Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Podstawilem używany potencjometr i caly mechanizm ktory łączy z nim line.
    Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

    youtube.com/user/Mr1Raziel

    Skomentuj


      A sprawdzałeś linkę jak mialeś odpiętą? Ciekawe jak wyglądają odczyty z sind lambda. Jeżdzę Corsą i też różne glupoty się działy. Ale przy dogłębnej analizie okazało się że lambda fixowala. Zdaje sie zalożyłeś uniwersalną. To błąd który w fiacie przerabiałem. Kup oryginał. Jedyną rzecz którą założyłem nieoryginalną to przepływka. Ale zrobiłem to świadomie.

      Skomentuj


        Tylko jak teraz dojsc jaki model sondy byl w oryginale?
        Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

        youtube.com/user/Mr1Raziel

        Skomentuj


          Zamieszczone przez Bumpalump Zobacz posta
          Tylko jak teraz dojsc jaki model sondy byl w oryginale?
          http://e-katalog.intercars.com.pl/#/...19/1301080000/

          Skomentuj


            Podmiana potencjometru nic nie dala, dalej to samo.

            - - - - - aktualizacja - - - - -

            Czy takie objawy mogą mieć związek ze spadkiem wydajności katalizatora?
            Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

            youtube.com/user/Mr1Raziel

            Skomentuj


              Jak byś miał oryginalną sondę za katem to by była pewność, a tak to gdybanie. Trzeba koniecznie sprawdzić wszystkie parametry silnika w trakcie pracy. To nie takie proste. Albo wiedza mechanika może pomóc albo internet.

              Skomentuj


                Sonda za katem była wymieniona jakoś 5 tyg temu, a problem w sumie nasilił się od ok 2 tyg.
                Parametry mogę podejrzeć, oczywiście nie wszystkie, ale jest to o tyle kłopotliwe, bo problem trwa kilka sekund a ja wyjezdźajac z parkingu musze sie skupic na drodze a nie robieniu zrzutow ekranu na telefonie.

                Z tego co do tej pory zauwazylem to przepustnica byla mocniej uchylona. Ale sama w sobie jest raczej sprawna bo jest fabrycznie nowa i ma za soba dopiero 1500km jazdy.

                - - - - - aktualizacja - - - - -

                Tak wyglada to na biegu jalowym po kilku min jazdy
                Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                youtube.com/user/Mr1Raziel

                Skomentuj


                  Odepnij linkę i niech druga osoba naciśnie pedał gazu i puści a Ty trzymaj za linkę i wyczuj czy gdzieś nie blokuje. I zrób to samo z mechanizmem przepustnicy. Ile zaplaciles za sonde i jakiej firmy? I czy byla sztukowana czy z wtyczką?

                  Skomentuj


                    Sonda z wtyczką, NTK ale po modelu doszedlem ze to sonda uniwersalna.
                    Ale raczej bym ja wykluczyl bo tak jak napisalem, od wymiany minaly niemal 2 mc a problem pojawil sie ok 2 tyg temu.
                    Sonda kosztowala 200zl w stacjonarnym sklepie.
                    Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                    youtube.com/user/Mr1Raziel

                    Skomentuj


                      Jeżeli dobrze pokazuje parametry to nie sonda ani kat.
                      Podaj jaki silnik i który rok.
                      Last edited by Artmag; 27.07.2016, 08:42.

                      Skomentuj


                        1.4 16V benzyna K4J 714 2002 rok
                        Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                        youtube.com/user/Mr1Raziel

                        Skomentuj


                          Silnik krokowy, uszczelka pod zespołem przepustnicy. To do kontroli, uszczelka o ile nie była wymieniona to nową założyć. Plus dodatkowo po czynności czyszczenia krokowego zrobić adaptację.

                          Skomentuj


                            Tu nie ma silnika krokowego, wszystko jest w zespole przepustnicy, uszczelki nowe, ta przepustnica adaptuje sie automatycznie po kilku km jazdy.

                            - - - - - aktualizacja - - - - -

                            powiedzcie mi jeszcze nieszczelność=mniejsze ciśnienie na MAP-sensorze zgadza się? I z czego może wynikac zwiększone ciśnienie?
                            Last edited by Bumpalump; 27.07.2016, 19:24.
                            Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                            youtube.com/user/Mr1Raziel

                            Skomentuj


                              zna sie ktos tutaj na instalacjach gazowych?
                              mozna uzyc instalacji z parownikiem do silnika z wielopunktem?

                              Skomentuj


                                Niektóre starsze/prostsze silniki można, ale nie warto. Lepiej dołożyć do sekwencji, nawet najprostszej (brak problemów wystrzałów i częstej regulacji). Problemy bywają z silnikami pracującymi w full grupie, gdzie trzeba wsadzić szybkie wtryskiwacze gazowe. Jeśli jest pełna sekwencja to ja zalecam tylko instalację IV generacji.

                                Skomentuj


                                  Przejrzałem się odczytom z MAP sensora. Im większe obroty na biegu jałowym wartość maleje najniżej do 260mbar.
                                  Pod obciążeniem w momencie depnięcia na gaz podciśnienie wzrasta do 700-800mbar i spada wraz ze zmniejszeniem obciążenia silnika i wzrostem o obrotów.

                                  Przebieg zmian jest podobny do przebiegu momentu obrotowego, najniższa wartość podciśnienia jest tam gdzie obciążenie silnika jest najmniejsze.

                                  Sprawdziłem jeszcze jak zachowuje się ciśnienie po otwarciu korka wlewu oleju i bagnetu, brak zmian to znaczy że dobrze :)
                                  Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                                  youtube.com/user/Mr1Raziel

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez JAREK Zobacz posta
                                    Niektóre starsze/prostsze silniki można, ale nie warto. Lepiej dołożyć do sekwencji, nawet najprostszej
                                    chodzi o to ze taka mam :???:
                                    i nie wiem czy bawic sie czy lepiej zostac na benzynie

                                    Skomentuj


                                      Zapewne masz 1.4 na wielopunkcie, z tego co pamiętam to jest pełna sekwencja. Silnik idealny pod gaz. Koszt prostej instalacji to około 2000-2200 (w moim mieście), a za II generacje wołają 1500-1700. Ja bym wolał dołożyć i mieć większy spokój/wygodę oraz brak spadku mocy.

                                      Skomentuj


                                        To jest 1.4 na monowtrysku.

                                        Skomentuj


                                          Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                          To jest 1.4 na monowtrysku.
                                          to mi na poczatku mowili i mialem pewnosc ze to co mam bedzie pasowalo
                                          ale niestety ten silnik jest na wtrysku wielopunktowym! :(

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X