Zamieszczone przez Rfck
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
wątek motoryzacyjny
Collapse
X
-
Zamieszczone przez Bumpalump Zobacz postaBylem jeszcze raz dzis ogladac auto, tym razem podjechalismy do mechanika, zawieszenie w miare ok, tlumik srodkowy w kiepskim stanie, za to koncowy nowy.
Silnik jednak w dalszym ciagu nie dawal spokoju wiec ostatecznie zrezygnowalem, ewidentnie co jakis czas odzywal sie lancuch rozrzadu dodatkowo uszczelniacz walu z obu stron bo dosc mocno zapocone jest laczenie skrzyni z silnikiem oraz dosc intensywnie wycieka olej spod kola pasowego
Uszczelniacz na wale czesto cieknie, tak czy inaczej warto zmienic, nie sa to duze koszta. Drobne rzezy mechaniczne sa do ogarniecia w miare tanio. Jak buda jest prosta i srodek czysty to czasami warto dolozyc kilka groszy spraw mechanicznych.
Przebiegiem sie nie kieruj bo te samochody co maja bardzo duzo najechane ''trzeba'' cofac i w rezultacie maja 160kkm.i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/
Skomentuj
-
Ostatnio kupiłem z firmy Skodę Octavię, do końca serwisowaną z ASO, ale z przebiegiem 260kkm. Zanim ją kupiłem pojechałem do pewnego gościa, który pracuje normalnie w serwisie Skody. Obejrzał, sprawdził co trzeba i się wypowiedział. Na mój tekst, że ma dużo przejechane powiedział "Wiesz jaka jest różnica między tymi Skodami z Allegro co mają 160-170kkm a tą co chcesz kupić? Prawdopodobnie ta ma mniej przejechane" :)Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba
Skomentuj
-
Luszti
Ja mam A4 z floty z Lidla, na szafie 355kkm, chodzi jak burza. Czasami trafiaja mi sie dwulatki z przebiegami w okolicy 200kkm.
Czasami lepiej wlasnie jest kupic samochod flotowy, mimo tego ze go sie specjalnie w robocie nie oszczedza. Znam tez takich co kreca szafe co przeglad w asoi-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/
Skomentuj
-
Mi ten gościu powiedział ciekawą rzecz - otóż flotowcy przekręcają czasami licznik do przodu :) Mają płacone kilometrówki, więc na liczniku pojawia się więcej niż rzeczywiście jest :)
Ja wiedziałem po kim kupuję Octavię i po nikim innym z firmy auta bym nie kupił. Gościu pedantyczny do bólu, nie przekraczający 160 km/h. Auto zadbane, z każdą pierdołą jechał do serwisu :) A i cena była dobra :)Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba
Skomentuj
-
Zamieszczone przez LuSzTi Zobacz postaGościu pedantyczny do bólu, nie przekraczający 160 km/h.
Silniki benzynowe po prostu trzeba odpowiednio "kręcić". W przypadku diesli generalnie też trzeba, ponieważ przy mniejszy obrotach wibracje przechodzą na skrzynię biegów i dwumas co oczywiście szybko niszczy te elementy. Czasami jest tak, że dodatkowe +500 rpm potrafi zniwelować wibracje i silnik wraz z całym osprzętem od razu lepiej pracuje :)
- - - - - aktualizacja - - - - -
Zapomniałem jeszcze o wypalaniu cząstek stałych w DPF :) Dotyczy to silnika o zapłonie samoczynnym.
Skomentuj
-
Zamieszczone przez .3lite Zobacz posta- - - - - aktualizacja - - - - -
Zapomniałem jeszcze o wypalaniu cząstek stałych w DPF :) Dotyczy to silnika o zapłonie samoczynnym.i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/
Skomentuj
-
Zamieszczone przez borys Zobacz postaLuszti
Czasami lepiej wlasnie jest kupic samochod flotowy
Ja z kolei nie wycinam DPF, mam wannę ultradźwiękową 100L, 2x10 min, płukanie, suszenie i uzyskuje się 90% nominalnej sprawności. Oczywiście takie płukanie ma sens jak, reszta układu funkcjonuje poprawnie.
Skomentuj
-
hi_aro
Do wypalenia filtru potrzeba paliwa (co jakies 250-400km) wiec bez niego jezdzi sie troche tanie. To jeszcze nic, ''poslady'' zaczynaja sie zaciskac jak trzeba wymieniac osprzet silnika (bo jest coraz drozszy), zaczyna sie wywalanie lambdy,egr, klapek z kolektora itp itd.i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/
Skomentuj
-
Zamieszczone przez LuSzTi Zobacz postaotóż flotowcy przekręcają czasami licznik do przodu
- - - - - aktualizacja - - - - -
Dużo aut flotowych jest po prostu serwisowanych na czas, stąd można dostać coś w dobrym stanie. Poza tym, użytkownicy są zmuszeni do dbania o auta ze względu na dopłaty za byle uszkodzenia. Aut po flotach robi się na rynku ogrom, stąd tylko te w najlepszym stanie będzie można dobrze sprzedać 😉 ott taka rzeczywistość..
Skomentuj
-
Zamieszczone przez Marios Zobacz postaWiększość tych aut ma gps'Y i karty flotowe więc kręcenie jest nierealne, bądź bardzo mało prawdopodobne.
Mój brat pracował w dwóch naprawdę dużych firmach FCMG i w obu nie było GPSu, były karty flotowe, ale w zasadzie to Ty podajesz przebieg, wystarczy z sensem mówić co każde tankowanie :) Wierz mi, to da się zrobić :)Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba
Skomentuj
-
Zamieszczone przez Leito Zobacz postaPierwsza lepsza kontrola drogowa i po dowodzie... Robienie czegoś takiego to najgłupsza z możliwych modyfikacji.
Skomentuj
-
Zamieszczone przez borys Zobacz postaNawet nie wiesz ile mialem takich opli z niby dzwoniacym silnikiem, wez odepnij wezyk podcisnieniowy od klap z kolektora ssacego (zara kolo przepustnicy), jak lancuch jest ok to bedzie cicho jak talala.
Uszczelniacz na wale czesto cieknie, tak czy inaczej warto zmienic, nie sa to duze koszta. Drobne rzezy mechaniczne sa do ogarniecia w miare tanio. Jak buda jest prosta i srodek czysty to czasami warto dolozyc kilka groszy spraw mechanicznych.
Przebiegiem sie nie kieruj bo te samochody co maja bardzo duzo najechane ''trzeba'' cofac i w rezultacie maja 160kkm.
Poki co czekam az pojawia sie jakies nowe Corsy w poblizu a w miedzyczasie edukuje sie co sprawdz przed zakupem.
Polecana metoda jest sprawdzenie na pracujacym silniku czy po odkreceniu korka wlewu oleju nie dymiLast edited by Bumpalump; 29.04.2016, 17:49.Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R
youtube.com/user/Mr1Raziel
Skomentuj
-
Wlaśnie przez ostatnie 2 dni sporo na ten temat czytałem, podobno na zimnym benzynowym nie powinno nic dymić, a chlapac w Corsie napewno będzie bo nie ma osłony i pod korkiem jest bezpośrednio wałek rozrzadu.Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R
youtube.com/user/Mr1Raziel
Skomentuj
Skomentuj