mIKI nie znam sie na budowie tego ustrojstwa.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
wątek motoryzacyjny
Collapse
X
-
Pawel S. garaż mam nawet dwa ale sa 3 auta w domu:) I niestety "golfidło" stoi na dworku. A co śmieszniejsze wszystkim auta puchły rano a mi przy -23 od strzała(zagrzałem kilka razy świece tylko) i ktos mi powie ze golfy sa do bani, audi dla tego przykładu wymiękło i nie zapaliło. Oba diesle Golf 1,9TDI 90 koni audi rzędowa piątka 2,5TDI 115koni.
Skomentuj
-
Zamieszczone przez damiania co sądzicie o tym? czysto z ciekawości pytam, jak dla mnie to tanio strasznie jak za taką fure http://www.allegro.pl/ite...gn_edition.htmlteraz z 20000 zrobiło się 40000 :)
http://www.allegro.pl/item519117407_...n_edition.html
(ta sama aukcja)
Skomentuj
-
Zamieszczone przez damianihttp://www.allegro.pl/ite...gn_edition.htmlZapewne przeszła wiele operacji odmładzania, no cóż dzisiejsza medycyna plastyczna potrafi zdziałać cuda
Jeśli jednak dumsza dalej nad Golfem/Jettą to omijaj tylko silniki 1,6. To jednostki na gaźnikach sterowanych przez komuter, które sa na tyle problematyczne że ludzie zamieniają je na gaźniki od dużych fiatówA reszte mozesz brać
EDIT:
http://i40.tinypic.com/2m6spzq.jpg
Hmmm czyzby ten sam ;> ??
Skomentuj
-
Jednak kupiliśmy tą bete :mrgreen: Te silniki to chyba jeszcze nie są common rail :roll: Dzisiaj ojciec kupił Auto Świat, gdzie jest o BMW i tam pisało coś: Spośród turbodiesli polecamy jednostkę 2,0/136 KM (z wysokociśnieniowym wtryskiem bezpośrednim) lub 150-konną wersję tego silnika (z common railem), która do oferty BMW trafiła pod koniec 2001r.
To jak w końcu działa ten pierwszy? Pompo wtryski, czy cc?
Skomentuj
-
Zamieszczone przez malyzmcz wysokociśnieniowym wtryskiem bezpośrednim
zdejmuj plastiki z silnika i dawaj fotki
[ Dodano: 2009-01-12, 20:35 ]
Zamieszczone przez zboj87Silniki typu common rail (HDi) mają po prostu dużo wyższe ciśnienie w komorze spalania... prosto mówiąc.
Skomentuj
-
Zamieszczone przez zboj87Wydawało mi się, że common rail nie należy do turbo-dieseli, bo nie ma turbosprężarki. Silniki typu common rail (HDi) mają po prostu dużo wyższe ciśnienie w komorze spalania... prosto mówiąc.
No będę musiał któregoś dnia zrobic.. Tato dzisiaj zdejmował niby i móił, że tam elektroniki nie było widac przy wtryskach :roll:
Skomentuj
Skomentuj