Podstawilem używany potencjometr i caly mechanizm ktory łączy z nim line.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
wątek motoryzacyjny
Collapse
X
-
A sprawdzałeś linkę jak mialeś odpiętą? Ciekawe jak wyglądają odczyty z sind lambda. Jeżdzę Corsą i też różne glupoty się działy. Ale przy dogłębnej analizie okazało się że lambda fixowala. Zdaje sie zalożyłeś uniwersalną. To błąd który w fiacie przerabiałem. Kup oryginał. Jedyną rzecz którą założyłem nieoryginalną to przepływka. Ale zrobiłem to świadomie.
Skomentuj
-
Shizo
Zamieszczone przez Bumpalump Zobacz postaTylko jak teraz dojsc jaki model sondy byl w oryginale?
Skomentuj
-
Sonda za katem była wymieniona jakoś 5 tyg temu, a problem w sumie nasilił się od ok 2 tyg.
Parametry mogę podejrzeć, oczywiście nie wszystkie, ale jest to o tyle kłopotliwe, bo problem trwa kilka sekund a ja wyjezdźajac z parkingu musze sie skupic na drodze a nie robieniu zrzutow ekranu na telefonie.
Z tego co do tej pory zauwazylem to przepustnica byla mocniej uchylona. Ale sama w sobie jest raczej sprawna bo jest fabrycznie nowa i ma za soba dopiero 1500km jazdy.
- - - - - aktualizacja - - - - -
Tak wyglada to na biegu jalowym po kilku min jazdy
Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R
youtube.com/user/Mr1Raziel
Skomentuj
-
Sonda z wtyczką, NTK ale po modelu doszedlem ze to sonda uniwersalna.
Ale raczej bym ja wykluczyl bo tak jak napisalem, od wymiany minaly niemal 2 mc a problem pojawil sie ok 2 tyg temu.
Sonda kosztowala 200zl w stacjonarnym sklepie.Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R
youtube.com/user/Mr1Raziel
Skomentuj
-
Tu nie ma silnika krokowego, wszystko jest w zespole przepustnicy, uszczelki nowe, ta przepustnica adaptuje sie automatycznie po kilku km jazdy.
- - - - - aktualizacja - - - - -
powiedzcie mi jeszcze nieszczelność=mniejsze ciśnienie na MAP-sensorze zgadza się? I z czego może wynikac zwiększone ciśnienie?Last edited by Bumpalump; 27.07.2016, 19:24.Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R
youtube.com/user/Mr1Raziel
Skomentuj
-
Niektóre starsze/prostsze silniki można, ale nie warto. Lepiej dołożyć do sekwencji, nawet najprostszej (brak problemów wystrzałów i częstej regulacji). Problemy bywają z silnikami pracującymi w full grupie, gdzie trzeba wsadzić szybkie wtryskiwacze gazowe. Jeśli jest pełna sekwencja to ja zalecam tylko instalację IV generacji.
Skomentuj
-
Przejrzałem się odczytom z MAP sensora. Im większe obroty na biegu jałowym wartość maleje najniżej do 260mbar.
Pod obciążeniem w momencie depnięcia na gaz podciśnienie wzrasta do 700-800mbar i spada wraz ze zmniejszeniem obciążenia silnika i wzrostem o obrotów.
Przebieg zmian jest podobny do przebiegu momentu obrotowego, najniższa wartość podciśnienia jest tam gdzie obciążenie silnika jest najmniejsze.
Sprawdziłem jeszcze jak zachowuje się ciśnienie po otwarciu korka wlewu oleju i bagnetu, brak zmian to znaczy że dobrze :)Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R
youtube.com/user/Mr1Raziel
Skomentuj
-
Zamieszczone przez JAREK Zobacz postaNiektóre starsze/prostsze silniki można, ale nie warto. Lepiej dołożyć do sekwencji, nawet najprostszej
i nie wiem czy bawic sie czy lepiej zostac na benzynie
Skomentuj
-
Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz postaTo jest 1.4 na monowtrysku.
ale niestety ten silnik jest na wtrysku wielopunktowym! :(
Skomentuj
Skomentuj