Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    ze dwa latka strzelilo, ale ogolnie mialem sporo zajec na uczelni, troche dlubalem przy aucie i czas zlecial. A ze w tym, czasie mialem monitorki DIY ktore mnie satysfakcjonuja przerwa sama wyszla...:)
    ale juz jestem!:)

    pan_membran - sporo, nowy lakier, body etc... ale to nie wazne, auto ma u mnie dozywocie

    Skomentuj


      Zamieszczone przez mIKI Zobacz posta
      ale to nie wazne, auto ma u mnie dozywocie
      Mi tez chodzi po głowie jakiś fany klasyk, ale jako drugie auto na "niedzielne wypady". Pisząc "jakiś klasyk" mam na myśli (na dzień dzisiejszy) tylko i wyłącznie Alfa Romeo 164 3,0 V6

      Skomentuj


        no moje coupe teraz tez stalo sie jedynie autkiem niedzielnym i w dodatku sezon zimowy spedza w garazu
        teraz mysle o jakims np golfie MKI do remontu - motoryzacja fajna zabawa
        a w miedzy czasie cos z audio sie ruszy! wlasnie skladam kobiecie male stereo do kompa

        swoja droga sporo sie zmienilo, mam mega zaleglosci:)

        Skomentuj


          Panowie, mam pytania odnośnie działania skrzyni biegów, wiec moze ktoś z Was będzie w stanie mnie uświadomić bo sie pogubiłem

          Czy wałek sprzęgłowy obraca sie na biegu jałowym i przy wciśniętym sprzęgle?
          Przez który element skrzyni, moment jest przenoszony na półosie?

          Skomentuj


            Jeśli wciśniesz sprzęgło to wałek mocno zwolni lub się zatrzyma(zależnie od oporów jakie stawia m.in. olej). Jeśli "luz", ale pedał sprzęgła zwolniony to wałek sprzęgłowy się obraca. Jakbyś miał podniesioną oś napędzaną to w wielu przypadkach koła kręciłyby się(olej potrafi przenieść jakiś moment)

            Na półosie napęd przenoszony jest poprzez dyferencjał

            Skomentuj


              dzięki cursor

              Jeszcze mam jedno pytanie. Czy moment na wałku sprzęgłowym zależy tylko od prędkości obrotowej silnika i przy tej samej prędkości będzie mniej więcej taki sam na 1 biegu jak i na 5? Pominąłem w tym momencie wpływ poszczególnych przełożeń na wartość momentu na wałku sprzęgłowym, uznając że ich oddziaływanie jest znikome (chyba że się mylę i jest wręcz przeciwnie).

              Skomentuj


                http://www.youtube.com/watch?v=XunM7yUC06M skrzynia
                http://www.youtube.com/watch?v=gIGvh...eature=related dyfer

                ---------- Post dodany o 16:00 ---------- Poprzedni post o 15:56 ----------

                http://www.youtube.com/watch?v=K4Jhr...eature=related stare filmy jednak sa the best :)

                Skomentuj


                  mIKI Czy ty czasami w swoim mietku nie wsadzałeś chromowanych ramek na zegary z seca?

                  Skomentuj


                    Silnik ma zbliżoną charakterystykę na każdym biegu. Po to właśnie jest skrzynia biegów, żeby zniwelować wady silnika. Przykładowo z czwartego biegu ciężko ruszyć, a z reguły jest on bliski jedności, więc tak jakby spiąć koła bezpośrednio z silnikiem, ale za to prędkość maksymalna będzie wyższa na tym biegu. Natomiast pierwszy bieg mając duże przełożenie ułatwia sprawne ruszenie, ale prędkość maksymalna jest ograniczona na tym biegu bardzo mocno.

                    To tak jak z jazdą na rowerze. Na najwyższym przełożeniu(np. 3.+7. zębatka) potrzeba siły, żeby ruszyć. Na najniższym(1.+1. zębatka) zaś łatwo ruszyć, ale żeby osiągnąć satysfakcjonującą nas prędkość to trzeba się napedałować.

