Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Mam problem z centralnym, czasem nie wciąga/wyciska do końca, mechanizm zamka potraktowałem WD40 i potem olejem, chodzi bardzo lekko i zamek, i klamka, do siłownika od ruchomej strony dałem też odrobinę WD40.
    Modelu nie znam, ale to typowy "dorabiany", zastanawiam się czy to po prostu siłowniki się kończą (można z nimi coś zrobić?), czy może elektronika szwankuje, wygląda to na typową chińszczyznę, więc nie mam za bardzo zaufania, od strony pasażera też czasem potrafi się tak zrobić, wtedy pozostaje ręcznie otwierać.

    Skomentuj


      od poczatku czy dopiero po fakcie tak sie stalo?
      u mnie jakis "specjalista" dokladal silowniki. z tylu w zlym miejscu zalozyl silowniki i tak sie zachowuja. wystarczy przelozyc na inne ciegno i bedzie dzialalo poprawnie

      Skomentuj


        Trudno powiedzieć, siłowniki "już były", dodatkowo ciężko mi stwierdzić czy są poprawnie zamontowane, bo po zdjęciu boku z tworzywa, w drzwiach jest tylko niezbyt pokaźnych rozmiarów dziura a siłownik jest zamontowany od wewnątrz.

        Może się rozrusza od tego smarowania, na początku kluczyk ciężko chodził, a klamka nie bardzo odbijała, chociaż tyle poprawiłem.

        Skomentuj


          Jak są dokładane to wymień na nowy
          Koszt ok 15-20zl
          Juz mi sie nie chce...

          Skomentuj


            Ze sterownikiem też jest nieciekawie, jak go już wcześniej otwarłem, to całe PCB było dość uwalone, jakby we fabryce nie zmyli topnika i trochę luty podżarł.
            W sumie mógłbym go wywalić, bo jest drugi sterownik z pilota, tylko z tego co widzę te na pilot przeważnie mają tylko wyjście na siłownik dwu-przewodowy, przez co stracę możliwość otwierania kluczem obu drzwi.

            Skomentuj


              Za dwu kablowe - slave
              I 4 kablowe - master
              Juz mi sie nie chce...

              Skomentuj


                marcinsywala.pl
                Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

                Skomentuj


                  E tam, jak Riviera to tylko GS 1971–1973 :-)

                  Skomentuj


                    Panowie jak fura ma byc duza to musi tez byc fioletowa
                    i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
                    https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/

                    Skomentuj


                      Nie na temat...

                      Skomentuj


                        Co sadzicie o wymianie oleju w skrzyni gdy nic zlego sie z nia nie dzieje, ot tak aby spac spokojnie
                        Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                        youtube.com/user/Mr1Raziel

                        Skomentuj


                          zależy jakie auto :)

                          Skomentuj


                            Megi 1 ph2, skrzynia manualna 5 biegowa
                            Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                            youtube.com/user/Mr1Raziel

                            Skomentuj


                              Sprawdz poziom i ewentualnie dolej. Chyba, ze masz naprawde duzy przebieg auta, to mozna wymienic.

                              Skomentuj


                                132tys. bardziej chce to zrobic dla wlasnego spokoju, zaszkodzic raczej nie zaszkodzi a raczej skrzynia bedzie miala lepiej :) ksozt nie ejst duzy 130zl/5l
                                Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                                youtube.com/user/Mr1Raziel

                                Skomentuj


                                  Nie sadze, zeby miala lepiej, bo tego oleju sie po prostu nie wymienia. To nie automat :) Oczywiscie dla wlasnego spokoju mozesz sobie wymienic.

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                    Sprawdz poziom i ewentualnie dolej. Chyba, ze masz naprawde duzy przebieg auta, to można wymienic.
                                    Podzielam w.w. opinie. Przy takim przebiegu sprawdź co najwyżej poziom oleju, a "zaoszczędzone" pieniądze na Twoim miejscu zainwestowałbym w płyny eksploatacyjne, czasami niezbędne podczas prac diy:-)
                                    Last edited by andiwo; 12.07.2016, 21:37.

                                    Skomentuj


                                      Zgadzam sie
                                      Tez bym nie ruszał
                                      Juz mi sie nie chce...

                                      Skomentuj


                                        Ja w Merivie wymieniłem przy przebiegu ok. 50 tys km. To nie jest tak, że oleju w skrzyni się zupełnie nie rusza. Jak najbardziej się wymienia -- albo to robisz sam z głową, albo to robisz razem ze skrzynią :)

                                        Kiedyś w manualnych skrzyniach producenci podawali interwały wymiany (np. w Polonezie jest to co 30 tys km), ale wtedy i oleje były niższej jakości, jak i same skrzynie. Teraz olej/skrzynia wytrzyma bez wymiany te umowne 200 tys i więcej producenta nie obchodzi. Wymiana oleju w okolicach 100 tys realnego przebiegu powinna przedłużyć żywotność skrzyni.

                                        Skomentuj


                                          Zamieszczone przez mbar Zobacz posta
                                          Ja w Merivie wymieniłem przy przebiegu ok. 50 tys km. To nie jest tak, że oleju w skrzyni się zupełnie nie rusza. Jak najbardziej się wymienia -- albo to robisz sam z głową, albo to robisz razem ze skrzynią :)

                                          Kiedyś w manualnych skrzyniach producenci podawali interwały wymiany (np. w Polonezie jest to co 30 tys km), ale wtedy i oleje były niższej jakości, jak i same skrzynie. Teraz olej/skrzynia wytrzyma bez wymiany te umowne 200 tys i więcej producenta nie obchodzi. Wymiana oleju w okolicach 100 tys realnego przebiegu powinna przedłużyć żywotność skrzyni.
                                          Również w moim manualu jest około 70tys

                                          Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X