Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Rowery i akcesoria

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    No u mnie ładna pogoda więc zaraz biorę rower i w długą :razz:

    Skomentuj


      Pawel S., 21" do XC jak dla Ciebie powinno być w sam raz, no chyba ze wolisz siedzieć na rowerze w pozycji "turystycznej"

      Skomentuj


        Przy tym wzroscie to 21 cali bedzie optimum. Zreszta rama ramie nie rowna, jak rowery zawsze przymierzam, inczej nie dobierzesz dobrze wymiaru.

        Skomentuj


          Pawel S., ale mimo wszystko radzę spróbować przejechać się na takim rowerze, tzn. z kołami 28''.

          Skomentuj


            spokojnie - do wakacji jeszcze daleko a narazie kasy takiej przeciez nie zarobie :P
            jak sie zdecyduje to potestuje rowery

            Skomentuj


              Dla mnie osobiście rama 21 cali jest już nieco za duża. Nie jeździ się na niej wygodnie gdyż jest długa a siodło i tak musi być w miarę wysoko przez co trzeba się mocno pochylać co jest dla mnie mocno męczące. Z drugiej strony moje 16,5 cala jest na tyle małe że nawet przy mocno wysuniętej sztycy siodełka nóg nie można do końca rozprostować...
              Kwestia też do czego będziesz używał rowerku bo jeżeli do zwykłej jazdy turystycznej to nie potrzebujesz sportowej geometrii z małych ram, a jeżeli czasem chcesz zaszaleć to duży rower jest mało "zwinny".
              Hmm, to może ja opisze swój rowerek :P Większość części jest z sezonu 2007, w zeszłym roku był wymieniony suport. Niektórych części nie jestem do końca pewien co będzie uwzględnione w opisie, więc tak:

              RAMA - Author A-Gang 16,5' czarna
              WIDELEC PRZEDNI - Marzocchi Dirty Jumper 3 (130mm)
              KOMPLET STEROWY - Cane Creek (modelu nie pamiętam, bynajmniej z carbonu)
              MECHANIZM KORBOWY - Truvativ Hussefelt (jedna tarcza)
              SUPORT - Truvativ Hussefelt
              PRZERZUTKA PRZEDNIA - Napinacz łańcucha Truvativ
              PRZERZUTKA TYLNA -SHIMANO XTR
              DŹWIGNIE PRZERZUTKI/HAMULCA -SHIMANO LX/SHIMANO (nie opisane, bynajmniej hydrauliczne)
              WOLNOBIEG/KASETA - SRAM 9.0
              ŁAŃCUCH - -------
              PIASTY - SHIMANO pod tarcze, grupa nie znana
              HAMULCE -SHIMANO, hydrauliczne grupa nie znana
              OBRĘCZE - SUN RIMS SINGLE TRACK
              SZPRYCHY - ---------
              OPONY PRZÓD/TYŁ - TIOGA FACTORY DH 2.3/ TIOGA WHITE TIGER 2.5 (W przyszłym tygodniu wymieniam na nową)
              PEDAŁY - POINT ALIEN
              KIEROWNICA -FUNN
              CHWYTY KIEROWNICY - RITCHEY
              WSPORNIK KIEROWNICY - ------
              WSPORNIK SIODŁA - -------
              SIODŁO - SAN MARCO

              No w sumie tyle, sporo nie wiadomych bo ja tego roweru nie składałem, a nie do końca wszystko jest opisane (albo ja słabo szukam :P ). Może nie długo jakąś fotkę wrzucę.

              Skomentuj


                Witam. Co do jazdy w kaskach to lepiej je mieć ratują ynp: Pendulum - Masochist "Jungle Sound Gold"cie Dzieki marian za orzecha daje rade dwa razy mi łepek uratował :] THH dzisiaj akiego jak twój ale czarny mat zakupilem uynp: Pendulum - Masochist "Jungle Sound Gold"wke w BDB. stanie za 80zł. Full jest dobry na takie dni jak dzisiaj czyli fulll błocka Orzeszek na lato :] oraz na bezsiodełkowca , czytaj. trialówka .

                P.S - Marian masz na sprzedaz te male satelitki (obudowy) ?

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez fr0zon
                  ynp: Pendulum - Masochist "Jungle Sound Gold"cie
                  yyy co to ma być, czemu wklejasz nazwę tego zespołu ??

                  Skomentuj


                    No właśnie,co to? A pytania to nie w temacie tylko na priwa.

                    Dziś muszę jechać na myjnię bo po czwartku trochę brudny :twisted: no i się lekko wkurzyłem bo nam dewastują wąwóz,jest tam wycinka drzew i krzaki leżą na trasie zjazdu :evil:

                    Skomentuj


                      fr0zon, zla nazwe wkleiles - podaj poprana to poprawie
                      no i pendulum ma lepsze kawalki :P

                      Skomentuj


                        Zamieszczone przez fr0zon
                        THH dzisiaj akiego jak twój ale czarny mat zakupilem
                        Mojego pomalowałem(koszt 8zł):

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez cudny90
                          A ja mam dowód, że każda czapka jest wytrzymalsza niż kask :)

                          Zrzućcie kask z 10 piętra, to się rozleci, a czapka będzie cała :)
                          Tez czytamy bash-a...

                          Skomentuj


                            Panowie, a jakiej oliwy używacie do smarowania waszych rowerków? (tylko nie mówcie że z pierwszego tłoczenia :mrgreen: )

                            Skomentuj


                              Zależy o jakich częściach mowa. Np. po rozebraniu amora "nasmarowałem" górną goleń WD40 i teraz amor chodzi jak oszalały,jak zimering był nasmarowany smarem to mulił (oczywiście w środku sprężyny i części nasmarowane smarem). Ja do wszystkich części używam tawotu bo mam za darmo. Są do kupienia różne smary rowerowe,ale jak na razie one są mi nie potrzebne.

                              Skomentuj


                                marian, przecież zatrzesz amora, WD40 jest do odtłuszczania- na początku ładnie działa, a potem nagle przestaje Jak już chcesz golenie górne psikać do Brunoxem. A tawot jest ok, gdy nie dostaje się syf- czyli na np. łańcuch czy w ogóle napęd jest do upy- przykleja się syf i tyle.

                                Skomentuj


                                  _Marcin_, myślisz że mi go będzie żal? :mrgreen: BTW. do każdego smaru syf się przykleja :wink:

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez marian
                                    BTW. do każdego smaru syf się przykleja :wink:
                                    Tyle że nie tak bardzo Spróbuj któregoś z FL- zobaczysz różnice od razu.

                                    Skomentuj


                                      Ja od paru dni testuje do napędu olej o lepkości 75W90, czyli krótko mówiąc olej przekładniowy do samochodowych skrzyń biegów. Póki co sprawuję się dobrze, bo myślałem że będzie całkowicie ściekał a jednak ładnie się trzyma i nie łapię tak syfu jak typowe smary. Zobaczymy jak to wyjdzie na dłuższym dystansie.

                                      Skomentuj


                                        Łapie czy nie łapie...zależy do czego używamy...chyba nie powiecie że łańcuch smarujecie smarem :smile:

                                        Skomentuj


                                          maxdila, a akurat mi sie omylkowo wkleilo to co do pluginu wklejalem w innym programie i niezauwazylem pozno bylo

                                          [ Dodano: 2009-03-28, 17:26 ]
                                          marian, polecal bym Ci motorex namokre warunki dobry i mniej syfu typu brud zbiera

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X