Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
    ma ktos doswiadczenie z hamulcami?
    jakich marek szukac a jakich unikac?
    Pewnie wywolam burze, ale w przypadku Twojego samochodu, to bez znaczenia co kupisz. Obys nie kupil najtanszego produktu z Chin.

    Skomentuj


      tutaj sie nie zgodze!
      w tym samochodzie sa tak fatalne hamulce ze jednak wole kupic cos lepszego! :(

      ostatnio musialem ostrzej zahamowac przed swiatlami... z 80-90 do zera hamowalem z wielkim przerazeniem! pogodzilem sie juz z tym ze niewyrobie i ze bede musial przeleciec dalej...
      jak juz udalo sie zatrzymac to byl niezly smrod :p


      ale plus taki ze ceny dobre!
      markowe klocki kosztuje tyle ile wydalem na klocki do roweru :lol:


      uzywal ktos ferodo premier?
      to wyczytalem ze polecaja...

      na tarcze zdecydowalem sie juz na ATE PD

      Skomentuj


        Widocznie masz bardzo marne klocki i zuzyte tarcze. Poza tym wez pod uwage to, ze kazde auto z tej epoki, i tej klasy ma takie hamulce, ze szybko je przegrzejesz. Przy porywajacej mocy 60 koni mechanicznych, producenci raczej nie stosowali super hamulcow, a juz szczegolnie w taniej rodzinie VAG.

        Skomentuj


          Nie sądzę zebys zobaczyl różnice, to nie sportowe auto do krotego produkują sprawniejsze kolcki. Jak by mniej pylily to juz bedzie sukces.

          Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

          Skomentuj


            Tak mam premiery. Pyla jak głupie szczególnie z nacinana tarczą ale hamują bardzo dobrze. U ojca wkladalem cały komplet ate i było ok ale jemu przy tych osiągach i masie co kolwiek by hamowalo. Dużo osób na forum dawało klocki premiery i tarcze mikoda

            Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

            Skomentuj


              w obu przypadkach nie piszcza?

              ferodo to 100zl
              ate to juz "jedynie" 50-60zl

              nie wiem jak to jest w samochodowych, ale w rowerowych klockach roznica byla bardzo duza!
              ale niekoniecznie zalezna od ceny i marki...

              Skomentuj


                Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                tutaj sie nie zgodze!
                w tym samochodzie sa tak fatalne hamulce ze jednak wole kupic cos lepszego!

                ostatnio musialem ostrzej zahamowac przed swiatlami... z 80-90 do zera hamowalem z wielkim przerazeniem! pogodzilem sie juz z tym ze niewyrobie i ze bede musial przeleciec dalej...
                jak juz udalo sie zatrzymac to byl niezly smrod
                Widać, że masz pierwsze auto i zero pojęcia. Na układ hamulcowy nie składają się tylko klocki i tarcze. Nawet jak wstawisz je najlepsze, zmienisz płyn hamulcowy, to i tak nie będzie auto hamowało jak salonowe. Może i Ci wytrzymają te części dłużej (bo trafiają się wady fabryczne nawet najlepszym), ale nie brałbym wyboru tarczy i klocków jako wyznacznik, że będzie to lepiej hamowało..

                Skomentuj


                  Za hamowanie Paweł nie odpowiadają tylko same hamulce
                  Duży wpływ ma zawieszenie i opony
                  Szczególnie stare kapcie potrafią dużo popsuć
                  Juz mi sie nie chce...

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                    czyli wywazasz dynamicznie juz na aucie?
                    w takim razie jestes w zdecydowanej mnijszosci!

                    wiekszosc wulkanizacji wywaza statycznie na maszynie i dopiero wtedy zaklada kola na auto
                    Każde standardowe wyważanie na maszynie jest wyważaniem dynamicznym.
                    Pozdrawiam.
                    Last edited by lokiec3; 30.04.2016, 21:24.

                    Skomentuj


                      zawieszenie i opony sa OK
                      na opony troche narzekam, ale nie sa najgorsze
                      zawieszenie w pelni sprawne

                      jakbym mial lepsze hamulce od zawieszenia to by mi zablokowalo kola i bym polecial dalej... ale tak sie nie dzieje! :p

                      Skomentuj


                        Wtedy bys nie mial zawieszenia wcale

                        Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

                        Skomentuj


                          Z tyłu tam masz bębny?

