Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Mialem jedynke, zawias i uklad kierowniczy bardzo milo wspominam ale o silniku 1.8tdci 115ps juz tego nie powiem.
    http://m.otomoto.pl/C30042959 mmm

    Skomentuj


      Ja śmigam rodziców Focus'em 2 1.6 TDCI i nie mam powodów do narzekania. Prowadzi się wyśmienicie, mało pali. Mamy go od 5 lat i póki co, poza turbo, nic grubszego nie było do robienia
      marcinsywala.pl
      Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

      Skomentuj


        Krystian, łykaj ją ona jest od nas z klubu

        Skomentuj


          Ciutkę drożej, jeżeli komuś nie przeszkadzają względy wizualne to moim zdaniem bardzo ciekawa oferta (po wymianie maski / klapy będzie już całkiem przyzwoicie) :

          http://pinki.otomoto.pl/renault-lagu...C30913436.html

          Skomentuj


            Pozdrawiam wszystkich maniaków motoryzacyjnych z Jaguar Whitley Engineering Center

            Nowy F Type V8 5,0 kompresor mechaniczny = 500 KM i 625 Nm
            Arcam CD17 + Denon TU580RD + I-amp + W18E001 + T25CF002
            Grado SR125i

            Skomentuj


              Zamieszczone przez dzabij Zobacz posta
              Ciutkę drożej, jeżeli komuś nie przeszkadzają względy wizualne to moim zdaniem bardzo ciekawa oferta (po wymianie maski / klapy będzie już całkiem przyzwoicie) :

              http://pinki.otomoto.pl/renault-lagu...C30913436.html
              a myślisz, że dach to cudownie ocalał? W życiu nie kupił bym tak dużego auta z tak słabym silnikiem..

              Skomentuj


                Zamieszczone przez taz Zobacz posta
                Pozdrawiam wszystkich maniaków motoryzacyjnych z Jaguar Whitley Engineering Center

                Nowy F Type V8 5,0 kompresor mechaniczny = 500 KM i 625 Nm
                Wersja coupe była projektowana z myślą o osiągach i prowadzeniu, a nie komforcie jazdy jak stare jagi. Będzie ogień.

                Skomentuj


                  Ja się bujam starą Audi B4 1.9TDI żona B3 1.6TD, jak odpali to wiadomo, że dojedzie na miejsce:) Ogólnie jestem bardzo zadowolony, proste i tanie w eksploatacji.

                  Skomentuj


                    Tani to jest golf 3. Pelna wymiana rozrzadu to niecale 80zł

                    Skomentuj


                      https://www.youtube.com/watch?v=MQ_LPKXRGZ0 Jednak nie USA, nie Niemcy a Nissan.

                      Skomentuj


                        A jednak Niemcy :)
                        Arcam CD17 + Denon TU580RD + I-amp + W18E001 + T25CF002
                        Grado SR125i

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez taz Zobacz posta
                          A jednak Niemcy
                          dopiero pare dni temu widzialem w gazecie ten samochod. zdziwilo mie bardzo ze po carrerze GT zrobili cos mniejszego :huh:

                          ale ten tor jest chory!
                          wiele razy podchodzilem do niego w GT, ale nie dawalem rady

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez taz Zobacz posta
                            A jednak Niemcy
                            A jednak Anglia:
                            http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...eife_lap_times
                            http://en.wikipedia.org/wiki/Radical_SR8
                            Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

                            Skomentuj


                              Donkervoort D8 RS
                              :o
                              270 konne auto pobilo wiele duzo mocniejszych aut! :thumbsup:

                              ---------- Post dodany o 22:17 ---------- Poprzedni post o 22:14 ----------

                              16:01 Trabant P50
                              i po co sie tak spieszyc?! :lol:

                              Skomentuj


                                Sorry, ale trudno nazwac samochodem cos co ma 4 kola, silnik i rame plus kawalek plastiku na sobie :) Jest produkowany seryjnie, ale nazywanie tego samochodem przy Porsche to duze naduzycie :)
                                To co stworzylo Porsche to cud motoryzacji na kolach i przyszlosc samochodow, a Radical to po prostu mega odchudzona wyscigowka, w ktorej nie ma nawet przedniej szyby :)

                                Skomentuj


                                  A jednak Niemcy :)
                                  20,832 m 6:11.13 Porsche 956 Gr. C Stefan Bellof 28 May 1983 n/a Pole-position for 1983 1000k Sports Car race
                                  Arcam CD17 + Denon TU580RD + I-amp + W18E001 + T25CF002
                                  Grado SR125i

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                    Sorry
                                    Mieści się w zadanej kategorii, więc nie ma tu miejsca na stękanie :) Ja też widziałbym na szczycie np Koenigsegga albo Corvette, a nie kosiarkę w plastikowym body. Jednak udowadnia to tezę, że nie sama moc się liczy i auta pokroju Ariel Atom czy w.w. Radical mogą być szybsze niż 3 razy mocniejsze burżujskie wynalazki sportowe.

                                    Skomentuj


                                      a przy tym mniej spalaja!

                                      Skomentuj


                                        Ja już spalaniem się nie przejmuje. Mam 2.0 benzynę. Mieszczę się w 10l i żałuję, że nie mam 3.0 V6 bo bym się mieścił w 12...

                                        Skomentuj


                                          Zamieszczone przez Bebok Zobacz posta
                                          Mieści się w zadanej kategorii, więc nie ma tu miejsca na stękanie Ja też widziałbym na szczycie np Koenigsegga albo Corvette, a nie kosiarkę w plastikowym body. Jednak udowadnia to tezę, że nie sama moc się liczy i auta pokroju Ariel Atom czy w.w. Radical mogą być szybsze nić 3 razy mocniejsze burżujskie wynalazki sportowe.
                                          Miesci sie w tej kategorii, poniewaz jest seryjnie produkowany. Jak firma moze sobie na to pozwolic i produkowac seryjnie, mimo ze produkcja to tylko kilkanascie sztuk rozcznie to do kategorii sie liczy.
                                          Dla mnie to nie jest samochod tylko bolid wyscigowy odpuszczony do ruchu i nawet bym nie pomylslal o tym zeby go uzywac poza torem.

                                          Dlatego to nie stekanie tylko stwierdzenie faktu :) Oczywiscie jest najszybszy ale co z tego? Taz sprytnie zauwazyl, ze rekord niepobity to dzis nalezy do wyscigowego Porsche, ale ze nie produkowano go seryjnie? Co z tego :) Takie auto typy Radical moze wyprodykowac kazda firma, bo tam nie ma zadnej kosmicznej i drogiej technologii. Angole zawsze sie jarali takimi lekkimi wyscigowkami, taka ich tradycja.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X