Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    To moze jednak wina pompy, zapieczonych prowadnic albo tłoczek nie porusza sie lekko/prawidłowo (zardzewiały)
    Warto przy wymianie zrobić przegląd tego wszystkiego

    - - - - - aktualizacja - - - - -

    Dodatkowo mogą ci puchnąć miękkie przewody przy kołach
    To ze starości
    Juz mi sie nie chce...

    Skomentuj


      pedal nie jest miekki i nie mieknie
      tak wiec mam nadzieje ze wymiana przewodow nie bedzie konieczna

      oczywiscie wszystko wyczyszcze, przesmaruje i skontroluje podczas wymiany

      Skomentuj


        Kup sobie specjalny smar do tłoczków i prowadnic
        Nie używam zwykłego bo sie zapiecze

        Nowe tarcze dobrze odtłuść
        Juz mi sie nie chce...

        Skomentuj


          o odtluszczeniu wiem
          o smarze nie kojarzylem... zobacze w sklepie

          Skomentuj


            To auto nie ma takiej sily hamowania, zeby przy wiekszej predkosci calkowicie zablokowac kola. Poza tym masz przy pompie regulatory sily hamowania, ktore nie pozwola na maksymalne uzycie sily pompy hamulcowej i servo. Chyba, ze sobie je wymontujesz ale nie polecam. Zaloz dobrej marki tarcze, klocki, swieze opony i nie szukaj w tym aucie drogi hamowania z Porsche czy Cytryny z hydraulika. Jesli na badaniu technicznym auto uzyskuje odpowiednia sile hamowania, to wszystko jest ok. Oczywiscie warto miec na uwadze, ze przy takich starych szrotach, moze peknac przewod hamulcowy, przy mocnym deptaniu. Zwykle przewody pekaja na badaniu technicznym ( i prawidlowo ) bo wtedy jest okazja do sprawdzenia sily hamowania. Na drodze jesli jezdzisz z uwaga, uzycie maksymalnej sily hamowania to naprawde rzadkosc i sprawy losowe. Hamulce tylnej osi w tym aucie sa wyjatkowo slabe, ale to juz taka cecha tych modeli i blizniakow z VW.

            Skomentuj


              Takich samochodów nie ma co doprowadzać do stanu jak nowy czy ulepszać. Trzeba podtrzymywać stan sprawności technicznej. Nie ma co się napalać w reanimacji trupa bo wydasz masę kasy a to dalej będzie trup. Każdy kto miał stare auto to przechodził i to samo Ci powie. To ma być w stanie jeździć i nic więcej. Mam nadzieję że podliczasz sobie poniesione koszty. Wcześniej ktoś dobrze radził, opony całoroczne do takiego wozu to dobre i ekonomiczne rozwiązanie. Sam miałem takie laczki w wozie wartym 2 tys, ostatnio też matce do 22 letniej astry założyłem całoroczne opony. Przy niskich przebiegach i jezdzie po miescie to najlepsze rozwiązanie.
              Last edited by Yoshi_80; 01.05.2016, 06:26.

              Skomentuj


                Regulatory siły hamowania z tego co ja sie do tej pory spotkałem są do tylnej osi
                Jak nacisk na oś jest większy to i mocniej hamuje

                Poza tym nie strasz go, ze przewodu mu pękną bo sie bedzie bal hamować
                Pękają jak są stare
                Juz mi sie nie chce...

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                  i nie szukaj w tym aucie drogi hamowania z Porsche czy Cytryny z hydraulika.
                  no bez jaj! chce zeby to bylo bezpieczne. w chwili obecnej sprawny maluch hamuje lepiej! :(

                  taaa - licze koszta
                  zaraz bedzie wartosc samochodu
                  2 komplety opon mam i starcza jeszcze na jakis czas
                  2 lampy ze szrotu to juz 100zl (jedna peknieta)
                  hamulce to 160zl
                  koncowka drazka kierowniczego kosztowala 35zl
                  do wymiany mam jeszcze drobiazgi w tylnym zawieszeniu

                  przez mysl przeszla mi tez wymiana lub polerowanie przedniej szyby...
                  jest strasznie porysowana :(

                  Skomentuj


                    Nie znasz kogos kto ma takie samo auto ? Przejedziesz sie to zobaczysz czy ten model tak ma czy tylko twoj egzemplarz.

