Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Rowery i akcesoria

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Polecam pętlę beskidzką, 02.07.16. Przepiękny wyścig po naszych wspaniałych górkach. Trasa 96 km powinna być wyłączona z ruchu samochodowego.
    http://www.mikspec.pl/myroute/defaul...0.575847015.3d
    http://www.roadmaraton.pl/2016/kalen...skidzka/trasy/
    Nie trzeba kupować miejsca startowego, można bez numeru przejechać sobie pętelki.
    Jak ktoś chce się ścigać to są 3 dystanse: 96; 155 i 230km.
    Oczywiście szosa.

    Skomentuj


      No my już po Jurze. Od strony Krakowa chyba ciekawsza połowa, polecam było wszystko o trzeba :-) Oczywiście MTB..

      Skomentuj


        Jutro odbieram mój retro rower z serwisu.

        Czas najwyższy na to.

        Skomentuj


          Dan124, w której części wady kręcisz się tym rowerkiem?

          Skomentuj


            Krecisz to za dużo powiedziane.

            Rower jakieś 6 lat odpoczywał

            Skomentuj


              HEJ. Rozebrałem wczoraj po 10 latach stary amortyzator RST. Jest to jakiś prosty model na sprężynach i elastometrach. Zaczęło mi coś się luzować, bałem się że może rury w środku przerdzewiały na wylot i zabiję się podczas jakiegoś zjazdu ale nie jest tak źle, pękła tylko jedna sprężyna i trochę rdzy na goleniach w środku.
              Mam pytanko o serwis amortyzatora, czy wystarczy posmarować towotem te spężyny a rurki przesmarować olejem? Czy przy samych gumowych uszczelniaczach dawać tam smar?
              Te rurki mogę tylko wysmarować olejem który został mi od samochodu? (TEXACO Texamatic 7045 E Dexron III - olej przekładniowy do skrzyń biegów automatycznych)

              Skomentuj


                Jeśli pękła sprężyna to amor do wymiany, nie ma co inwestować w najtańszy amortyzator kupująć sprężynę (no chyba że ten amor Tobie pasuje a sprężyna będzie tania).

                Zamieszczone przez Shizo Zobacz posta
                Mam pytanko o serwis amortyzatora, czy wystarczy posmarować towotem te spężyny a rurki przesmarować olejem? Czy przy samych gumowych uszczelniaczach dawać tam smar?
                Nic więcej z tym nie zrobisz, przesmaruj sprężyny tawotem.
                Nie używaj jednak oleju silnikowego bo zniszczysz uszczelki.
                Na golenie jak i uszczelki można dać wazelinę techniczną (w momencie gdy będziesz składał amora) a później używać Brunoxa do amortyzatorów.

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez marian Zobacz posta
                  Nie używaj jednak oleju silnikowego bo zniszczysz uszczelki.
                  Na golenie jak i uszczelki można dać wazelinę techniczną (w momencie gdy będziesz składał amora) a później używać Brunoxa do amortyzatorów.
                  Właśnie nie byłem pewien czy tam ma być duży poślizg czy może być wazelina, a silikon w spray zamiast tego oleju może lepiej?
                  Od roku chodzę z rozwaloną łękotką także rower teraz używam tylko sporadycznie krótkie dystanse po płaskim nie tak jak kiedyś więc nie chce inwestować w nowy amortyzator na razie.

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez Shizo Zobacz posta
                    a silikon w spray zamiast tego oleju może lepiej?
                    Może być, uszczelce się nic nie stanie.

                    Skomentuj


                      Pytanko do 2 i 4 kołowców :
                      rozglądam się za bagażnikiem do auta na 2 rowery. Mam 2 zwykłe rowerki więc też nie chciał bym wydać na bagaj wiecej jak na rowery Ma być tanio i solidnie:) Znalazłem coś takiego, zda to egzamin czy raczej mogę zgubić rowery?:)
                      http://allegro.pl/uchwyt-rowerowy-ba...105403918.html (Uchwyt rowerowy Bagażnik na hak THULE Xpress 970)

                      Skomentuj


                        Wg mnie nic tańszego i lepszego nie kupisz. Hak to fajna sprawa do przeworzenia rowerów dachowe to męczarnia, niestety.