                          Skomentuj


                            To, ze opony maja jeszcze materiał nie musi oznaczać, ze są dobre
                            Stare opony to tez jest problem
                            Ile lat maja twoje?
                            Juz mi sie nie chce...

                            Skomentuj


                              Paweł ATE PD to bardzo specyficzna tarcza. Przyglądnij sie produktom Textara, mają bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Żeby znacząco poprawić hamowanie trzeba pójść w większe tarcze. Większa pojemność cieplna, znacznie późniejszy fading, większa skuteczność.
                              Arcam CD17 + Denon TU580RD + I-amp + W18E001 + T25CF002
                              Grado SR125i

                              Skomentuj


                                To nic nie da jak
                                Bo po wciśnięciu hamulca koła sie blokują wiec dziajaja jak należy
                                Trzeba zwiekszyć powierzchnie tarcia opony
                                Juz mi sie nie chce...

                                Skomentuj


                                  Jedno i drugie jest wazne, a jedno bez drugiego nic nie da..

                                  Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez lklukasz Zobacz posta
                                    To, ze opony maja jeszcze materiał nie musi oznaczać, ze są dobre
                                    Stare opony to tez jest problem
                                    Ile lat maja twoje?
                                    lukaszu, nie rob ze mnie glupka!
                                    to co chcesz mi teraz wmowic to robil moj brat! opony nadaja sie do wyrzucenia a on z tekstem ze przeciez maja iles tam bieznika...

                                    jutro sprawdze jaki rocznik. ale oceniam opony po wlasnosciach trakcyjnych. nie jezdze jak szalony, ale wiem kiedy opona nie spelnia oczkiwan



                                    Zamieszczone przez lklukasz Zobacz posta
                                    To nic nie da jak
                                    Bo po wciśnięciu hamulca koła sie blokują wiec dziajaja jak należy
                                    Trzeba zwiekszyć powierzchnie tarcia opony
                                    jezeli hamulce nie potrafia zablokowac kola (brak ABSu) to po co zwiekszac rozmiar opony?!

                                    - - - - - aktualizacja - - - - -

                                    kupilem komplet ATE

                                    tarcze maja bicie
                                    nie mam pojecia jaki maja przebieg (moga byc oryginalne)
                                    wymienie calosc i dopiero wtedy sie dowiem co mam do poprawy

                                    wiem doskonale ze aby poprawic hamulce trzeba zwiekszych rozmiar tarczy, wstawic wentylowane a nastepnie wstawic zaciski wielotloczkowe...
                                    ale poczytalem o tych autach i takie zabiegi wiele tam nie poprawiaja!
                                    trzeba wymienic caly uklad hamulcowy (pompy, serwo i rozdzielacze) bo w tych autach jest fatalny

                                    a wierzyc mi sie nie chce ze nigdy nie porownywaliscie materialow ciernych na klockach
                                    jak pisalem na przykladzie roweru, roznica bywa ogromna!
                                    nie testowalem tarcz (i nie mam zamiaru) ale na przykladzie 6-7 roznych modeli klockow wiem ze lepiej zapytac ktore warto kupic a ktore omijac

                                    Skomentuj


                                      Płyn hamulcowy jeszcze zmień :)
                                      Arcam CD17 + Denon TU580RD + I-amp + W18E001 + T25CF002
                                      Grado SR125i

                                      Skomentuj


                                        Jak robierzesz to obejrzyj dokladnie czy prowadnice zacisków nie są zapieczone, możesz wykorzystać okazję i spuścic płyn hamulcowy przy wciskaniu tłoczka przez odpowietrznik. To nie jest normalne że się nie da zblokować hampli. Nie wiem jak teraz wygląda przegląd w pl, może mi ktoś odpowie bo kiedyś to był żart, u mnie po przeglądzie dostaje kartkę z wszystkimi wynikami z hamowania i reszty prób i jak ktoś jedzie do warsztatu coś poprawić to ma na papierze.

                                        Skomentuj


                                          Zamieszczone przez taz Zobacz posta
                                          Płyn hamulcowy jeszcze zmień
                                          wiem, ale tego juz sam nie zmienie

                                          zaloze nowe hamulce i pojade gdzies to zmienic

                                          bylem na diagnostyce i mam na to papierek - wszystko sprawne!
                                          oczywiscie ze kola da sie zablokowac, ale przy malej predkosci lub na mokrym
                                          przy normalnej jezdzie w trasie sie nie udalo :(

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X