                    Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

                    Skomentuj


                      jak pisalem, tarcze sa krzywe wiec i tak trzeba bylo je wymienic

                      jezdzilem caddym, ktory bazowal na tym samym modelu vw polo i nie pamietam abym narzekal na hamulce (ten sam silnik poczatkowo)

                      Skomentuj


                        Tarcze mozesz przetoczyć

                        Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

                        Skomentuj


                          Tak można, ale to nie zmieni ich struktury wewnętrznej. A skoro się pogięły to znaczy, że zostały przegrzane. Zatem albo są wykonane z tzw. gównolitu albo zostały źle zamontowane. W firmowej Bravce mieliśmy takie akcje, że po ostrzejszym hamowaniu na autostradzie krzywiły się tarcze. Toczenie pomagało do następnego ostrego hamowania.
                          Arcam CD17 + Denon TU580RD + I-amp + W18E001 + T25CF002
                          Grado SR125i

                          Skomentuj


                            toczyc to moblbym nawet sam w pracy... ale tarcza do tego auta kosztuje 50-60zl
                            tak wiec wolalem kupic nowa

                            Skomentuj


                              Zamieszczone przez lklukasz Zobacz posta
                              Regulatory siły hamowania z tego co ja sie do tej pory spotkałem są do tylnej osi
                              Dokładnie tak jest -- w autach bez ABS są po to, aby nie zablokować tylnych kół i żeby nie obrócić samochodu (nie stracić przyczepności tyłu przed przodem).
                              Jak u mnie w Polonezie :)

                              Skomentuj


                                Troche was jeszcze pomęcze, co myslicie o Clio II jako konkurencie dla Corsy C

                                ogolnie o marce jak i o konkretnym egzemplarzu z tego ogloszenia

                                http://otomoto.pl/oferta/renault-cli...tml#18b0572ed5

                                czy bedzie podobnie do Corsy w miare bezawaryjny i tani w drobnych naprawach?
                                Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                                youtube.com/user/Mr1Raziel

                                Skomentuj


                                  Zamieszczone przez Bumpalump Zobacz posta
                                  Troche was jeszcze pomęcze, co myslicie o Clio II jako konkurencie dla Corsy C

                                  ogolnie o marce jak i o konkretnym egzemplarzu z tego ogloszenia

                                  http://otomoto.pl/oferta/renault-cli...tml#18b0572ed5

                                  czy bedzie podobnie do Corsy w miare bezawaryjny i tani w drobnych naprawach?
                                  Jakiegoś Japończyka brałeś pod uwagę? Wolałbym kupić nawet dwa lata starszego od takiej Corsy czy też Clio.
                                  Pozdrawiam.

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez lklukasz Zobacz posta
                                    Regulatory siły hamowania z tego co ja sie do tej pory spotkałem są do tylnej osi
                                    Jak nacisk na oś jest większy to i mocniej hamuje
                                    Owszem, ale przy pompie masz jeszcze zawory regulujace cisnienie.

                                    Skomentuj


                                      Zamieszczone przez Bumpalump Zobacz posta
                                      Troche was jeszcze pomęcze, co myslicie o Clio II jako konkurencie dla Corsy C

                                      ogolnie o marce jak i o konkretnym egzemplarzu z tego ogloszenia

                                      http://otomoto.pl/oferta/renault-cli...tml#18b0572ed5

                                      czy bedzie podobnie do Corsy w miare bezawaryjny i tani w drobnych naprawach?
                                      Konkretnie to pomęcz tego sprzedającego historię samochodu. 98tys na 12 lat eksploatacji to b. mało prawdopodobne, poza tym kto robi rozrząd tuż przed sprzedażą samochodu? Niemcy to NIE SĄ IDIOCI !!! Obstawiam że auto NIE JEST BEZWYPADKOWE albo kryje się jakaś inna historia (popowodziowe na przykład).
                                      Jeśli to handlarz to pamiętaj że musi na takim samochodzie zarobić min 1-2tys zł czyli kupił go za 7tys co raczej mało prawdopodobne.
                                      Nadal upieram się że silniki 1.2 oprócz japońskich wiertarek są nieekonomiczne i nieracjonalne.

                                      Skomentuj


                                        Zamieszczone przez Bumpalump Zobacz posta
                                        Troche was jeszcze pomęcze, co myslicie o Clio II jako konkurencie dla Corsy C

                                        ogolnie o marce jak i o konkretnym egzemplarzu z tego ogloszenia

                                        http://otomoto.pl/oferta/renault-cli...tml#18b0572ed5

                                        czy bedzie podobnie do Corsy w miare bezawaryjny i tani w drobnych naprawach?

                                        Moze to Ci pomoze w wyborze :) fajny i humorystyczny kanal

                                        Skomentuj


                                          Zamieszczone przez Shizo Zobacz posta
                                          Konkretnie to pomęcz tego sprzedającego historię samochodu. 98tys na 12 lat eksploatacji to b. mało prawdopodobne, poza tym kto robi rozrząd tuż przed sprzedażą samochodu? Niemcy to NIE SĄ IDIOCI !!! Obstawiam że auto NIE JEST BEZWYPADKOWE albo kryje się jakaś inna historia (popowodziowe na przykład).
                                          Jeśli to handlarz to pamiętaj że musi na takim samochodzie zarobić min 1-2tys zł czyli kupił go za 7tys co raczej mało prawdopodobne.
                                          Nadal upieram się że silniki 1.2 oprócz japońskich wiertarek są nieekonomiczne i nieracjonalne.
                                          To auto jest w kraju kilka mc
                                          Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                                          youtube.com/user/Mr1Raziel

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X