                        Skomentuj


                          A ten który zaproponowałem jest ok?

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez Marios Zobacz posta
                            dachowe to męczarnia, niestety.
                            dlaczego?
                            jestem na podobnym etapie, ale u mnie dachowy to jedyne rozwiazanie - za waskie autko, za dlugi rower :(

                            Skomentuj


                              Był ktos na JoyRide w tym roku?
                              (ja po prawej ;p)

                              Fajna impreza, niestety padało mocno. Po pierwszej godzinie już człowiekowi wszystko jedno, szkoda że zimno...
                              Polecam, trasy dla kazdego, enduro jak ktos lubi, DH, maraton, targi.

                              Skomentuj


                                No nie dasz radę spokojnie jak masz hak. Montaż/demontaż belek k listew rowerowych to strata czasu. Do tego dochodzą opory podczas jazdy,szum i hałas. Ponadto świadomość rowerów na dachy nie daje komfortu psychicznego podczas jazdy, przynajmniej mi. Osprzęt taki jak kosze, fotelik dla dziecka trzeba zdemontować, bo może się urwać i zwiać. No i oczywiście rower cały usyfiony owadami przy dłuższych trasach.

                                Skomentuj


                                  ja mam dach na wysokości 120cm, wkładanie rowerów to jest mega wygoda, spalanie mniejsze jak z rowerami z tyłu! to jest mit że pali więcej jeżeli są na dachu...
                                  No i chyba nigdy nie wracałeś w deszczu z rowerami na haku..
                                  PS. ostatnio widziałem jak gość załatwił sobie koło w rowerze, który miał co prawda na klapie... ale jak zjechał z krawężnika to pięknie tym kołem o niego przywalił :P

                                  Skomentuj


                                    jak nie zapomne to zrobie zdjecie mojego roweru na tle auta... to sie wytlumacze dlaczego u mnie tylko dach

                                    Skomentuj


                                      Zamieszczone przez Michal93 Zobacz posta
                                      to jest mit że pali więcej jeżeli są na dachu...
                                      Polemizowałbym :) U mnie spalanie z rowerami na dachu rośnie o ok 2l na 100 km. Jesteś jedyną osobą jaką znam, która twierdzi, że rowery na dachu to lepszy pomysł niż rowery na haku.
                                      Z rowerami na haku jest ten problem, że wg prawa powinno się dorobić trzecią tablicę rejestracyjną oraz zapewnić widoczne oświetlenie, co proponowanym powyżej rozwiązaniu firmy Thule może być co najmniej kłopotliwe.
                                      Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

                                      Skomentuj


                                        oj mocno sie pomylilem z tym rowerem...
                                        jednak by sie z tylu zmiescil
                                        ale nie mam haka :(

                                        Skomentuj


                                          Nie mogę teraz znaleźć tego artykułu, ale będę jeszcze szukał. Chodzi gównie o to, że rowery z tyłu też robią duży opór powietrzu które za auto wchodzi... Nie wiem jak to jasno napisać :P ale jak się np "podczepimy" za tirem czy autobusem na rowerze to powietrze samo zaciąga i jest minimalny wysiłek - i tą właśnie strugę zaburzają rowery na haku/klapie.
                                          Poza tym zależy jak drogi rower wieziemy, ale zwykłe zagapienie w korku osoby za nami może się źle skończyć dla rowerów z tyłu
                                          omijanie przeszkód z tanim bagażnikiem - https://www.youtube.com/watch?v=D7TLOUDw5vw
                                          wiadomo, dachowe zwykłe mają podobnie, tyle że nie ryją o ziemię.
                                          Ja osobiście tylko i wyłącznie na dach i montaż roweru za widelec... minusem oczywiście jest zdejmowanie koła i albo idzie w bagażnik albo w dodatkowy uchwyt.

                                          EDIT:
                                          Mam, przyznaję pomyliłem się trochę. :)
                                          Największe spalanie jest na klapie...
                                          http://www.auto-swiat.pl/eksploatacj...-majowke/0fdwe
                                          na którymś forum kiedyś parę osób to potwierdziło.
                                          Last edited by Michal93; 02.07.2016, 15:02.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X