jesli sprzet pomiarowy to jig preamp do mik itd to wszystko mam i moge sie w sumie pobawic ale w hx2 i w wiekszosci projektow z akustyka (jak nei we wszystkich) dla vify xt uzyte sa nastepujace elementy...:
kond 6.8uf
cewka 0.15mh
i kond 22 lub 15 uf
nawet przyklad jest taki ze w momencie 2x hds plus vifa mamy gore filtr 6,8uf, 0,15mh plus kond 22uf a monitor ktory nie posiada tej pol drogi jest filtrowany tak samo tylko zamiast 22uf mamy 15uf i podzial wtedy nie na 3100 a na 2300 podaja w akustyku...
ale dalej idac hds w monitorze jest ciety nie 3 rzedu jak przy 2 hds-ach (hx2) a 2 rzedu i znowu elementy sie nie zmieniaja tylko dochodzi nam jedna cewka 0,47mH... (w hx2) a pozostale elementy bez zmian... ostatnio bylem u tej osoby z akustyka i ona ma chyba taki swoj zwyczaj uzywania tylko kilku rodzai elementow bo przy rozmowie powiedzial wlasnie to co ja napisalem ze do wysokich tonow uzywa tylko 15 i 22 uf (zazwyczaj) przyjmijmy ze wykozystam albo ta wersje z 22 uf albo z 15 pozostale elementy sie nie zmieniaja tylko uwazacie ze dobrze sie sprawdzi ten hds134 ciety tylko ceweczka
bez konda?? ma to sens?? bo jezeli akustyk w swoich projektach nie zmienia niczego tylko 15 lub 22 uf dla wysokich a wtedy podzial zmienia sie z 2300 do 3100 to po co ja mam to zmieniac zostawie gore tak samo filtrowana jak oni tylko chcialem hds134 uciac poprzez 1 rzad... cewke sie dobierze bo akustych chyba nie ma takiego projektu...
kond 6.8uf
cewka 0.15mh
i kond 22 lub 15 uf
nawet przyklad jest taki ze w momencie 2x hds plus vifa mamy gore filtr 6,8uf, 0,15mh plus kond 22uf a monitor ktory nie posiada tej pol drogi jest filtrowany tak samo tylko zamiast 22uf mamy 15uf i podzial wtedy nie na 3100 a na 2300 podaja w akustyku...


Skomentuj