Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez siewcu Zobacz posta
    starsze jest nieraz ciężej ogarnąć niż nowsze, bo pomimo tego, że mniej rzeczy, które mogą się zepsuć, to nie ma elektroniki, która potrafi drastycznie skrócić czas naprawy...
    Wszystko zalezy jeszcze od diagnosty, czasami zamiast nakierowac to jeszcze bardziej namiesza, mam swietny przyklad ze swoja Meganka ktorej nikt w moim 120tys miescie nie potrafi ogarnac lacznie z ASO
    Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

    youtube.com/user/Mr1Raziel

    Skomentuj


      Parę osób się pytało to pokazuję: wczoraj są nowe 2oo

      Last edited by Hermes; 25.10.2016, 13:21.
      marcinsywala.pl
      Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

      Skomentuj


        a dlaczego ploter jeszcze sie nie pochwalil swoja maszynka?

        Skomentuj


          Hermes podoba mi sie :)
          Juz mi sie nie chce...

          Skomentuj


            Zamieszczone przez Bumpalump Zobacz posta
            Wszystko zalezy jeszcze od diagnosty, czasami zamiast nakierowac to jeszcze bardziej namiesza, mam swietny przyklad ze swoja Meganka ktorej nikt w moim 120tys miescie nie potrafi ogarnac lacznie z ASO
            zależy co się dzieje, jak problem mechaniczny to wpadaj do wrocka do evodynamics, daleko nie masz a ten człowiek ogarnie chyba każdy problem...

            Skomentuj


              Zamieszczone przez Bumpalump Zobacz posta
              mam swietny przyklad ze swoja Meganka ktorej nikt w moim 120tys miescie nie potrafi ogarnac lacznie z ASO
              Wymien komputer :)

              Skomentuj


                Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                Wymien komputer
                Chyba wymien auto

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez Hermes Zobacz posta
                  Parę osób się pytało to pokazuję: wczoraj są nowe 2oo

                  A teraz troszkę doposażony:

                  marcinsywala.pl
                  Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

                  Skomentuj


                    alu kufry beda?

                    Skomentuj


                      Piekna maszyna!

                      Skomentuj


                        Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                        alu kufry beda?
                        Mam kufry DIY: http://marcinsywala.pl/kufry-alu-alu...uki-dr-650-se/
                        Zjeździły już ze mną pół europy w poprzednich motocyklach
                        marcinsywala.pl
                        Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

                        Skomentuj


                          Fajna maszynka, aż mnie korci żeby znowu na prawko iść, tylko ponownie przez to wszystko przechodzić.

                          Na razie to "wystarcza":


                          A i młody się powoli szkoli:

                          Skomentuj


                            Pokruszył mi się kawałek tego jakby kielicha od strony tłumika, na którym założona jest obejma, da się to jeszcze jakoś uszczelnić?

                            Skomentuj


                              możesz nawalić cementu, ale nie wiadomo ile podziała, ewentualnie taka tasma co się nazywa bandex i tym obwiązać

                              Skomentuj


                                Ooo, ta taśma wygląda dość ciekawie, tylko trochę obawiam się odkręcenia obejmy, bo bez tego raczej nie będzie jak okleić.

                                Myślałem jeszcze o wpasowaniu w środek jakiejś rurki, ale to może być ciężko znaleźć akurat taką średnice.

                                Skomentuj


                                  pokaż jak się to się rozwaliło, ale w środku raczej powinien być jakiś pierścień uszczelniający

                                  Skomentuj


                                    Na łączeniach nie ma pierścienia, mam to samo w peugeocie.
                                    Możesz próbować obciąć od strony tłumika tak żeby obie części wyglądały identycznie i dokupić pierścień, wsadzić pomiędzy a obejma to uszczelni. Lub załatw kawałek rury o większej średnicy, obetnij wzdłuż tak żeby zmniejszyć jej średnicę, wbij w środek pomiędzy i skręć objemką.
                                    Last edited by dzwiedziu; 05.11.2016, 22:04.

                                    Skomentuj


                                      a to dziwne, bo ja wiele razy widziałem pierścienie na łączeniach. ale różne auta mają to różnie rozwiązane... imo kombinacja z rurkami etc nie ma sensu póki co, bo nawet nie wiadomo jak to wygląda.

                                      Skomentuj


                                        Uciąć rurę na gładko i dokupić obejmę zaciskowa, czasem mają takie seryjnej auta, a w motoryzacyjnym będą mieli takie rzeczy w różnych rozmiarach. Powinieneś coś dopasować.

                                        Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

                                        Skomentuj


                                          Zamieszczone przez dzwiedziu Zobacz posta
                                          Na łączeniach nie ma pierścienia, mam to samo w peugeocie.
                                          Możesz próbować obciąć od strony tłumika tak żeby obie części wyglądały identycznie i dokupić pierścień, wsadzić pomiędzy a obejma to uszczelni. Lub załatw kawałek rury o większej średnicy, obetnij wzdłuż tak żeby zmniejszyć jej średnicę, wbij w środek pomiędzy i skręć objemką.
                                          Trafione, bo to akurat jest w Citroenie.

                                          Zamieszczone przez siewcu Zobacz posta
                                          a to dziwne, bo ja wiele razy widziałem pierścienie na łączeniach. ale różne auta mają to różnie rozwiązane... imo kombinacja z rurkami etc nie ma sensu póki co, bo nawet nie wiadomo jak to wygląda.
                                          Na zdjęciach z Internetu brak dodatkowego pierścienia, najwyraźniej jest on częścią końcówki tłumika.

                                          Zamieszczone przez _NATAN_5064 Zobacz posta
                                          Uciąć rurę na gładko i dokupić obejmę zaciskowa, czasem mają takie seryjnej auta, a w motoryzacyjnym będą mieli takie rzeczy w różnych rozmiarach. Powinieneś coś dopasować.
                                          To by fajnie wyglądało, ale są 2 wady takiego rozwiązania, po 1 rurka wystająca z tłumika jest bardzo krótka (widać to na podrzuconym obrazku), po 2 jak zajdzie jednak potrzeba wymiany tłumika na nowy, to już nie będę mógł go zamontować, tak jak fabryka przewidziała.


                                          Generalnie co do kombinowania z rurkami, to też o tym myślałem, jeśli średnice wewn. tego kawałka przy tłumiku i rury przed nim byłyby zbliżone, to bym rzeczywiście mógł coś tam wbić, ewentualnie jeszcze myślałem o docięciu cienkiej blachy, owinięciu przy jej pomocy łączenia, ściśnięcie tą obejmą co już jest oraz dwoma opaskami, tzn jedna za i jedna przed fabryczną obejmą.
                                          Na razie tak gdybam, bo aktualnie tylko po lekkim podniesieniu toto oglądałem, jak znajdę trochę czasu na odkręcenie, to będzie więcej wiadomo, jeśli się okaże, że jest to bardziej pokruszone, niż myślałem, to blaszka na zewnątrz czy taśma niestety nie przejdzie...
                                          Last edited by ampli; 06.11.2016, 23:11.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X