                    Skomentuj


                      Marios221 mam chromowane obwodki zegarow, nie sa z SEC'a, sa to dedykowane do 124:)

                      Skomentuj


                        Piękny stan gabinetowy w środku:)

                        Skomentuj


                          Panowie, myślicie że do 4ech tysięcy idzie kupić autko które nie będzie wrakiem? Szukam czegoś żeby czasem do roboty dojechać, ale tak rozglądam się po allegro od dwóch tygodni i nie znalazłem nic interesującego w okolicy (powiedzmy w promieniu 100km od lubuskiego).

                          Skomentuj


                            Szukaj fiata brawo/brawa, Opla etc:) ja miałm długo Golfa III kupiłem za 8ts, na koniec eksploatacji jak go sprzedawałem wart był około 4tyś. Robiłem nim rocznie z 30tys km... super maszyna do póki siostra nie wylądowała w rowie.

                            Skomentuj


                              Myślałem o oplu omedze (duży jestem więc dobrze sie czuje w przestronnych autach). Nawet oglądałem jedną kolegi i okazała się być właśnie wrakiem, dałbym 4k a wsadziłbym ponad 2gie tyle żeby się kulać :/

                              Btw. miał ktoś rovera 600? Bo mi się taki podoba:

                              http://otomoto.pl/rover-600-C22603213.html

                              Skomentuj


                                może peugeot 406?

                                Skomentuj


                                  Miałem go na celowniku ale koło mnie nie ma nic sensownego z gazem (kolejny wymóg :P). W sumie dziwie się że są takie tanie, bardzo przyjemne autko :)

                                  Skomentuj


                                    Poszukaj w124 co prawda za taka kase znajdziesz trupa z ogromnym przebiegiem ale jak poszukasz disela 2.5 to spalanie przyzwoite i niezawodnosc,a jak musi być benzynka to 2.0 136koni i 2.2 150koni oba godne polecenia pod gaz.
                                    mIKI Domyslam sie że z musu to dawno maski nie otwierałes chyba tylko żeby po podziwiac R6

                                    Skomentuj


                                      za 4k to polecam seicento 1.1 w gazie. na sekwencji pali ok 8-9l a to maly szatan.
                                      i w srodku na 2 osob na male odcinki jest ok

                                      ---------- Post dodany o 19:00 ---------- Poprzedni post o 18:48 ----------

                                      124 fajne auto ale za 4kafle ciezko bedzie kupic cos co sprawia radosc z jazdy i nie pochlonie majatku
                                      Maios czasem otwieram cos podlubac - to moje najwieksze diy

                                      Skomentuj


                                        Zamieszczone przez mIKI Zobacz posta
                                        za 4k to polecam seicento 1.1 w gazie. na sekwencji pali ok 8-9l a to maly szatan.
                                        i w srodku na 2 osob na male odcinki jest ok
                                        Przy 195cm wzrostu nie wydaje mi się to najlepszym planem

                                        Skomentuj


                                          Seicento omijałbym szerokim łukiem, dlaczego?
                                          http://www.youtube.com/watch?v=AJYDpSYwT_E
                                          Nigdy wcześniej na te testy nie zwracałem uwagi, jednak co nieco uświadomił mi wypadek kolegi i to, w jakim stanie był samochód po zderzeniu. Jakimś cudem nic mu się nie stało, choć samochód był zmasakrowany. Aż boję się pomyśleć, co by było, gdyby zamiast golfem IV jechał np takim seicento...

                                          W omedze jest niezły komfort jazdy, ale niestety psują się i to bardzo, rdzy też dosyć dużo. Nie bez powodu są tak tanie.

                                          406 fajna jest. Spotkałem egzemplarze na których nadkolach nie było ani śladu rdzy, ale też takie które były nieźle zgnite (zapewne niegarażowane i bite...).
                                          W każdym bądź razie szukałbym czegoś z blacharką w dobrym stanie. Jak coś się zepsuje to łatwo naprawić, z rdzą trudniej... no i lepiej jak jest ciemny, ewentualnej rdzy aż tak bardzo nie widać
                                          Indywidualne lekcje języka angielskiego online dla dorosłych:
                                          treningjezykowy.pl

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X