zakładał.

                                      Skomentuj


                                        Dzisiaj porównywanie deasla z benzyną trochę mija się z celem, najważniejsze to zadać sobie pytanie, czego oczekujemy od auta i jakie są nasze ogólne upodobania.
                                        Jeśli ktoś z zasady lubi deasle (i nie ważne czy T, TD, TDI, TDCI i inne tam), to generalnie musi lubić klekotanie (im starsza generacja tym silniejsze kle, kle..) i zwykle przyzwyczajony jest do tego, że za mniej litrów więcej przejedzie. Dalej idąc, jeśli ktoś lubi te klekoczące deasle, to musi akceptować również turbodziurę (bo w segmencie aut, które w 90% kupijemy, to jeszcze każdy ją ma), wyższe koszty napraw i inne minusy. Miłośnicy deasli dostrzegają też plusy, najważniejszy to spalanie, żywotność silników, często łańcuszki, a nie paski rozrządu, wozidełkowy, płynny, komfort jazdy.
                                        I nie wiem, czy warto porównywać deasla z benzyną, bo to zupełnie inne auta. Nawet nie tyle co w konstrukcji silnika... ale charakterystyce, pewnym ogólnym odczuciu w codziennym użytkowaniu.

                                        Dzisiaj wybierając deasla wśród deasli można się pogubić w plusach i minusach ... a co dopiero deasel vs benzyna.
                                        Bo dylematy typu : stary i niezawodny T, TD, czy może kulturalny i napakowany elektroniką TDCI, dTi?
                                        Jak stary to i turbina potrafi być awaryjna (tym bardziej, że nie wiesz jak poprzedni właściciel dbał o silnik), a jak nowy, to możesz trafić już na filtr DPF.
                                        Ostatnio zmieniałem płyn do filtra - 800 zł za 2 litry ... bo filtr to już 5 koła ...

                                        Dlatego dzisiaj porównywanie aut, to ciężki temat. Szukajmy auta pod siebie, nich będzie ono przedłużeniem nas samych, wtedy nie istotne, czy deasel, czy benzyna.
                                        Oczywiście polecam benzynę :)
                                        Bo mniej truje środowisko :))

                                        Skomentuj


                                          Zamieszczone przez Alchemiq Zobacz posta
                                          deasel
                                          Pierwszy raz w zyciu widze taka pisownie :P Ja osobiscie uzywam oryginalej Diesel lub spolszczonej Dizel.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X